Drunk little baby

475 62 7
                                    

Pokud máte špatný den, video nahoře vám ho určitě zlepší, tak jako mě :) ♥ •-•

...

Trvalo mi dlouhou dobu narvat Harryho do auta. Všemožně mě stále odstrkoval a křičel, něco v tom smyslu, že je víla a chce odletět do Narnie. Když už jsem ho narval do auta a připoutal, tak prohlásil, že jsem Peter Pan. Naštvaně jsem si sedl za volant a odvezl nás domů.

Nečekal jsem však, že dostat Hazzu z auta bude ještě těžší, než ho do toho auta dostat. Nejprve mi bránil v rozepnutí jeho bezpečnostního pásu a když se mi ho konečně povedlo odpoutat, tak se vyprostil z auta a začal mi utíkat dolů po ulici. Pleskl jsem se dlaní do čela a čekal, jestli se vrátí. Po pěti minutách se stále nevracel, začínal jsem se o něj bát, proto jsem ho šel hledat. Přibližně dvě minuty jsem šel rychlejším krokem, až jsem došel na konec chodníku téhle dlouhé ulice. Zaslechl jsem někoho posmrkávat a otočil proto hlavu doprava. Ihned jsem zaostřil na Harryho, který ležel pod lampou a po tvářích mu tekly slzy. ,,Hazz, co se stalo ?'' poklekl jsem k němu a on se na mě podíval s očima plnýma slaných slz. ,,Já jsem spadl a-a bolí mě koleno.'' wow, málem jsem na to zapomněl. Když se opije, nejdřív má přehnaně moc energie a tu když vyčerpá, začne se chovat jako malé dítě. 

,,Půjdeme domů, dobře ?'' usmál jsem se na něj a on přikývl. Pomohl jsem mu postavit se na nohy a on sykl. Přehodil jsem si jednu jeho ruku přes ramena tak, aby se o mě mohl zapřít. Společnými silami jsme se dostali do domu, kde jsem ho odložil na gauč. ,,Tak se podíváme na to koleno.'' pokynul jsem mu, aby si sundal džíny, což po chvilce udělal a odkryl mi tak pohled na jeho úžasné dlouhé nohy, které si k mému překvapení stále nepřestal holit. Pomalu jsem přesunul pohled na jeho koleno, kde byla lehce sedřená kůže. ,,Bolí tě to pořád ?'' zeptal jsem se a on zakýval hlavou na nesouhlas. ,,Půjdeš spát ?'' všiml jsem si, že se mu už pomalu klíží oči. ,,Mhm.'' přikývl a postavil se, načež si hned sednul. ,,Motá se mi hlaviška.'' roztomile zašilal a já se musel pousmát. Tohle mi tolik chybělo. Je mi ale jasné, že jakmile vystřízliví, bude to opět to samé trápení.

Zahnal jsem chmurné myšlenky a vzal ho do náruče. Nesl jsem ho jako nevěstu do jeho pokoje. Což je docela ironie, když vlastně o ruku požádal on mě. Opatrně jsem překročil práh a poté ho položil do měkkých peřin. Ještě jsem mu pomohl sundat mikinu s tričkem a pak ho zabalil do peřin. ,,Dobrou noc.'' popřál jsem mu a chystal se odejít. ,,Počkej.'' zaslechl jsem ho zašeptat a rychle se otočil. ,,Děje se něco ?'' zeptal jsem se a mi prstem ukázal, abych šel blíž. ,,Zůstaneš tu se mnou prosím ?'' vykulil jsem nad jeho žádostí oči, ale uvnitř mě vybuchovaly miliony ohňostrojů radosti. ,,Jasně.'' usmál jsem se na něj a lehl si vedle něj. Chtěl jsem počkat až usne a pak odejít, ale on měl nejspíš jiné nápady. Jakmile jsem totiž ulehl do peřin, přitáhl si mě k sobě a pevně mě objal. Vydechl jsem a naplno se uvolnil. Chytil jsem jeho ruce, obmotané kolem mého trupu a zavřel oči. Cítil jsem jeho teplý dech na mém krku a jeho horkou kůži oproti mé studené. ,,Miluju tě.'' zašeptal jsem a propadl se do říše snů.

...

Neměla bych nic slibovat, protože to pak nedodržím -_- XD

Prosím, abyste komentovali, co si o průběhu zatím myslíte :)

Enjoy.

Memories -Larry Stylinson-Kde žijí příběhy. Začni objevovat