part 13

50 1 0
                                    

Puan zaharah mengambil telefonnya lalu mendail faris teman hati  farisha .

"Hello ,faris ni auntie zaharah,ni auntie nak bagi tau datang la suria klcc ni ha farisha jadi model untuk fashion shiw auntie ,takkan tak nak terlepas peluang keemasan ni hah hahah"kata puan zaharah kepada faris.

"Hye auntie ,yeke okay la dengan segera faris pergi , mesti lawa kan farisha" kata faris

"Haha ni ha lagi satu , malam ni maybe auntie balik lambat ,tapi auntie nak faris hantar farisha balik ke rumah dahulu ,lagipun driver balik ke kampung kerana urusan keluarga . Auntie nak faris bawakkan farisha balik sebab faris sahaja yang auntie percayakan "kata puan zaharah

"Baiklah auntie, faris nak bersiap ni nak tengok bakal teman hati nak jadi model nih hehehe "kata faris

Perbualan mereka berdua terhenti kerana farisha memanggil puan zaharah.

kini fashion show zaharisha boutique sedang berlangsung .

kini para model sedang bersedia hendak dipertonjolkan .

farisha kini berdebar , kerana pertama kali dia melakukan kerja ini kerana suruhan mama nya .

farisha bertubuh ramping , berkulit merah jambu dan disolekkan sedikit solekan kerana farisha lebih menyukai natural sahaja dan farisha juga disarungkan baju yang dipenuh labuci dan manik yang berwarna seperti pelangi yang direka khas oleh mamanya .

Para tetamu turut hadir iaitu pembeli baju mewah dari luar negara seperti korea , japan , singapura and denmark . tetamu menyaksikan fashion show ini .

farisha memakai baju bersegah mewah sekali dengan juga 9 para model yang lain .

Kini , tiba giliran farisha untuk mempergayakan baju seperti "catwalk" yang direka khas oleh mama nya .

tiba tiba di pertengahan pentas kasut tumit tingginya terbelit di kain panjangnya akibat farisha tersangkut dan tidak boleh berjalan lalu farisha seaakan terjatuh di hadapan khayalak ramai .

tiba seseorang bertubuh lelaki yang agak sasa berkemeja biru tua dengan segak sekali iaitu faris sempat merangkul pinggang farisha yang ramping sekali sebelum farisha terjatuh dia atas pentas .

"you okay sayang , nasib baik saya sempat tangkap you , nanti habis malu muka you yang comel ni  "kata faris .

Eh you ada kat sini? Thankyou baby , dah dah orang tengok kita berdua ni "kata farisha .

reporter dan photographer sedang asyik mengambil gambar adegan mereka berdua dia atas pentas untuk dimuatkan dalam akhbar.

Para tetamu terkedu dan terkesima akan adegan yang berlaku itu.

faris terus turun dari pentas lalu duduk ditempat duduknya semula .

Wajah farisha menjadi merah padam dan malu pun ada juga kerana kejadian tadi.

You Still In My Heart , SayangWhere stories live. Discover now