Part 9

47 3 0
                                    

Farisha melakukan dengan tenang sekali , farisha berpuas hati apa yang dia buat semasa dia exam . bertapa susah nya dia dulu menuntut ilmu kini dia berpuas hati akan dia lakukan semasa exam .

Kini Farisha sudah tiada lagi exam , kini dia bebas segala yang dia tempuhi selama ini .

"yeahhh !! im free from all exam yang menyakitkan hati tu " kata farisha di dalam biliknya . " Rasa nak keluar la harini , bak ajak faris tak ? takperlu la maybe dia tengah penat and sedang berehat di rumah tu " bisik hati farisha .

"  hah! ajak diorang lah iaitu Hani,Farina ,Husna ,Zarina , Sarah and Anis lah lagipun diorang tu sporting walaupun takberapa rapat " bisik hati farisha.

farisha mengambil iPhone 5S nya yang berada di penjuru mejanya . farisha membuka whatsapp group iaitu " Fangirls BTS kecoh " dengan pantas sekali .

"assalamualaikum korang , jum pergi IOI City Mall tepat pukul 2.00 petang . jom la dulu kita SPM mana boleh keluar rumah kan sebab parents suruh study and now we are free ! so sekarang ni la kita mengambil kesempatan untuk  keluar bersama , nanti result keluar semua dah tak tau kemana pergi ".kata farisha melalui group whatsappnya itu.

Sudah 3 jam , farisha menunggu mesej masuk melalui whatsapp group nya . Namun tiada siapa yang menjawab nya ." mana diorang ni dah habis SPM pun bukak je la phone tu " bisik hati farisha . " diorang ni macam tau tau aku nak ajak diorang keluar , tulah tak nak balas and taula aku ni kaki jalan ".bisik hati farisha." semua tak nak keluar dengan aku , nasib badan . Maybe faris 🤔 tak yah la , aku dah banyak susah kan dia " bisik hati farisha

"bosannya duduk rumahhh , tak ada sapa ka yang nak temankan " bisik hati farisha .



vote vote vote
i will vote your story back okay 😘

You Still In My Heart , SayangWhere stories live. Discover now