Byla zategovaná @Owen-Gray do jejího gigantického tagu. A proč ho neudělat, když je o Andym.❤❤
1. Máš ráda Andrewa Scotta/jsi jeho fanynka?
No, jen mám v mobilu uložených asi 200 fotek, přeji si jeho plakát a plánuji, jak ho ze S.I.A uneseme. Ano, jsem FAN GIRL!!
2. V jakém filmu/seriálu jsi ho viděla poprvé?
Budu nudná a napíšu, že v SHERLOCK. Miluji záporáky, takže mě hned okouzlil ze svým kouzlem. Černé oči, o kterých jsem si myslela, že to jsou čočky, krásné, krásné a krásné vlasy. A ten hlas! AWWWWW.
3. První reakce?
"Gay." Ano, měla jsem stejnou dedukci jako Sherlock. Prostě jsem ho nevnímala, připadal mi nudný a nezajímavý. To jsem, ale ještě nevěděla, že každá postava, i kdyby tu měla být uklízečka, je nějak zapletená v ději.
Po druhé jsem byla hrozně překvapená. Jako tohle je ten mastermine? Tento malý chlap v obleku. Mě připomínal pojišťováka:D Ještě kožená taška a byl by jako s úřadu.
Když jsem Great Games shlédla asi po třetí, zamilovala jsem se. Ten hlas, to přemýšlení a prostě tím, že flirtoval s SHERLOCKEM!! Prostě svůdník.:)
4. Podívala ses na další filmy s ním? Ve které roli se ti líbil nejvíc?
Andy je momentálně můj nejoblíbenější herec, takže jeho filmy sjíždím. Hraje v dramatech a romanťárnách, což jsou moje dva nejoblíbenější druhy filmů.
První po Sherlock byl Pride. Pane bože, já ten film miluji. Andy hrál gay, který je úplným opakem Jimma. je milý, tichý, klidný a prostě je roztomilý. A proto, tento film je můj nejvíc oblíbený.
Dál jsem viděla The Stag, kde byl jak jinak nejlepší. Milý, opět tichý, kouzelný... Jednoduše v každé roly je dokonalý.
Pak jsem viděla jeden díl The Town, což je minikrimi, kde hraje smutného kluka, protože se mu zabili oba rodiče. Ty jeho slzy, já jsem prostě brečela.
Mám rozkoukané Dead Bodies, kde hraje jako mladý a já z něho prostě nemůžu. Ten rozcuch XD.
Na mém wishlistu mám Duel, Victor Frankenstein, Sea Wall, V kruhu koruny II, Jimmyho tančírna, My Life in Film. Vlastně všechny filmy v kterých se objevil.
5. Ruku na srdce: jsi v hloubi duše zklamaná, že je gay?Já ani nevím. S části ano, ale myslím si, že kdyby jsme se znali a on byl heterosexuál, že by jsme byly jen přátelé. Já jsem šťastná, když on je šťastný.
6.Kolik by jsi toho byla schopná provést, aby jsi s ním setkala?Hodně. Tajně doufám, že se s ním setkám v metru, když budu v květnu v Londýně.:)
7. Jsi skrytá fanynka, nebo jsi schopná o něm v jednom kuse mlít třeba s náhodným spolucestujícím v buse?To, asi ne, ale ano, mluvím o něm často. Kamarádka má ráda Mangu, takže mele o ní a já pak melu o Andym. Jsme vyrovnané.
8. Ovlivnil Andrew nějak rozhodnutí týkající se tvého života?
Ani ne. Je si s ním povídám. Tedy pokud není u Owen do večera XD.
9.Máš nějaké předměty týkající se Andrewa?
Jen obal na mobil a tunu obrázků na mé nástěnce. Ale dokupuji :D
10.Věřím tomu, že ho někdy potkáš?
Jasně, přece se s ním uvidím při únosu:) To byl záměr ne? A teď vážně. Chtěla bych, ale spíš ne. I když, nic není nemožné.
11.Co by jsi mu řekla, kdyby jsi ho potkala?
"Čím jsi starší, tím líp hraješ a vypadáš." Opět se projevila moje upřímnost. Ale asi bych mu poděkovala, za vše co udělal pro filmový průmysl a bez něho by nebylo přece S.I.A
12. Představ si, že by ti na mobil zavolala vaše zastupující agentura/agent s tím, že vám byla nabídnuta role v další serii Sherlock po boku Andrewa Scott. Jaká by byla tvoje reakce?
"Pane bože, ANO! Kdy se začíná natáčet? A kdy uvidím Andyho?" Bych vykřikla do mobilu a začala balit:D
13. Jak by jsi se chovala, pokud by jsi chtěla Andrewa zaujmout?
Normálně a hlavně přirozeně. "Pane bože! Andy!" To neznělo moc normálně.
14. Jaký je tvůj názor na Andyho osobní život?
Relativně o něm nic nevíme, ale to málo, co se ke mně dostalo je, že jeho přítel je Stephen Beresford. Moc jím to přeji. Až budou mít svatbu, tak vás holky kontaktuji. Akce TAJVAN II :D
15. Jaké si myslíš, že jsou Andyho zájmy?Asi divadlo, herectví, filmy. Podle mého i móda, protože líp oblíkaného muže neznám.
16. Jak by jsi si představovala dokonale strávený den po boku Andyho?
Asi v divadle, kdyby by si četl naše povídky a pak bych se podívala na jeho divadlo.
17. Ben nebo Andy?
Že se ptáš! Andy! I když.... Ben.... NE!..... ANDY.
18. Oblíbená Andyho fotka?
Mám jí na tapetě a jak je ta fotka vyfocená. Ahhhhh. Nepotřebuje komentář.
19. Skutečné vyznání z hloubi vašeho srdce, nevnímej okolí prostě jen napiš, co si o něm myslíš, co tě štve... zkrátka vypiš to, co by jsi nikdy neřekla na hlas.
Jsi můj velký vzor. Jsi sám sebou a jdeš si za tím. Každé roly, i když je to jen štěk, dáš šťávu. Jsi milí, tichý, skromný i přesto, že máš velké publikum. Máš velký a milý fandom v kterém jsou ty nejlepší holky s ČR. Prosím, prosím dej mi číslo na PO. BOX:DDDD
A to je vše. Extra dlouhé a pravdivé. Taguji všechny, kteří na to mají náladu nebo jen patří do S.I.A
S láskou Anna
ČTEŠ
Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy Sherlockianki
De TodoAsi každý správný fanoušek musí mít aspoň jednu knížku věnovanou faktům, problémům, úvahám a příběhů o SHERLOCK seriálu. Založila jsem to proto, že nechci zatěžovat svoje fakta a zeptat se na váš názor okolo nějakých věcí v seriálu. Můžete se těšit...