Harry
,,Byl jsi s nÃm, že ?'' Louisův ublÞený pohled na mÄ› zaútoÄil, jakmile jsem vkroÄil do kuchynÄ›, s hlavou stále v oblacÃch. ,,Jo...a vůbec, nic ti do toho nenÃ. I kdybych s nÃm jel do Vegas a vzal si ho tam, může ti to být úplnÄ› u zadku.'' vyjel jsem na nÄ›j, možná až trochu pÅ™ehnanÄ›. Vykulil oÄi a nÄ›kolikrát rychle zamrkal. ,,Ale to jsi neudÄ›lal, že ne ?'' jen jsem zakroutil hlavou a chystal se odejÃt z mÃstnosti.
,,Hazz, radÃm ti dobÅ™e, uteÄ od nÄ›j, dokud je Äas. Ten kluk je straÅ¡nej hajzl. Znáš ho sotva dva týdny. ProsÃm, nenech mu ti ublÞit.'' Vzal své ruce do mých a koukal mi hluboko do oÄÃ. ,,Co to meleÅ¡ ? Nickie je skvÄ›lý ÄlovÄ›k. RozhodnÄ› lepÅ¡Ã než ty. Vůbec ho neznáš. PÅ™estaň se pořád utápÄ›t v minulosti. Co bylo, to bylo. My dva už se k sobÄ› nevrátÃme, já tÄ› nemiluju !'' zakÅ™iÄel jsem a za doprovodu dupavých kroků jsem odeÅ¡el do mé ložnice.
Louis
Myslel jsem, že po takové dobÄ› už to bolet nebude. I pÅ™esto, když na mÄ› vykÅ™iÄel, jak moc je Nick úžasný a jaká já jsem nula, bylo to, jakoby mÄ› zavÄ›sil do oprátky a podkopl židli. Sjel jsem zády dolů po skÅ™Ãňce v kuchyni a koukal pÅ™ed sebe. Takhle jsem sedÄ›l asi tak pÄ›t minut a pÅ™emÃtal nad mým životem, poté jsem se oklepal a zamÃÅ™il do koupelny. U zrcadla v koupelnÄ› jsem se zastavil a rukama se zapÅ™el o umyvadlo. ProhlÞel jsem si svou smutkem ztrápenou tvář, temné kruhy pod oÄima a vlasy jako vrabÄà hnÃzdo. Chytil jsem za okraj svého trika a pomalu si ho pÅ™etáhl pÅ™es hlavu. OtoÄil jsem se k zrcadlu zády a pootoÄil hlavu, abych mÄ›l plný výhled.
Jedna neposedná slza se spustila z mého oka, když jsem spatÅ™il vÅ¡echny mé staré rány. Rány, které mi způsobil Nick. Na zaÄátku naÅ¡eho vztahu to bylo krásné. Choval se ke mÄ›, jako k princeznÄ›. Byl schopný dát mi vÅ¡echno, co mi na oÄÃch uvidÄ›l. To ale skonÄilo, když jsem se k nÄ›mu nastÄ›hoval.
Zjistil jsem, že má úchylku na biÄe a pálenà mých zad cigaretami. Vždy jsem umÃral bolestÃ, ale odejÃt jsem nemohl. Držel mÄ› zavÅ™eného ani nevÃm kde. NevnÃmal jsem, když mÄ› na to mÃsto pÅ™enášel. NÄ›kolikrát jsem se pokouÅ¡el utéct, vždy mÄ› zbil do modra. Až se mi to jednoho dne podaÅ™ilo. Utekl jsem mu a vrátil se domů k mým rodiÄům. Po nÄ›jaké dobÄ› jsem ho nahlásil na policii, ale nebyly důkazy a on byl sproÅ¡tÄ›n obvinÄ›nÃ. Poté jsem se odstÄ›hoval do Londýna, abych od nÄ›j zmizel.
...
Doufám, že se vám dÃl lÃbil :/ Psala jsem to, když jsem mÄ›la Å¡patnou náladu a jeÅ¡tÄ› k tomu depresi, proto to vypadá, tak jak to vypadá.
Enjoy.
ČTEŠ
Memories -Larry Stylinson-
FanfictionByla to bolest, když mi oznámili, že je v nemocnici. Bylo to jako rána dýkou do srdce, když si mě nepamatoval. Nejtěžší ze všeho ale bylo vidět ho odcházet s někým jiným. Cover by: @TiniTroye Trailer: https://youtu.be/XrwSMwySAX8