Masa yang ditunggu tunggu kan , SPM kini sudah tinggal 8 hari sahaja lagi dan aku sudah bersedia menyiapkan kelengkapan untuk menghadapi peperiksaan . "berkat usaha aku belajar kini sudah berada dalam genggaman tanganku and faris jugak yang telah banyak berjasa mengajar aku Addmath " bisik hati farisha .
farisha menelefon sayang ( faris ) kerana tidak muncul di hadapan rumanya dari tadi .
"hello , sayang . cepat la kata nak pegi perpustakaan Negara " kata farisha kepada faris melalui telefonya ." sabar dah nak sampai ni , dah kat depan ni je , cepat tunggu kat luar " . kata faris " yela yela sayang dah tunggu ni " kata farisha .
Muncul sebuah kereta Mercedez Benz berwarna hitam dihadapan rumah kediaman farisha . " finally sampai pun " bisik hati farisha . farisha terus menyalam tangan mamanya " jaga diri tu bila di luar ya farisha " kata puan zaharah kepada anaknya . " baik lah mama " kata farisha .
farisha menuju ke kereta yang menunggunya di luar " Wow, pertama kali aku melihat cara farisha berpakaian . kemas and sopannya farisha berpakaian bila hendak keluar dan sudah tertulis seperti calon isteri aku heheh " bisik hati faris .
"assalamualaikum sayang . " kata farisha " waalaikumussalam , cepat la masuk , dah tak sabar nak pergi ni " kata faris . " cara percakapan farisha ni lain dari perempuan lain , rupanya aku tak tersalah pilih " bisik hati faris .
faris mengguna pak Ali driver peribadinya yang sentiasa membawa faris kesana sini . faris menyuruh Pak Ali menuju ke Starbuck Coffee dahulu untuk membeli minuman .
"you nak flavour ape , meh saya beli kan awak tunggu dalam kereta ya " tanya faris " saya nak choclate latte okey " kata farisha . "ehh tu flavour favorite saya tu so makna nya kita citarasa sama , heheh. okayla saya pergi dahulu okay " kata faris . "tak sangka pulak hehe 💞 " bisik hati farisya .
tiba tiba faris ternampak geng Sofiya di Starbuck Coffee . faris menghiraukan mereka dan terus menuju ke kaunter untuk membeli minuman . tiba sofiya menarik tangan faris dan mahu faris duduk sebentar di hadapan nya sekarang .
"mana awak nak pergi ni , dah lupa saya ke , im your girlfriend too okay . minuman yang lagi satu tu sapa punya ? saya ke ? " kata sofiya sambil memegang lengan dan meraba badan faris . " stop sofiya stop , jangan pegang aku , let me go and itu dulu kita bersama dan sekarang aku dh takperlu kau lagi . sebenarnya kau tak layak bagi aku dulu , masa kita couple , and kau yang tergila gila kan aku dan sebenarnya aku suka orang lain dulu bukan kau okay ! dan untuk pengetahuan kau semua orang farisya tu girlfriend aku sorang , bila aku tau dia mengadu pasal korang buat apa apa kat dia , jaga la semua ! dah dah , aku nak bagi air ni kat dia nih and farisha dah lama tunggu dalam kereta tu kesian dia , okay bye makhluk gedik sekalian " kata faris dengan rasa puas sekali dengan apa yang dia lakukan itu terhadap sofiya . hahaha 👯😎
faris beredar dari tempat itu dan terus menuju ke keretanya yang berada di parking . " kenapa lambat sangat ni , penat kita tunggu " kata farisha . " sorryla tadi ada masalah , dekat cashier " kata faris menipu kepada farisha ."oh okay jomla ,where my drinks " kata farisha " nah , khas untuk you saya belikan " kata faris
"takguna faris senang macam tu kau tinggal kan aku , lelaki tak guna . rupenya kau dah lupa ape perjanjian kita dulu yang ingin bersama sampai mati konon and aku dah hamak dengan kau puii " kata sofiya dengan rasa geram di Starbuck Coffee Paradigm Mall . "
"sudah sudah la tu sofiya kau kan dah tak ada apa dengan dia , buat apa nak mengejar lagi hati dia tu and hati faris sudah tawar kerana kau .kalau tidak , dia takkan buat mcam tu kat kau tadi " . kata Rabiah sebahagian daripada geng the Wanababes . " kesah pulak aku, let go from my life rabiah , dont disturb me again . " kata sofiya . " jangan menyesal suatu hari nanti , jangan terasa aku still your friend . im just give my possitive advise to you je . okay " kata rabiah . " okay la but aku still tak puas hati dengan farisha tu hish " kata sofiya .
✨😽💃🏼
(jangan lupa vote my story okay)
tunggu new update dari saya okay
korang add story ni dalam library korang tau . 💕😘💞 bye saranghae " wish me gudluck for PT3 okay 🤕
YOU ARE READING
You Still In My Heart , Sayang
Randomstory ini mengisahkan antara farisha and faris ,suka duka sering menimpa walaupun apa jua yang berlaku pada mereka . Mereka melalui dengan tekad hati diri sendiri . walaubagaimanapun, masalah menjadi halangan untuk mereka bersama , mereka tetap ber...