part 14

43 1 0
                                    

Puan zaharah menuju ke farisha yang sedang duduk di atas kerusi .


"Camna kaki ada terseliuh ke ,sakit tak kalau sakit mai mama hantar gi klinik"kata puan zaharah yang mula risau.

"Tak ada apa apa la ma, cuma terkesima apa yang telah terjadi tadi "kata farisha .


"Amboi bukan main asyik dirangkul di pinggang oleh faris tu , bukan main lama eh anak mama ni"kata puan zaharah memerli anaknya.


"Eii mama ni ada adaja kan, anyway macam mana faris tahu farisha jadi modelling kat sini and siapa bagitau dia ,ni mesti mama kan "kata farisha


"Hahaha ,saja je nak bagi tau faris tu ,nak bagi dia tengok bakal teman hidup nya tu jadi model sampai terjatuh "kata puan zaharah sambil memerli anak nya itu.


"Mama ni saja ja kan nak bagi farisha malu, btw thankyou mama invite my bf sebab rindu sebenarnya nak tengok muka dia hehe" kata farisha



"Farisha maybe malam ni mama nak jumpa klient jap ,mama nak farisha balik rumah dulu okay,nanti ada kereta kat luar tunggu farisha kat luar nanti " kata puan zaharah


"Mama ni ,balik la dengan farisha bosan la duduk rumah tu tak da sapa sapa pun nanti mesti mama balik lambat tinggal farisha sorang sorang" kata farisha sambil mengeluh.



"Dah dah pergi kat luar tu dah ditunggu dah tu "kata puan zaharah.


Farisha berlalu pergi ke pintu hadapan fashion show .


Alangkah terkejutnya farisha.... farisha sungguh tergamam
Kerana ia ingat driver peribadi yang menjemputnya.

Sesungguhnya ,faris buah hati nya.

Faris menunggu ketibaan farisha yang hendak pulang ke rumah
di hadapan pintu utama fashion show.


"Yaallah romantiknya seperti seorang suami yang sedang mengambil isterinya pulang dari kerja " bisik hati farisha.


Faris terus menuju kearahnya dan menarik tangan farisha yang sungguh lembut .

"Sayang dah lama saya tunggu awak dah jum balik "kata faris



Faris membukakan pintu untuk farisha untuk membenarkan farisha memasuki kereta nya itu.

Farisha memasuki kereta bakal suaminya itu dengan penuh sopan sekali ...






You Still In My Heart , SayangWhere stories live. Discover now