Part 8

41 3 0
                                    

Masa yang telah ditunggu tunggu oleh semua murid . Demi demi hari sudah pun berlalu . kini waktu menentu arah tuju hala manusia . 12/11/2016 SPM kini bermula .

"Farisha risau akan dirinya , takpe dia yakin yang dia boleh buat , dont stress and rest your mind farisha " bisik hati farisha .

farisha terus menyalam tangan dan mencium dahi puan zaharah di dalam biliknya untuk bersiap pergi ke tempat kerja . " dont worry , mama tau farisha boleh buat okay " kata puan zaharah kepada mamanya .

Tiba tiba jiran farisha bernama laili yang sedang menyiram pokok pada awal pagi , memanggil farisha yang sedang mengikat tali kasutnya ." Goodluck akak ,try your best . don't worry Allah always beside you . tawakalah kepada allah " kata laili . " okay dik , akak ingat pesan adik tu , akak farisha pergi dulu ye bye ." kata farisha yang sudah lambat hendak pergi ke sekolah .

farisha terus menuju ke kereta yang dipandu oleh driver peribadinya nya .

"bedebar rasanya bila hendak pergi sekolah gugup jantungku " kata farisya .

"cikgu Aisyah kata kene rest mind tak bole ulangkaji waktu akhir nak dekat exam , nanti otak akan stress and tak boleh befikir waktu exam ,nanti lagi susah blank terus otak untuk memikirkan jawapannya " bisik hati farisha .

Guru mengarah murid kelas 5 Arisotle , 5 Faraday and 5 Ibnusina masuk ke dewan satu " . kata puan Fazilawati . " omg , kelas faris sama dewan dengan aku ! aduhh , tak boleh focus nak jawab exam nanti , sikit sikit toleh tengok muka dia yang cutee bam tu arghh 😜 " bisik hati farisha .

tiba tiba faris datang dari belakang farisha sambil mencubit lengan farisha dengan manja . "goodluck sweetheart , pipi pau ku " . kata faris dengan ayu versi lelaki . " aduh sakit la , tengok tu semua tengok kita berdua ! haha goodluck too bro " kata farisha . " okaylah bye , cikgu dah suruh kelas saya masuk dewan nih bye " kata faris . " bye ily " kata farisha namun faris tidak didengari kerana sudah berlalu pergi ke barisan kelasnya .

voting my storyyy🤗
sorry idea kurang harini
maybe next part lagi mencabar cerita dia okay 😚😍

You Still In My Heart , SayangWhere stories live. Discover now