farisha dan hanis pergi ke rumah cikgu Aisyah untuk belajar subjek biology and fizik . SPM tinggal 5 hari je lagi arghhh . Cikgu Aisyah yang berada di berandar rumahnya yang sedang menanti ketibaan anak muridnya iaitu farisha and Hanis .
Farisha dan hanis tiba di perkarangan rumah Cikgu Aisyah .
Mereka menuju masuk ke dalam ruang tamu and memberi salam kepada cikgu Aisyah ."assalamualaikum cikgu " kata farisha and hanis dengan serentak . " waalaikumusalam okay duduk duduk " kata cikgu Aisyah
Mereka semua duduk di satu meja .Tiba tiba cikgu Aisyah melaungkan suaranya " Faris , ni calon isterimu farisha ni ade kat bawah dengan mama" kata cikgu Aisyah kepada anaknya yang berada di atas . " okay ma faris turun sekarang " kata faris . "eh kenapa ni cikgu aduhh 😳 " kata farisha sambil tersengih sengih . " ala faris dah cerita kan semua pasal kamu yang kamu suka kan faris kan and masetu cikgu ade nampak faris merangkul tangan kamu and disebalik tu maybe korang ade ape ape hubungan nih " kata cikgu Aisyah . " aduhh faris ni tak pandai simpan rahsia la hehehe 😘 " bisik hati farisha . tiba tiba faris menyampuk , " rancak bercerita berbual ape tu , mengumpat pasal faris ehh , mama faris join tau kelas ni dengan diorang " kata faris . "dah , kamu tu cepat duduk sekarang , jangan jadi kerang busuk kat sini . " kata cikgu aisyah kepada mama nya .
tiba seorang lelaki datang kerumah cikgu Aisyah menaiki basikalnya ." ni ha cikgu memperkenalkan Erwan di datang nak belajar sama sama dengan kita . " hai farisha ! " kata Erwan . "okay dah duduk Erwan , dah bersedia kan semua ". kata cikgu Aisyah . "macam mana Erwan ni kenal farisha maybe satu sekolah gan aku jugak ni , diorang ni ada apa apa ke , takpelah nanti soalsiasat farisha ". bisik hati faris sambil membuat muka sinis kepada Erwan 😏 .
YOU ARE READING
You Still In My Heart , Sayang
Randomstory ini mengisahkan antara farisha and faris ,suka duka sering menimpa walaupun apa jua yang berlaku pada mereka . Mereka melalui dengan tekad hati diri sendiri . walaubagaimanapun, masalah menjadi halangan untuk mereka bersama , mereka tetap ber...