Shermas - Fakta, ktera nevíte.

122 27 14
                                    

1. Ben v dětství skoro zemřel čtyřikrát. Jedno z nich bylo, že skoro umrzl. Byla by ho škoda.

2. Byl jediným hercem, který se chtěl zhostit role Sherlocka.

3. Amandu(Mary) si vybrali, díky doporučení v seriálu Pan Selfridge, který je mimochodem úžasný.

4. Ben je hodně aktivní, nevydrží chvilku v klidu. Noviny o něm napsali, že je roztěkaný.

5. Jimm Moriarty se celkem objevil v seriálu na 20 minut. A přesto vyhrál cenu, za nejlepšího herce ve vedlejší roli. Hold je úžasný. #SIA

6. Molly v originálu od Doyla vůbec není. Ale tak moc se líbila Louis, že jí tam nakoc dali. Což je dobře.

7. Ben má hodně vystudovaný ho škol s herectví, Aby ani jednu.

8. Oba rodiče Bena jsou herci, ale spíše se objevovali ve vedlejších a seriálových rolí.

9. Schody v Baker Street mají 17 schodů. Moje stažené číslo. Jej.

10. Ben nesnáší Sherlockovy vlasy. Prý vypadá jako... žena.

11. Martin byl na první čtení nervózní, protože mu ukradli peněženku. Ale pak se Ben s Martinem seznámil a padlí si do noty, a druhé čtení přišli spolu jako přátelé.

12. Andy jako malý hrál ve dvou reklamách. Jedná z nich byla na mléko.

13. Ben je jedináček a Andy má dvě sestry.

14. Ben odmala hrál, ale bál se, že by se tím neuživil.

15. Sherlock FAN je víc než 120 milionů a jen v Británii se na každý nový díl koukalo 10 milionů. Česká republika!!

Btw. Moc děkuji za 11K. A přeji krásné a nerušeně Vánocemi. ❤❤

Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy SherlockiankiKde žijí příběhy. Začni objevovat