Bradavický expres stál už nachystaný k odjezdu a valila se z něj oblaka páry, která na chvíli zakryla nohy nás všech.
,, Mami, tati, moc vám děkuju, že jsem mohla znova nastoupit tady. Nevíte, co to pro mě znamená," řekla jsem mile a objala své rodiče.,, To nic, tak už utíkej," štkala mamka dojatě a já nastoupila do vlaku. Přísahala bych, že jsem viděla, jak se za mnou mihly rudé kadeře.
,, BAF!" ozvalo se za mnou a já se chytila za srdce.,, Lily, to jsou ale hloupé nápady! Ten James Potter tě pěkně zkazil."
,, Jak mě jako on mohl zkazit?" zeptala se dotčeně.,, Třeba proto, že se na tebe lepí kde může a ty mu dříve nebo později podlehneš!" ušklíbla jsem se a ona protočila panenky.
,, Už mluvíš jako on."
,, Byla jsi s ním už na rande, jak jsem ti říkala?"
,, Ehm...ne."
,, Lily, James není pubertální idiot, teda, kvůli tobě dospěl a má tě vážně rád. Udělej mi tu radost a přijmi jeho pozvání."
,, No tak, o něm mluvit nechci, řekni mi, jaké byly prázdniny."
,, Nic zajímavého. Hlavně jsem se válela," řekla jsem s úsměvem.
,, Málem bych zapomněla, ten svetr od tebe je moc krásný."
,, To jsem ráda. Měly bychom postoupit, jestli chceme chytit nějaké slušné místo."
,, Máš pravdu, jdeme," zavelela Lily a šly jsme najít nějaké prázdnější kupé. Nakonec jsme přeci jen objevily jedno volné a uvelebily se naproti sobě. Netrvalo dlouho a dovnitř se vřítil James a jeho parta, v ní samozřejmě Remus.
,, Nazdárek Evansová, tak co, půjdeš se mnou konečně na rande?",, Ano," odpověděla Lily klidně a James nevěřil svým uším.
,, No, škoda...počkat, tys řekla ano?"
,, Jo, řekla," objasnila jsem a James se rozzářil jako sluníčko.,, Páni, rande čeká, lásko má!" zapěl a svalil se vedle Lily. Rem se posadil ke mně a já mu věnovala zářivý úsměv. On se taky pousmál. Jak ráda bych mu dala pusu. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno. Voněl, jak jinak, po čokoládě.
Cesta uběhla rychle a než jsem se nadála, opět tu byla Velká síň plná jídla a Brumbálův proslov na uvítanou. Pustila jsem se do opékaných brambor a jehněčího, které vypadalo přímo božsky. Po večeři jsem zamířila do nebelvírské věže. Šla jsem sama po chodbě a najednou, nevím, jak se to stalo, ale přišlo mi, že nemůžu popadnout dech. Chytila jsem se za hruď a lapala po vzduchu. Zatočila se mi hlava a vzápětí tlak povolil. Co to mohlo znamenat? Cítila jsem se dost nesvá a vystrašená. Vběhla jsem do koupelny a opláchla si tvář studenou vodou. Vlasy mi padaly do obličeje, tak jsem si je zastrčila za ucho a pak jsem si všimla, že mezi těmi všemi blonďatými je jeden černý jako sama temnota. Co se to vlastně děje? Nevím. Popadla jsem vlas a vyškubla ho. Jo, mnohem lepší. Sedla jsem si na postel a zkoumala svůj zítřejší rozvrh. Mám dvě volné hodiny, to je super! Využiju je, abych se naučila něco na OVCE. Prolistovala jsem si učebnici lektvarů a vyšla s ní do společenky. Uvelebila jsem se na pohovce u okna. Po chvíli jsem ucítila, jak si někdo přisedl. Remus se na mě usmíval a já mu úsměv oplatila.
,, Copak to čteš?"
,, Áále, lektvary."
,, Brrr, ještě že už na ně nechodím," řekl s úsměvem a jednu ruku mi omotal kolem pasu. Já se o něj opřela a dala mu pusu na krk.,, Ano, to mi něco připomíná," protáhl a spojil naše rty. Usmála jsem se do polibku a dala mu ruce kolem krku.
,, Hm, tohle jsem chtěla udělat celé prázdniny a cestu vlakem."
,, Možná se budeš divit, ale já taky," řekl s úsměvem a já ho políbila znova.,, Miluju tě, Reme."
,, Taky tě miluju, Cass."
,, Já, chci se ti omluvit za tátu, je předpojatý-",, To je v pořádku. Kdybych byl jím reagoval bych stejně."
,, Stejně táta nemá pravdu. Odsoudil tě, aniž by o tobě něco věděl. Máma to hned pochopila, přeci jen, říkala jsem ti o strejdovi. Proto tak zesmutněla. Já tě ale nikdy ztratit nechci.",, Já tebe taky ne. Jsi úžasná, krásná, chytrá a navíc, MOJE."
,, Nemusím si doufám na předloktí vytetovat: MAJETEK R.J.LUPINA, V PŘÍPADĚ ZTRÁTY ODEVZDEJTE MAJITELI."
,, Cass, ty jsi vážně číslo," smál se Remus a dal mi pusu na čelo.
,, Já vím. To je jedna z mých nejlepších vlastností," uculila jsem se a zachumlala se do jeho školního svetru.
Další kapitolka je na světě. Votes/komenty potěší, vaše sprucelady :)
ČTEŠ
I love you, Moony
FanfictionOn je vlkodlak, ona přišla o zrak. Oba jsou díky tomu plaší a bojí se zamilovat. Casiopea O'Neilová dříve navštěvovala jinou školu čar a kouzel, ale díky nešťastné nehodě oslepla a jediná škola, na které ji znovu přijmou, jsou Bradavice. Zde má nast...