Už v tagů jsem něco naznačila, ale nikdy jsem vám nenapsala celý příběh. Připravte si čokoládu a antistresovy míček, protože tu bude velké odhalení.
---
Odmalička miluji filmy. Doslova. Když mi bylo asi devět, viděla jsem první díl Herkules Poirot od Agatha Christie. A byla jsem unešená. Celým tím příběhem, dějem a hlavně vraždáma. A pak jsem na to začala koukat s mamkou. Dvakrát týdně dávaly hodinový díl a jednou dvouhodinový. Vždy jsem hadala vraždy a kdo je ten VILLANS.
Vždy jsem o nějakém Sherlockovy věděla. Že fanoušci nosí kytky na Baker Street a hltají A.C. Doyla.
První seznámení bylo ve škole. Nějaká žena tam říkala paměťové metody a jako ukázku, použila sídlo Magnususe. A jak tam ukazuje, pomoci čeho je si schopný vše vypabavit.
Po druhé jsem viděla Přízračnou nevěstu a vůbec se mi to nelíbilo. Hlavně se mi nelíbil Ben, což naprosto nechápu. Nemohla jsem vystát Martina a hned to vypla.
Třetí pokos a úspěšný byl ve škole v květnu. Učitelka nám pustila Study in Pink a já se zamilovala. Hlavně já jsem viděla jen část, takže jak jsem přišla domů, hned jsem stahovala Study in Pink. Ten den jsem se na to podívala ještě dvakrát.
A pak jsem začala stahovat. Vždy jsem se začala dívat na jeden díl a druhý jsem stahovala. Hlavně mi šlo o to, kdo je ten Moriarty.
Když jsem ho poprvé uviděla u Molly, prohlásila jsem stejně jako Sherlock, že je gay. A jaká byla reakce na Jimma, když jste ho viděli poprvé?
A pak se na konci dílů ukáže, že je on ten nemesis. Ten konzultant. Prostě pecka.
Pak jsem začala psát V závanu Sherlockovi dýmky, kde jsem si dodala svoji postavu Verity Adéél.
A psala a psala. Začala jsem psát s vámi a pak už jsem rozjela dráhu profesionální fanynky.
Dovršení toho všeho byla moje nástěnka a kryt na mobilu.
Jak jste se vy dostali k SHERLOCK?💖
S láskou Anna❤
ČTEŠ
Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy Sherlockianki
RandomAsi každý správný fanoušek musí mít aspoň jednu knížku věnovanou faktům, problémům, úvahám a příběhů o SHERLOCK seriálu. Založila jsem to proto, že nechci zatěžovat svoje fakta a zeptat se na váš názor okolo nějakých věcí v seriálu. Můžete se těšit...