Šla jsem chodbou takovým krokem plným elánu, energie a radosti, že jsem ani nezaregistrovala, že kolem mě jde zmijozelská partička v čele s Bellatrix.
,, Ale, ale, naše slepá bloncka! Kdepak máš ty svoje udatné Nebelvíry, aby tě zachránili?" řekla uštěpačně a krákavě se zasmála.
,, Já se dokážu ubránit sama, ale ty zřejmě ne," řekla jsem posměšně a kývla směrem k ostatním.
,, Jak se opovažuješ? Zmaluju tě tak, že možná i uvidíš, ale leda světlo na konci tunelu, ty slepá hloupá kravko!",, Já už nejsem slepá a jsem připravená si to s tebou rozdat Bell, tak se ukaž," řekla jsem a vytáhla hůlku. Ona se jen ušklíbla.
,, Chudinko. Až budeš skučet na ošetřovně, přijdu se ti smá-",, Expelliarmus!" vykřikla jsem a ona na poslední chvíli uhnula.
,, Crucio!" vykřikla a já před její kletbou uskočila. Vzápětí se chodba proměnila v bitevní pole a já s Bellatrix jsme po sobě metaly jednu kletbu za druhou. Mě dvakrát téměř zasáhlo Crucio a ji mé překážecí, odzbrojovací a spoutávací kouzla.
,, Avis," řekla jsem a z mé hůlky vylétlo několik žlutých ptáčků.
,, Co to má jako být? Chceš mě vystrašit kanárkama?",, Opugno!" vykřikla jsem a ptáčci se k ní rozlétli a začali ji klovat a dorážet na ni ze všech stran. Využila jsem její nepozornosti a vyslala na ni neverbálně Petrificus totallum. Ona se skácela k zemi a všichni přihlížející propukli ve zběsilý jásot.
,, Málem bych zapomněla...máš něco na tváři, Malfoy," řekla jsem nevinně a on si sáhl na bradu. Načež jsem mu dala pěstí přímo do nosu a on se s fňukáním skácel na zem.
,, BOLEST!" vykřikla jsem a hrdě odešla. Všichni mi tleskali a ustupovali přede mnou, takže pro mě vytvořili uličku, abych mohla projít.
,, Cass, to bylo naprosto boží! Jsi vážně super! Vůbec ses s nimi nepárala, naopak, dala jsi jim co proto, tak se mi líbíš!" řekl Sirius a zatočil se mnou ve vzduchu.,, Ehm díky, ale už bys mě mohl položit na zem," řekla jsem rozesmátě a společně jsme se vydali do společenské místnosti. Sedla jsem si do křesla vedle krbu a začetla se do nějaké knížky, když v tom do místnosti vběhlo několik mladších spolužáků.
,, Páni, slyšeli jste už o tom, jak to naše O' Neilová natřela Blackové a Malfoyovi? Ta holka je úplně boží! Myslíte, že bych u ní měl šanci?" řekl jeden kluk z pátého ročníku. Najednou vešel Remus a to co slyšel se mu vůbec nelíbilo. Uviděla jsem jeho nevrlý výraz.
,, Díky, ale nejsem na mladší," řekla jsem se smíchem a ten kluk celý zrudl. Za doprovodu hlučného smíchu jeho přátel běžel do chlapeckých ložnic. Remus si sedl vedle mě a já se na něj láskyplně usmála.
,, Vážně jsi Malfoyovi ehm...rozbila hubu?" řekl a já se musela usmát nad tím, jaký nevybíravý výraz to použil.
,, Ano, nevíš, jak jsem si to užila. Ehm, nezpůsobila jsem tomu páťákovi až moc velký trapas?"
,, Dobře mu tak, jen jsi ho odkázala do příslušných mezí.",, Ale, ale, snad nežárlíš ty můj....vlkodlaku," zašeptala jsem mu do ucha, až se mu zježily chloupky na krku.
,, Já, jak tě to jenom mohlo napadnout? Jsem v pohodě!"
,, Tak to by ti nemuselo vadit, že mi dneska nějaký kluk z Havraspáru řekl, že mám hezkej zadek a plácl mě po něm-"
,, COŽE? KDO TO BYL?!",, Mám tě! Žárlíš Remusi, žárlíš," řekla jsem s nevinným úsměvem a on si odfrkl.
,, Fajn, možná trošku, ale na moji obhajobu, kdo by nežárlil, kdyby měl holku jako jsi ty?"
,, Tím myslíš co?",, Tak krásnou, chytrou, vtipnou a odvážnou," řekl a já si mu sedla obkročmo na klín.
,, Hmmm, to nezní jako já. Já jsem střelená, střeštěná, drzá a zbrklá."
,, Stejně tě miluju," vydechl a začal mě hladově líbat. Já si jeho hlavu přitáhla blíž a hladila ho po zádech. Jeho ruce zatím spočívaly na mých bocích, až po chvíli proniky pod mou košili a hladily mě po nahých zádech. Potom nás položil na pohovku a pokračoval. Přetáhl mi přes hlavu školní svetr a já udělal to samé s tím jeho. Dychtivě líbal mé rty a já mu polibky stejně vášnivě oplácela. Byl pro mě jenom on. Jeho oči, vlasy, vůně, rty... Dostal se ke knoflíčkům mé košile.
,, No to mě poser," ozvalo se vedle nás a Remus sebou škubl tak prudce, až spadl na zem a naštvaně se koukal na svého nejlepšího kamaráda, který se na nás šklebil a se založenýma rukama sledoval, jak oba rudneme jako rajská jablíčka.
,, Měl jsi nám říct Náměsíčníku, že potřebuješ volný pokoj, vypadli bychom," křenil se na nás Sirius a pomohl Removi vstát.,, Co se tady stalo?" chtěl vědět James, který právě vešel.
,, Ale, Náměsíčník a Casiopea spolu tady tak trochu špásovali, jenom jsem jim chtěl nabídnout náš pokoj-"
,, MLČ SIRIUSI!" okřikla jsem ho a s hořícími tvářemi běžela do dívčích ložnic.
Další kapitolka je na světě! Votes/komenty potěší! Ten Sirius je ale kazišuk, co? XDDDDDD Vaše sprucelady123.
ČTEŠ
I love you, Moony
FanficOn je vlkodlak, ona přišla o zrak. Oba jsou díky tomu plaší a bojí se zamilovat. Casiopea O'Neilová dříve navštěvovala jinou školu čar a kouzel, ale díky nešťastné nehodě oslepla a jediná škola, na které ji znovu přijmou, jsou Bradavice. Zde má nast...