Zahrajeme si hru #1

146 32 39
                                    


Pokud sledujete nějak víc youtube, tak asi znáte hru, co by jsi raději. Celý princip hry je, že máte dvě rozhodnutí a vy si musíte vybrat to, co by jste si vybrali. 

A že jsem správná Sherlokianka, tak jsou otázky zaměřené okolo toho. Vždy pod otázkou a výběrem odpovědí budete mít můj výběr a odůvodnění :)

Tak jdeme na to.

1) Celý život nosit styl...

a) Sherlock

b) John

Tady určitě bych si vybrala Johna. Většinu čase mě potkáte v obrovských svetrech, bundách po kolena a všeobecně víc inklinuji k tomuhle stylu. Ale neříkám, že styl Sherlocka je mi vzdálený, to vůbec.

2) Žila by jsi raději s...

a) člověkem, kterého miluješ, ale on by měl nebezpečnou práci, která by měla dopad i na tebe. Musela by ses skrývat a nedávat o sobě moc vědět. (Ano, inspirovala jsem se osudem Verity:D)

b) člověkem, kterého nemiluješ, ale věděla by jsi, že u něho budeš v bezpečí a on tě bude chránit.

Tohle je jedno z nejtěžších rozhodnutí. Abych pravdu řekla, tak nevím. Ale kdybych si měla doopravdy vybrat, tak by šla asi do b. Nerada riskuji a o svého manžela bych se pořád bála a kdyby jsme měli děti, tak bych se o ně pořád strachovala.

3) Byla by jsi ve vztahu...

a) dominantní (seme)

b) podřízený (uke)

Bohužel jsem moc nevěděla, jak to mám říct normálně. Sama používám výrazy s japonštiny, seme a uke, takže jsem hledala odpovídající synonyma a tyhle byly asi nejlepší. Btw: Sleduje tu někdo anime? Jen tak ze zvědavosti :D

Já si myslím, že bych ve vztahu byla spíš ten podřízenější. Spíš bych se zařídila podle mého partnera. Myslím si, že umím být oboje, takže by záleželo na něm.

4) Kdyby jsi milovala člověka, který už manželku má, zachovala by ses jak? 

a) Byla v jeho blízkosti a neprojevovala by jsi city. Prostě nejlepší kamarádka, která tam vždy bude.

b) Odešla by jsi za jiným člověkem a snažila se zapomenout.  

Já bych si asi volila b. Nevím proč, ale volila. 

5) Kdyby jsi měla vybrat jen jednoho člověka a toho druhého nechat zemřít, byl by to...

a) Sherlock

b) Jimm

Omlouvám se všem fanouškům Sherlocka, ale zabila bych jeho :D Bylo to skutečné těžké, ale váže mě přísaha u mého pana Jamese Moriartyho. Takže, pápá, Sherlocku. *prásk*

Jsem zvědavá, jak se vám líbila tahle aktivita. Jestli chcete další díl, napište mi komentář:). pokud máte nějaké nápady, taktéž. :)

S láskou Anna ❤❤

Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy SherlockiankiKde žijí příběhy. Začni objevovat