part 12

46 2 0
                                    

Puan Zaharah sedang memasuki rumah nya pada pukul 11 .

"lambatnya aku pukul 11 dari pukul 2 tadi " bisik hati puan zaharah.

"mana farisha mesti dah tidur ni " bisik hati puan zaharah

"ala kesian anak mama ni mesti tunggu mama balik sampai tertidur jadinya "bisik hati puan zaharah sambil mengusap gusap kepala farisha di atas katil bilik tidurnya .

keesokkan paginya , "mama lambatnya balik semalam "tanya farisha

"sorry la mama sibuk sangat semalam , nanti pukul 7 malam siap siap tau sebab mama ade event fashion show so farisha kene ikut okay " jawab puan zaharah

"ala malas la yela yela " kata farisha sambil menuju ke kereta untuk pergi ke sekolah .


everytime my show up blow up uh
🎧🎧🎧

didengari oleh farisha bila balik dari sekolah nya

pada pukul 6 , "farisha cepat la siap dah pukul 6 dah ni nanti lambat nanti sebab mama yang uruskan event kat situ" kata puan zaharah .


Puan zaharah dibawa  laju dengan menggunakan mercedez benz nya yang dibawa oleh drivernya.


farisha dan puan zaharah sampai di event fashion show di shah alam.

"eh eh tu bukan actor ke sape eh aduh sape eh hah ni Nazim Othman kan yaallah hensem nya and sweet and jeleznya dengan bella daly .

puan zaharah bergegas ke ready room dengan melangkah besar.

"okay gais dah siap sedia sekarang sorry lambat sikit . okay now rania you depan sekali and attract judge and pandang mata dia betul betul " kata puan zaharah kepada modelnya .

"wow not bad mama ni arah orang , ala memang betul mama kan bos , memang berperanan tegas pun "bisik hati farisha .


"gila la event mama ni dipenuhi actors kut, famOus la aku , aku kan anak nya hehe " bisik hati farisha.

"mana qalisya , takkan tak datang aduuh .. amalin pergi telefon qalisya sekarang now kenapa still tak nampak batang hidung lagi ni " arah puan zaharah .

"bos , qalisya kata mak dia sakit dia kena jaga malam ni "kata amalin.

" siapa nak replace qalisya ni , dalah dia penting dalam fashion show ni "kata puan zaharah .


"bos gadis yang duduk kat sana tu siapa ? rasanya dia boleh replace qalisya sebab badan dan muka dia dah lawa dah " kata amalin.

"oh tu anak saya farisha, em boleh jugak rasanya ,dia bukan buat apa apa pun cuma duduk and tengok "kata puan zaharah .

"farisha sini jap, mama nak kamu jadi model boleh tolong mama urgent ni model sorang mama ni tak datang pulak nanti kalau farisha tolong mama , mama mintak autograph Nazim othman tu hahaha ingat mama tak nampak tadi dok tengok he dia "kata puan zaharah .

"eh apa ni farisha mana pandai , okaylah , adu malu la , mama ni . ingat mama tak perasan tadi sebab jalan kedepan and rupanya perasan hehehe "kata farisha .

You Still In My Heart , SayangWhere stories live. Discover now