Taehyung masih lagi tidak dapat menerima apa yang berlaku .
" V kenapa kau tak makan lagi ? Penat je aku belikan .Haih " kata Hoseok seraya mengeluh.
Hoseok .. Dia bukan Hoseok aku. Dia lelaki kejam dalam video tu!Patutlah tubunya dipenuhi tattoo ..
" Aku tak lapar, Seokkie hyung " ujar Taehyung perlahan. Hoseok berhenti . Dia memandang Taehyung lama . Riak wajahnya nampak kelihatan sugul.
" Kau ... kau .. cakap dengan aku ? " Taehyung menjongketkan keningnya . Mata Hoseok masih tertancap pada wajah Taehyung .
" Ne , mianhae hyung . Aku tak lapar " Taehyung teragak-agak untuk menatapi pandangan tajam yang diberikan oleh Hoseok . Dia berjalan menuju ke arah katil Taehyung .
Jebal ... Apa dia nak buat ? Aku takut ..
Terkejut .
Taehyung tersentak bila Hoseok tiba-tiba memeluknya . Tekaan Taehyung meleset . Hoseok langsung tak berniat untuk apa-apakan dia .
" Aku rindu suara kau ... Dah lama kau tak cakap dengan aku . 2 tahun . Kau cuma cakap time kita bunuh orang je . Kau dah lama tak panggil aku hyung.." ujar Hoseok perlahan.
Pelukannya makin erat membuatkan Taehyung sedikit lemas .
Jadi selama ni V tak pernah cakap dengan Hoseok hyung ? Tapi kenapa . Makin aku fikir makin pening kepala aku . V ni memang si durjana ke apa?
" Hyung .. Aku tak boleh bernafas "
" Mianhae aku just happy sangat-sangat"
Hoseok meleraikan pelukannya . Dia tersenyum nipis .
Aku rindu senyuman Hobi hyung yang dulu . Penuh dengan keceriaan .. Hoseok dalam dunia ni langsung tak sama macam Hoseok dalam dunia aku ..
" A-aku harap kau akan terus cakap dengan aku .. " ujar Hoseok .
Suara dia agak tersekat-sekat .
Dia nangis ?!!
Taehyung segera mengelap air mata Hoseok menggunakan tangannya .
" Uljima hyung .. "
Walaupun lelaki depan Taehyung ni pernah banyak kali bunuh orang . Dia tetap mempunyai masalah yang tersendiri .
Hoseok pula betul-betul rindukan V yang dulu.
Hoseok dan V dikenali sebagai pembunuh bersiri yang berpengaruh di Daegu . Mereka kerap membunuh mangsa bersama-sama .
Kenapa mereka pilih jalan ni ?
Senang . Mereka berdua dihalau daripada rumah anak yatim disebabkan perkara yang mereka langsung tak buat . Mereka dituduh , difitnah , dibuli tanpa belas kasihan .
Dan pada saat tu jugak Hoseok tekad dia takkan biarkan sesiapa pun sentuh V .
Mereka hidup merempat di jalan .
Mereka saling melindungi . Hoseok akan bunuh sesiapa pun yang berani sentuh V . Begitu juga dengan V . Mereka saling berbunuhan untuk mempertahankan diri .
Dalam dunia ni . Satu je yang penting .
Duit .
Kalau kau takda duit . Serta merta kau akan dipandang hina . Pengemis dalam dunia ni tak wujud .
YOU ARE READING
[ON-EDITTING] Different ( World )
Misterio / Suspensokim taehyung , 21 tahun . hidupnya dihantui suara misteri yang tidak berhenti mengganggu hidupnya . pemilik suara itu wujud . dia pernah munculkan diri dan tidak berdarah apabila ditikam . what is he? a psycho monster from different world. [H.R] #...