Chapter 4

304 51 3
                                    

" Okay , sekejap lagi aku sampai " ujar Taehyung . Dia segera mencapai kunci kereta .

Taehyung masih tak boleh lupakan kejadian semalam . Bayangan peristiwa itu sering muncul di benak fikirannya dan membuatkan Taehyung rasa tak tenang . Jantungnya masih dalam keadaan tidak stabil . Tragedi itu betul-betul membuatkan Taehyung trauma .

Disebabkan banyak sangat berfikir , Taehyung tidak sedar dia bawak kereta terlalu laju. Pedal ditekan kuat , dia turut memukul-mukul stereng cuba melepaskan amarah yang tersimpan.

Tanpa dia sedar , sebuah lori menuju ke arahnya dengan laju . Belum sempat Taehyung mengelak , lori itu merempuh keretanya .

Tubuh kecil Taehyung tercampak ke jalan tar . Kepalanya terhentak dengan kuat . Pandangannya menjadi kabur . Darah tidak berhenti mengalir .

☆☆☆

" Tae .. bangunlah .. aku mintak maaf .. Kenapa kau tak bagitahu aku omma dengan appa kau dh takde ? Mesti kau sorang-sorang .. Maafkan aku sebab pentingkan diri. Kau kena kuat Tae ! Aku janji aku akan bawak Jimin , Yoongi , Jin , Namjoon , Hoseok jumpa kau . Aku tahu kau rindukan dorang . Tae .. jebal .. " Jungkook rasa sangat menyesal .

Peluang Taehyung untuk hidup sangat tipis . Taehyung mungkin tidak berjaya untuk terus hidup .

Aku memang kawan yang teruk .

[ON-EDITTING] Different ( World ) Where stories live. Discover now