Chapter 3

287 52 2
                                    

Sunyi . Sepi.

Bunyi burung berkicauan kedengaran di pagi hari. Taehyung terjaga dari tidurnya .

" Jung - "

Jungkook dah takde .. Kenapa susah sangat kau nak terima hakikat yang takde sape peduli kan kau . Kau memang bodoh ..

" Taehyung .. "

Suara tu .. Taehyung segera bangun dari katilnya .

Suara tak guna tu . Sebab dia lah Jungkook tinggalkan aku .. Sebab dia jugak omma dengan appa aku mati .

" Woi jahanam ! Mana kau ?! Muncul lah pengecut ! Kau memang tak guna ! Kau sengaja buat Jungkook bencikan aku kan , setan ?! " jerit Taehyung . Suaranya bergema di segenap bilik itu .

" Baguslah Jungkook dah pergi .. Ya , memang aku yang buat ops sorry ! "  Suara tersebut turut tertawa sinis.

" Jangan main -main lagi lah , tak guna ! Kau ingat lawak ke ? Kalau kau nak bunuh aku , bunuh je lah! " jerit Taehyung kuat.

" Bunuh kau ? Tak seronok lah macam tu . Aku suka kawal kau . Aku suka tengok kau menderita . Bila aku tengok kau terseksa . Aku rasa puas . Kepuasan yang tak dapat digambarkan " suara itu lagi sekali tertawa kecil .

Taehyung semakin bengang . Dia menumbuk cermin tingkapnya sehingga pecah . Darah mengalir keluar . Saat tu Taehyung langsung tak rasa sakit . Dia cuma rasa marah .

" Mana kau ?! Muncul lah ! "

Lelaki itu muncul .Taehyung dapat rasakan lelaki itu tersenyum sinis di sebalik topeng mukanya . Kemarahan dan kebencian Taehyung semakin membuak-buak .

Taehyung segera mencapai serpihan kaca tajam lalu menikam tangan lelaki itu . Serpihan kaca itu tepat terkena di tangan lelaki itu .Cecair pekat berjijiran . Membasahi lantai bilik tidur Taehyung .

Dia rasa puas hati tetapi semuanya tak lama bila tangan lelaki itu kembali normal . Darah yang jatuh ke bawah tadi tiba-tiba hilang dengan misteri .

Dia seakan tidak percaya dengan apa yang disaksikannya

" Kau tak mampu bunuh aku , Kim Taehyung . Kau takkan dapat bunuh aku dalam dunia ni "

Lelaki itu melayangkan tumbukan tepat di muka Taehyung . Taehyung cuba bangun untuk membalas serangan tetapi lelaki misteri itu telah menghilangkan diri .

Siapa kau sebenarnya ?

[ON-EDITTING] Different ( World ) Where stories live. Discover now