Azkabanské prázdniny?

4.9K 433 33
                                    

Blíží se Vánoce a s nimi i Štědrý den. Domluvila jsem se s rodiči, že vánoční prázdniny strávím u nás doma. Možná se mi je ještě podaří přesvědčit, aby za mnou mohl přijet i Remus. Koneckonců, jsem už plnoletá a on také. Problém je v tom, že pro tátu jsem pořád ta malinká holčička a představa, že by mě někam pustil s klukem je pro něj nesnesitelná. Proč jen musí tak vyšilovat? Od mamky jsem se dozvěděla, že můj dědeček byl úplně stejný. Taky jí zakazoval chodit s tátou ven. Řekla mi, že vylezla oknem, po okapu slezla dolů a utekla za tátou, kterého to samozřejmě potěšilo, tak proč se z něj stal takový pedant? Nevím. Natáhla jsem si na sebe teplý pletený svetr a své platinově blonďaté vlasy jsem si stáhla do culíku. Mezi jejich bělobou nešel přehlédnout pramínek poněkud jiné barvy a to uhlově černé. Nechápu, co se to s nimi děje. Ještě chvíli, a každý si toho všimne. Jak to asi vysvětlím? No, můžu říct, že chci být emo, ale to by mi ostatní asi těžko věřili. Sešla jsem do společenky a pak jsem portrétem prošla do chodeb. Líně jsem kráčela až do Velké síně, kde jsem se nasnídala. Potkala jsem Jamese se Siriusem a na jejich tvářích byl zvláštní poťouchlý škleb. Neodolala jsem. Když se zvedli k odchodu, tak jsem se rozhodla, že je budu sledovat. Kličkovali chodbami a několikrát se mi málem ztratili z očí. 
,, Hele, to bude Filch ale koukat. Makali jsme na tom celý měsíc, ale stálo to za to. Kdy to spustíme?" uchechtl se Sirius a já natahovala uši.

,, Co takhle po prázdninách? Takový malý dárek do nového roku od Pobertů," navrhoval James zlomyslně a já přemýšlela, co to může být.

,, To bude sranda, až tu chodbu ve třetím poschodí začarujeme na bažinu. Každý, kdo se do ní propadne, tak se objeví uvnitř Filchova kabinetu, no není to geniální?"
,, Je, Tichošlápku, ale už bychom měli jít, jinak nás Mc Gonagalka zabije a na další školní trest se mi už nechce."

,, Pravda, půjdem," přisvědčil Sirius a já rychle vyběhla do chodeb a zamířila na první hodinu. To jsou ale rošťáci. Ale co, alespoň budu připravená. 

Páni, ten týden tak utekl! Dneska jedu vlakem do Londýna a z Londýna do Norska, domů. Psala jsem mamce, jestli by u nás Remus nemohl pobýt a ona se k tomu kupodivu stavěla pozitivně. Zato táta to kategoricky zamítl, což mě naštvalo. Momentálně sedím v kupé s Lily a Poberty. Hlavu jsem měla položenou na Remově rameni a koukala jsem do široka daleka. 

,, Cass, jestli přemýšlíš nad Vánoci...nemusíš být smutná, to neva. Tvůj táta tě má rád-"

,, Až moc a já chci, abys viděl, kde jsem doma," řekla jsem kysele. Ale táta je holt táta.

,, A co kdyby...co kdybych tě vzal k nám? Není to sice žádný luxus, ale je to náš domov," řekl a jemně se pousmál.

,, No, nápad je to skvělý, ale myslím, že to naši nedovolí."

,, Chápu, že se o tebe bojí, ale jsi už přece plnoletá, dupni si," nabádal mě Sirius a já se rozesmála.

,, Já a dupnout si, na mého otce? Tak to by skončilo hodně špatně."

,, Já od našich utekl a dobře jsem udělal. Nikdo mě nepeskuje můžu si dělat, co chci."
,, Jenže, já mám naše ráda, Siriusi a nechci jim ublížit."

,, Ale zas na druhou stranu, mít doma takovou pěknou holku, taky bych byl na pozoru," mrkl a Remus se zamračil.

,, Klid brácho, byla to jen obhajoba," řekl Sirius omluvně a zvedl ruce na znamení toho, že se vzdává. 

Cesta rychle ubíhala a než jsme se nadáli, bylo před námi chladné nádraží King's cross v Londýně. Naši už tam stáli a já se k nim rozběhla. 
,, Mami, tati!" volala jsem a skočila mu do náruče.
,, Nazdar beruško," řekl a zatočil se mnou ve vzduchu.

,, Tati, jsem už plnoletá," zašklebila jsem se a po očku koukla na Rema, který nervózně postával opodál. 
,, Ehm, no, Remus mi nabídl, jestli bych nechtěla pár dní vánočních prázdnin strávit u Lupinových, mohla bych?" zeptala jsem se opatrně. Mohla bych přijít a prostě jim to oznámit, ale to by asi dostali infarkt.

,, No, já nevím. Nechci tě pouštět samotnou a s klukem-"

,, Tati, bude mi osmnáct!"

,, Ale žiješ pod mou střechou!"
,, Takže se mám odstěhovat, abych mohla udělat to, co doopravdy chci...tohle chceš?" prskla jsem.

,, Tak jsem to samozřejmě nemyslel-"

,, Tak by mohl Remus k nám. Alespoň byste ho lépe poznali a ty tati, konečně by ses vykašlal na předsudky." Byla jsem rozhodnutá, že se nebudu hádat, ale to prostě nešlo. Já se Rema nevzdám.

,, U Merlina, tak dobře! Ale bude spát v pokoji pro hosty a ty se na noc zamkneš v pokoji, osobně si to zkontroluju!"
,, Tati proboha," zakvílela jsem a viděla Rema, jak se opřel o sloup a začal se dusit smíchy. 
,, Buď to, nebo nic."

,, Tak fajn. To budou ale prázdniny, jak v Azkabanu ty vole..." to poslední jsem zašeptala tak potichoučku, abych to slyšela jen já. 

,, Můžeme už letět?" zeptala se mamka.
,, Ještě chvilku, zaběhnu se rozloučit s Lily a ostatními," řekla jsem spěšně a vyběhla pryč dřív, než stihli protestovat. Zaběhla jsem za roh jednoho sloupu z cihel, kde na mě čekal Rem.

,, Páni, tvůj táta je drsnější, než jsem si myslel. To abych se bál, že mě na noc zamkne ve sklepě," vtipkoval a já protočila panenky. 

,, Táta je prostě táta. Každý máme něco. Hele, po někom, jsem tu dominanci a panovačnost zdědit musela," zakřenila jsem se a on mě pohladil po tváři.
,, Cass-"

,, Mlč," řekla jsem spěšně, přimáčkla ho ke stěně a začala ho líbat. Rem se usmál do polibku a omotal mi ruce kolem pasu. Já mu ty svoje dala kolem krku a stoupla si na špičky, abych na něj lépe dosáhla.  Najednou se nebezpečně blízko ozval známý hlas.

,, Jo tak rozloučit s Lily..." uchechtla se mamka a my od sebe okamžitě odskočili, jako by nás něco štíplo.
,, Ehm, mami-"

,, Nebojte, neprozradím vás, ale už musíme jet, Cass, Mikael je nervózní."

,, J-jo jasně, měj se Reme, napíšu ti," řekla jsem omluvně a chytila se máminy ruky. Ještě jsem slyšela, jak na mě Rem volá. Potom jsem ucítila známé škubnutí v pupíků a krajina kolem mě se začala rozmazávat a natahovat, až jsem uviděla náš zasněžený dům.  Už se nemůžu dočkat, až k nám Rem přijede.

Další kapitolka je na světě! Votes/komenty potěší, vaše sprucelady123 :)

I love you, MoonyKde žijí příběhy. Začni objevovat