" Siapa cakap dia kurang kasih sayang ? Aku sayang dia . Kau boleh pergi mati! "
Suara dingin Yoongi kembali menyelinap di bilik kecil itu . Kemunculan Yoongi secara tiba-tiba membuatkan Taehyung berundur serta melepaskan pegangannya pada Jiyun sedari tadi .
" Aww tengok siapa kat sini . Min Yoongi abang Min Nana . Hai abang ipar lama tak jumpa "
Sinis .
" Jiyun . Keluar sekarang . "
" Ta-tapi oppa Jiyu- "
" Sekarang Jiyun . "
Jiyun segera berlari ke arah pintu dan memulas tombol pintu serta melarikan dirinya .
Yoongi mendekati Taehyung . Taehyung hanya statik tidak bergerak . Langsung tidak tergugat dengan pandangan pemangsa Yoongi .
" Aku tak patut percaya rayuan palsu kau tadi . Adik aku dah selamatkan tapi kau .. aku takkan maafkan kau ! "
Tumbukan pertama melayang tepat ke hidung Taehyung .
" Sekali lagi aku tanya kau MANA NANA?!"
" Perempuan murahan tu ? I've no idea Min Yoongi . Maybe dah jadi perempuan simpanan orang lain kot "
" Jangan main-main dengan aku . Mana dia ?! " gesa Yoongi sekali lagi membuatkan kemarahan Taehyung semakin memuncak .
" Kau fikir aku tahu ?! Dia dh hilangkan diri macam tu je . Dia curang dengan aku ! Dengan Park Jimin . Kenapa kau tanya aku pulak ?! Kau dah terlalu melampau . Kau dah buat parut kat leher aku . Aku takkan lepaskan kau"
Tubuh Yoongi terdorong ke belakang saat Taehyung menolaknya kasar .
Yoongi terus berundur ke belakang . Kakinya tersungkur menyebabkan Yoongi terjatuh ke atas lantai . Taehyung memanfaatkan situasi Yoongi dengan menahan Yoongi . Taehyung menindih tubuh Yoongi . Yoongi langsung tidak dapat bergerak .
Yoongi mula menyumpah seranah benda alah yang membuatkan dirinya tersungkur .
Shit .
Pisau Yoongi dirampas oleh Taehyung .
" Kau bodoh kalau kau fikir kau boleh kalahkan aku Min Yoongi "
Pisau tadi diletakkan tepat di jantung Yoongi .
" Kalau aku tikam kat jantung . Kau akan mati dengan lebih cepat . Kau bertuah sebab aku baik hati nak mempercepatkan ajal kau "
" Fuck off !!! "
Yoongi akhirnya mengalah . Tidak mampu bergerak lagi .
" Any last word ? "
" You will rot in hell , you fucking psycho"
" Well , then see you in hell Yoongi "
Stab .
Yoongi terkulai . Matanya masih terbuka tapi pergerakannya semua terhenti . Pisau itu betul-betul tertikam tepat di jantung Yoongi . Darah tak berhenti mengalir . Mengalir . Mengalir dan terus mengalir .
Taehyung tersenyum puas . Dia menarik keluar pisau di jantung Yoongi itu membuatkan jeritan Yoongi nyaring kedengaran di segenap bilik itu .
Tangannya penuh dilumuri cecair pekat milik Yoongi .
Pandangan Taehyung tiba-tiba menjadi kabur . Gelap . Dadanya terasa sesak . Dia memegang erat pisau itu .
Taehyung akhirnya pengsan bersebelahan di sisi Yoongi . Bersama pisau yang masih ditangannya . Mata Taehyung terpejam rapat .
" h-hyung " tutur Taehyung perlahan sebelum matanya terkatup semula .
Nafas Yoongi turun naik . Pipinya deras mengalirkan air mata . Fikiran Yoongi mula melayang memikirkan Jiyun dan Nana .
Maafkan oppa sebab tak dapat lindungi korang berdua macam yang oppa janjikan dengan omma dan appa . Mianhaeyo ..
Saat itu tubuh Yoongi menggeletar .
Dia menutup matanya rapat . Cuba menenangkan diri .
Mian.
☆☆☆
Jiyun segera merempuh pintu bilik bersama dua orang polis . Nafas Jiyun agak tidak stabil akibat berlari tanpa henti mencari bantuan .
Jantungnya seakan terhenti melihat tubuh Yoongi yang dipenuhi darah .
" Oppa !!!!! " jerit Jiyun nyaring . Dia berlari mendapatkan Yoongi . Yoongi tersenyum pahit . Mukanya nampak semakin pucat disebabkan kehilangan terlampau banyak darah .
Jiyun . Mian.
" Ji-jiyun .... oppa mi-mintak maaf ... o-oppa sa-sayang ji-jiyun . ma-maafkan oppa sebab selalu lebihkan Nana ... Uljima .. Ja-janji dengan oppa Jiyun tak-takkan nangis , eo " suara Yoongi tersekat -sekat . Dengan lemah dia menyeka air mata Jiyun yang membasahi pipinya .
" Oppa ! Please ! Jangan tinggalkan Jiyun !! Please bertahan ! Oppa please .... "
Esakan Jiyun hanyalah sia-sia kerana degupan jantung Yoongi tidak lagi kedengaran . Tubuhnya lemah . Sangat lemah . Jiyun memeluk Yoongi sambil teresak-esak mendesak Yoongi supaya kembali walaupun tindakannya itu tidak berguna .
" Oppa ....... "
Cahaya bulan terang pada malam itu .
Kehilangan sesuatu yang kita sayang memang perit .
- Bersambung-
YOU ARE READING
[ON-EDITTING] Different ( World )
Mystery / Thrillerkim taehyung , 21 tahun . hidupnya dihantui suara misteri yang tidak berhenti mengganggu hidupnya . pemilik suara itu wujud . dia pernah munculkan diri dan tidak berdarah apabila ditikam . what is he? a psycho monster from different world. [H.R] #...