"Steven, pojď se na něco podívat." Zavolal jeden muž od počítače.
Voláný právě prohlížel nějaké papíry, ale na zavolání ihned vztal a přišel k onomu muži, který seděl na židli.
„Potřebuješ něco, Marku?" Zeptal se.
Mark zavrtěl hlavou, ale ukázal na počítač, kde se rozlézalo okno s oranžovými prvky.
„Tak si tak projíždím teorie o čtyřce, ani netušíš, co oni jsou schopní vymyslet. Ale to je vedlejší. Tak si tak jako tu a nejednou se doklykám na nějaký odkaz s jménem Wattpad." Ukáže Mark a poklepem prstem na počítač.
Steven zaostří, aby mohl přečíst, co je na oné stránce napsané.
Vybafne na něho změť nějakých slov v podivném jazyce, který mu nejde rozluštit.
„To je čeština." Objasní Mark a překladač mu hned začne překládat celý text.
Po pár minutách z toho vyjde hodně kostrbatá slova, která, ale dávají celkem smysl.
„Ty holky jsou geniové. Jak to sakra všechno ví?" Zeptal se naštvaně Mark a poskočil na další kapitolu, kde autorka skládá nějakou básničku.
„To je ve stylu Jimma?" Zeptal se Steven a celou básničku si důkladně přečetl.
Byla napsána amatérský, to bylo poznat, ale taková diskuze pod tím, to byl jako lavina informací.
„A to jsi ještě neviděl tohle." Dodá Mark a doklyká se na kapitolu s promo fotkama, pod kterýma je dlouhá diskuze.
„Ta holka, se skoro ve všem trefila. Sama se označuje jako Scooti's a lidem z klanu říká, sestry Scooti'sky." Vysvětluje dál a září nad hromadou teorii.
„Tady jsou trvalé přispěvatel. Owen Gray, na tu se pak podíváme, prý píše nějaký příběh, AnetSt, která taky píše, Twaila, které se říká M, JimDeservedTheCrown, která se specializuje na MorMor, ChoiPM je skvělá okolo psaní povídek, Matarchyt zbožňuje Shermolly a je jich tady ještě hrozně moc." Ukáže na seznam vypsány.
Jsou tam jména Tess Kallistvo, Miky00096, werrynka, Riverrawen, ToggoBC, Albta Trnkov, sisinka0230, Vikuktalie, LovVeeLove, alienlissx, castielitsookey, dakota azet, Kate-Mew, Katharine Lesning....
„V České republice máme tedy velkou základnu." Usmál se Steven.
„A to ještě není vše! Ty holky, založily organizací S.I.A tedy Scooti's Internation Agency. Mají vlastní merch a webové stránky. Kontaktuj Andrewa, ať se na to podívat. Myslím, že většinu o sobě ani nevěděl." Zasmál se Mark a vrhl se na čtení povídky od Owen Gray.
Steven se vrátil k práci, ale pořád ho rušilo věcné výbuchy smíchu od Marka, který se smál na celé kolo.
„Anne, je tak skvělá postava. Kam se hrabe naše Molly." Hýkal a četl dál.
Steven nakonec kapituloval a vrhl se na čtení povídek, od zbytku S.I.A.
Pp čtyřech hodinách strávený ve smíchu, Steven zaklapl notebook a ohlásil Markovy, který pořád ještě četl, že jde domů.
„Měj se. A dej si pozor na paparazzi." Upozornil Mark a znovu se začetl.
Když Steven vyšel z budovy, něco ho napadlo.
Hned volal do studia a mluvil s lidmi, kteří pracují na titulcích.
„Mysliš, že by tam šlo dát, věnování S.I.A?" Zeptal se a lidi mu schválili, že ano.
Takže jedná misse splněna. Ještě jedna jo čeká, od které si žádá hodně.
Vytočil číslo a nervózně ťukal nohou na chodník.
„Ano?" Ozval se znavený hlas z telefonu. Steven si uvědomil, že voláný, dnes měl představení, které je velice vyčerpávají.
„Andrew, mám pro tebe skvělí tip na večerní čtení. Najdi si stránku S.I.A a přečti si to. Budes se zajisté smát." Usmál se Steven a čekal na reakci.
„Jo? Tak to se na to hned vrhnu." Sliboval Andrew a bylo slyšet škrábání propisky.
„A Andrewe, máš zítra tak dvě hodinky čas? Potřebuji, aby jsi něco natočil. Neboj, je to krátký." Zaprosí Steven a čekal reakci.
Bylo slyšet otáčení listů a pak hluboký vzdech.
„No, to bych mohl. O co se jedna?" Optal se Andrew.
„Uvidíš." Potulně se usmál Steven a skončil hovor.
•••••••
Druhého dne ránoSteven čekal v měkkém křesílku v malém studiu solu s jedním kameramanem.
Po půl hodině dorazil splavený Andrew v bílé košile a černých temných brýlí. Když si je sundá, bylo vidět, že je poměrně hodně unavený a Steven litoval, že ho vytáhl na takovou akci.
„Tak o co se jedná?" Zeptal se Andrew.
••••••
V den premiéry 4 sérieAnna, přezdívaná Tina sedí za notebookem a nervózně si hryže nahty.
„Konečně." Zvolá a rozklykne nový díl Sherlocka, který ještě neviděla.
A následuje hodina a půl Bláha a pohody. Kdyz běží titulky a Anna to chce vypnou, k jejímu překvapení se na obrazovce objeví Andrew a na sobě má tričko s nápisem....
„Agent Andy se hlásí, jako šestý člen do Akce TAJVAN, sestry Scooti'sky."
---------
Tadá a tady je krátký příběh, kterým jsem vám chtěla poděkovat za 7K. A teď koukam a mám 8K. Moc děkuji, že čtěte moje fakta-příběhy-básničky-teorie.
S láskou Anna❤❤
PS: Pokud jsem na někoho zapomněla, tak napište a ja vás ráda přidám.
ČTEŠ
Obrázky, úvahy, krátké příběhy, shipy Sherlockianki
De TodoAsi každý správný fanoušek musí mít aspoň jednu knížku věnovanou faktům, problémům, úvahám a příběhů o SHERLOCK seriálu. Založila jsem to proto, že nechci zatěžovat svoje fakta a zeptat se na váš názor okolo nějakých věcí v seriálu. Můžete se těšit...