ŽIJU !!
Děkuju za otázky @Woolfgirll
..Pokud vás to nezajímá, tak pod otázkami je další díl... ;)
Louis
Q - Myslíš že si Harry vzpomněl ??
A - Nevím, ale hodně moc v to doufám.
Q - Nebo ho Nick umučil k smrti ??
A - Kdyby se tohle stalo, tak by můj život skončil.
Q - Kdo je ta paní za kterou jste letěli do Los Angeles?????
A - Je to žena, která mě našla, když jsem utekl od Nicka a zachránila mi tak život.
Nick
Q - Řeknu to narovinu si BASTARD!!!!!! Baví tě to??? Mučit ostatní ????
A - Ty nejsi o nic lepší :J. A správně, naplňuje mě to zvláštním druhem uspokojení, ale pouze v případě Louise a Harryho.
Q - Co kdyby to někdo udělal tobě ,Hmm hm ?? Nelíbilo by se ti to že jo ty kreténe!!!!!
A - Jen aby to někdo neudělal tobě, když si budeš takhle dovolovat.
Harry
Q - Myslíš že tě Louis přijde zachránit???
A - Myslím, že ne, potom, jak jsem se k němu zachoval, ale je to moje největší přání, mít ho znovu v náručí.
Q - Co Nick ??? Jak to tam jde??? Co všechno ti udělal ??? Mam o tebe ztrach ,tak jako Loui :(((((
A - Pomalu tady umírám a brzy vážně umřu, pokud mě někdo nenajde včas.
Spisovatelka
Q - Jak si přišla na takový příběh ????? Víš že je ÚŽASNÝ 😍😍😍😍?????
A - Na kopu příběhů obvykle přicházím ve všedních situacích, např. u mytí nádobí. Přesně si to nepamatuji, ale je možné, že i tohle ''dílo'' vzniklo takhle. A hrozně moc děkuju zlatíčko ❤❤
Q - Jak to dopadne mi asi neřekneš,co?????? xDDDDDDDD
A - Neřeknu :D, jenom můžu prozradit, že v hlasování o konci vyhrála ta lepší volba ;)
Q - Proč zrovna jsi ten příběh pojmenovala Memories????
A - Protože už jsem od začátku plánovala, že to bude Harry, co si bude až po delší době na Louise vzpomínat. Sice je to takový divný název, ale jiný bych asi nevymyslela a nemyslím si, že by se k tomu tak hodil :D, už ho mám celkem vžitý.
A ještě jedna otázka od mé úžasné spolusedící :D (kappa) @SoDunLinda
Q - jak se mas?
A - Špatně, chodím na naší školu :D
... A teď se vrhneme na díl :D...
...
Tak jsme tu stáli, před jejím domem. Byl jsem vážně nervózní, i když jsem vlastně neměl proč být. Ale vážně jsem se bál, že mi neporadí. Vážně jsem se bál o svého Harryho.
,,Jsi v pořádku ?'' na mém rameni přistála dlaň a já za tím směrem otočil hlavu. ,,Ano...jen, bojím se,'' přiznal jsem tiše Liamovi.,,Neměj strach, i kdyby nám neporadila, tak uděláme všechno proto, abychom ho našli, dobře ?'' Liamova starostlivá stránka opět vyplula na povrch a já se pousmál. Jednou bude skvělý táta, pomyslel jsem si. ,,Dobře, půjdeme ?'' zeptal jsem se a oba moji kamarádi souhlasně přikývnuli.
Zhluboka jsem se nadechl a stiskl zvonek u domovních dveří. Následně byli slyšet kroky a ve dveřích se ukázala mile vypadající žena a mé srdce zaplesalo radostí. Je to ona. ,,Dobrý den, jste Karen Beckett, že ?'' zeptal jsem se a ona nechápavě přikývla. ,,Potřebujete něco pánové ?'' optala se a opřela se ramenem o rám dveří. ,,Ano, nevím, jestli si na mě pamatujete. Jsem Louis Tomlinson, před pár lety jste mi zachránila život. A já bych od vás teď potřeboval ještě jednou pomoct,'' vydal jsem ze sebe jedním dechem a ona mě ohromeně sledovala.
,,Pojďte dál,'' rozhlédla se po ulici a ustoupila, abychom mohli projít dveřmi. ,,Posaďdte se na gauči, dáte si něco k pití, snědku ?'' zeptala se jako správná hostitelka a my si řekli pouze o vodu. Po chvilce ji všem přinesla a sama se se svou posadila na křeslo naproti gauči. ,,Myslím, že si můžeme zase začít tykat...S čím potřebujete pomoct ?'' zeptala se ihned, jakmile se napila. ,,Myslím, že na Nicka si pamatuješ, že ?'' začal jsem raději od něj, abych jí to mohl více nastínit. ,,Ano, byl to ten, co ti to udělal, že ano ?'' soucitně se na mě podívala. Měla typický mateřský pohled.
,,Po pár letech se znovu objevil. Můj přítel..tedy teď už asi ex-přítel Harry měl těžkou autonehodu, po které si mě nepamatoval. Potkal Nicka, ten toho využil a Harry s ním začal chodit. Teď ho Nick unesl a Harrymu hrozí velké nebezpečí. Nick se mu chystá, nebo mu možná už dělá to co mě. A já potřebuju vědět, jestli si pamatuješ to místo, kde jsi mě našla. Protože s největší pravděpodobností právě tam Nick Harryho zavezl,'' dopověděl jsem. Vzal jsem to lehce stručněji, podrobnosti teď nebyly potřeba. ,,Oh Louisi, proč zrovna tebe muselo to neštěstí potkat znovu,'' smutně se na mě podívala a natáhla se k mé ruce, kterou uchopila do svých a palci vytvářela uklidňující kroužky.
,,Vrátím se s vámi do Anglie a pomůžu vám hledat. Nevím asi už přesně, kde to bylo, ale okolí určitě poznám. Nenechám vás ve štyku, když už jste letěli kvůli mé pomoci takovou dálku,'' pronesla a já měl chuť jí skočit okolo krku. ,,Hrozně moc děkuju,'' ucítil jsem slzy v očích, ale zahnal jsem je. Teď není čas na pláč. ,,Dnes už ale ne. Nechám vás tu přespat a zítra zařídíme letenky, abychom se tam vrátili co nejdříve !''
...
Doufám, že jste se mnou alespoň někteří z vás vydržely :))
Za díl můžete děkovat @SoDunLinda XD
Enjoy.
ČTEŠ
Memories -Larry Stylinson-
FanfictionByla to bolest, když mi oznámili, že je v nemocnici. Bylo to jako rána dýkou do srdce, když si mě nepamatoval. Nejtěžší ze všeho ale bylo vidět ho odcházet s někým jiným. Cover by: @TiniTroye Trailer: https://youtu.be/XrwSMwySAX8