Prosím, pustťe si písničku v médiích. Přijde mi, že se k tomu hodí, jinak si užijte čtení :)
,, Cass, vstávej! Bude deset, měla by ses vyhrabat z postele!" třásla mnou Lily.
,, Lily, no tak, ještě pět minut!" zakňučela jsem a přitáhla si peřinu až po nos. Moje rudovlasá kamarádka se ušklíbla a vytáhla hůlku.
,, Aqua erupto!" vykřikla a já bleskově sáhla po hůlce, která ležela na mém nočním stolku vedle rozečtené knížky.
,, Protego sakra!" odbyla jsem ji rozespale a odrazila mohutný proud vody, který se na mě valil.
,, Dobrý postřeh. Koukej vstávat, ty lenochu."
,, Vždyť je neděle, Lily, nebuď krutá," řekla jsem s pohledem týraného štěněte.
,, Mě neobměkčíš! Koukej vstávat ty spáči! Mám ti přičarovat prasečí rypák?"
,, Mám Jimmymu vyprávět, jak jsi o něm básnila celou minulou noc, hm?" vytáhla jsem na ní to poslední, co mě napadlo a ona zrudla jako rajče.
,, To bys neudělala!",, Fajn, máš pravdu. Už vstávám! Spokojená?!" zahuhlala jsem a vyrazila do koupelny. Protáhla jsem se, zívla a chňapla po zubním kartáčku. Zašklebila jsem se na svůj spánkem napuchlý obličej. Začala jsem si čistit zuby. Sepnula jsem si vlasy do ledabylého drdolu a něco mě donutilo ho prozkoumal. Krom spousty blond v něm bylo i pět uhlově černých vlasů. Co to má sakra znamenat? Už je to měsíc, co jsem si vytrhla jeden černý a objevilo se pět dalších? Pět si jich rvát nebudu. Umyla jsem si obličej a vešla zpět do ložnice.
,, Lily?"
,, Hm?"
,, Neznáš kouzlo, jak si obarvit vlasy na blond?",, Copak, tvůj odstín se ti nezdá?" zeptala se s úšklebkem.
,, Ne, to ne, jenom, zajímalo by mě...mohla bych si vystřelit z Bellatrix," plácla jsem první věc, která mě napadla a Lily se rozesmála.
,, Tak fajn. Musíš si představit přesnou barvu, jakou chceš, aby její vlasy měly a pak říct chroma demutare."
,, Dík," řekla jsem spěšně a zamířila zpět do koupelny. Chytila jsem své vlasy do pěsti a zvedla je nad hlavu. Druhou rukou jsem držela hůlku. Představila jsem si svou barvu vlasů.
,, Chroma demutare!" řekla jsem, ale všechny černé vlasy zůstaly stejně černé. Proč se to nepovedlo? Musela jsem něco udělat špatně. No nic, zkusím to třeba odpoledne. Natáhla jsem si rifle, hnědou flanelovou košili a vyrazila na lehce opožděnou snídani. Vlasy jsem měla ve dvou francouzských copech, který mi spadaly až do pasu. Od té doby, co mi je madame Pomfreyová musela ostříhat, hodně povyrostly. Posadila jsem se k nebelvírskému stolu a pustila se do vaječné omelety. Po chvíli za mnou přišla Lily.
,, Ty nebudeš snídat?" zeptala jsem se jí, když se ničeho ze stolu ani nedotkla.
,, Já už snídala v osm."
,, Aha. A co kluci?"
,, Ti? Jsou ještě horší než ty. Oni se neukážou dřív než na oběd."
,, I Remus?" zvedla jsem obočí. Ten má vždycky takový smysl pro pořádek.
,, Toho jsem zatím neviděla."
,, Co já?" ozvalo se za námi a já se s úsměvem otočila.
,, Ahoj Reme. Ptala jsem se Lily, jestli i ty spíš do oběda, jako kluci."
,, To ne, stačil jsem si zajít do knihovny a napsat něco do obrany proti černé magii.",, Tys dobrovolně vstával, když jsi nemusel? Tohle tě budu muset odnaučit," řekla jsem se smíchem a Rem se posadil vedle mě.
,, Už se těším," řekl a Lily si s odkašláním odsedla. Pohledem naznačovala něco jako že to naše harašení nebude poslouchat.
ČTEŠ
I love you, Moony
FanfictionOn je vlkodlak, ona přišla o zrak. Oba jsou díky tomu plaší a bojí se zamilovat. Casiopea O'Neilová dříve navštěvovala jinou školu čar a kouzel, ale díky nešťastné nehodě oslepla a jediná škola, na které ji znovu přijmou, jsou Bradavice. Zde má nast...