Andydon

177 21 10
                                    

"Vítejte na prvním Andydonu neboli Andy London Olympiáda ve vědomostních otázkách. Mám tu čest, že Vám můžu představit více než 10 týmů s celého světa. Tak začneme."
Hlásí uvaděč a zve si týmy na pódiu a ptá se na je zakládání otázky.

"Tento, rok mají týmy velice silnou konkurenci. Přivítejte S.I.A!" Vykřikne a na pódiu vyběhne tým v kterém je pět děvčat, různých výšek, barvy očí, ale jedno je spojuje. Černočerné mikiny, tmavě kalhoty a placky s nápisem S.I.A

"Dobrý den, S.I.A. Jak jste vůbec přišli ke svému jménu?" Zeptá se uvaděč zvědavě. Přece takhle se týmu normálně nejmenuji

"Zkrátka S.I.A je Scooti's Internation Agency." Vysvětlí jedná s dívek, která má na placce napsané Owen-Gray a ostatní přikyvují.

"Tak to je velice zajímavé. Jak velkou šanci, máte na vítězství?" Ptá se uvaděč a pohladí si svůj knír, který se mu krouží u koutku.

Dívky dají hlavy do hromady a nakonec jednohlasně vykřiknout.

"Tu největší." Zasměju se všechny a na kameru ukážou své mikiny s logem.

"Chtěli by jste někoho pozdravit?" Zeptá se uvaděč.

"Chceme pozdravit všechny Scooti's s naší léčebný, které nemohly jet s námi. Tygr's Sebba za to, že v nás tak moc věří a hlavně Andyho, že se má na co těšit." Řeknou dívky, jedná po druhé.

"Twaily, Owen Gray, M, Tina Leona a AnetkaSt to je tým S.I.A. Běžte na stanoviště 10." Zavelí a dívky se postaví na své stanoviště.

"Ještě připomínám, že výhra je obrovská. Vítězný tým složí hymnu, navrhne vlajku a to největší, setká se samotným Andrewem Scottem." Zakřičí a v celé hale se ozve vítězný křik a tleskání.

"První Andydonu může slavnostně začít."

------------
Tadá a je tady krátká povídka. Napadlo me to náhodou, als skvělé jsem se u toho bavila. A co vy?

S láskou Anna💖💖

Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy SherlockiankiKde žijí příběhy. Začni objevovat