part 3

83 5 0
                                    

farisha menuju ke bilik tidurnya iaitu 2nd fav place dia , tempat dia bergembira , tempat dia pendam perasaan and tempat dia mengalirkan air mata . farisha terus menggambil laptop jenama apple lalu membuka nya , klu balik sekolah dia akan buka youtube dulu and the is title blackpink-whistle the fav song sementara untuk menunggu pukul 3.00 petang untuk pergi ke kelas tambahan di rumah cikgu Aisyah .

Farisha bersiap lalu menggambil basikalnya menuju ke rumah cikgu Aisyah . farisha tidak kenal cikgu Aisyah sebenarnya , sebab cikgu dia yang dulu dah pindah rumah, so farisha kene pergi kelas cikgu Aisyah yang baru ni . farisha mengayuh basikal dengan sekuat hati .

apabila tiba di rumah cikgu Aisyah , wah besar jugak rumahnya and mesti dalamnya cantik tak sabar nya . sebelum farisha hendak mengetuk rumah cikgu aisyah, farisha terlihat sepasang kasut sekolah berwarna putih and "mesti ni kasut lelaki sebab saiz besar dan kasutnya panjang " .

farisha terus mengetuk pintu rumah cikgu aisyah , alangkah terkejut , lelaki idamannya berhadapan dengan dia sekarang . " awakla farisha yang mama saya kata " kata faris . "ya ya saya " jawab farisha .

faris terus menjemput farisha masuk ke rumah . farisha diarahkan tunggu sebentar di ruang tamu . tetiba muncul susuk tubuh wanita menuruni tangga , farisha berkata "oh ni ke cikgu Aisyah " cikgu Aisyah melontarkan suara hai awak farisha kan , cikgu memperkenalkan diri cikgu ialah saya Nur Aisyah Farizah binti Fairus and saya cikgu addmath awak ya , kata cikgu Aisyah .

cikgu Aisyah lupa akan sesuatu , cikgu Aisyah memberitahu farisha bahawa faris ni anaknya . ni ha cikgu kenalkan anak cikgu, faris dia kelas 5 faraday . so kalau farisha tak tahu atau tak paham pasal addmath bole tanya dia . okey ! kata cikgu Aisyah .

cikgu Aisyah mengarah anak lelakinya iaitu faris membuat air untuk farisha yang datang ke rumahnya . Setelah tamat waktu kelas tambahan di rumah cikgu Aisyah , tiba -tiba , faris merangkul tangan farisha dan faris terus memberitahu yang faris mahu berjumpa dengan farisha esok di sekolah pukul 7.00 pagi di kantin okay . kata faris . farisha terus membalas "nanti saya jumpa awak di kantin okay " . bye saya kena balik dulu kata farisha .

apabila waktu makan malam , puan zaharah bertanya kepada anaknya tentang kelas tambahan petang ,"amacam , dengan kelas tambahan tadi ? okey ? " tanya puan zaharah . "tersangat okey mama , cikgu Aisyah tu sporting and anak dia... farisha terhenti seketika . "hah ? cikgu Aisyah ade anak rupenye and anak dia kenapa ? anak mama ni tersangkut jugak ke ? hahaha kata puan zaharah sambil menawakan anaknya .puan zaharah sudah lali dengan perangai anaknya yang senang tersangkut pada hati lelaki . Haih farisha oh Farisha ."eiii mama takyah la, melebih la mama ni and sebenarnya anak cikgu Aisyah tu tingkatan 5 jugak and satu sekolah dengan dia tapi berlainan kelas okay " hehe kata farisha dengan terang kepada mamanya itu . "baguslah tu , boleh belajar sama sama kan and senang nak mengorat kan " kata puan zaharah sambil menyakat anaknya itu . "sudah la mama im form 5 now, i want focusing on my spm not anak puan Aisyah tu okay " kata farisha . okay la mama dh pukul 10.00 malam ni i want sleep early today bye mama kata farisha lalu menuju ke biliknya

You Still In My Heart , SayangWhere stories live. Discover now