Když jsem odcházela z ošetřovny, tak jsem měla hlavu plnou myšlenek. Šla jsem spíš po paměti a když jsem stále nenacházela nebelvírskou věž, tak asi něco bude v nepořádku. Kvůli mému egu jsem nepoprosila madame Pomfreyovou, aby mě zavedla zpět, ale já husa prostě musela jít sama. Teď jsem se ztratila. Zastavila jsem se a pokoušela pomocí víru určit alespoň přibližnou polohu. V temnotě přede mnou se začaly vykreslovat spousty slabých bílých siločar a mně se to přestávalo líbit. Podle všeho jsem blízko společenské místnosti Zmijozelu. Sakra. Polkla jsem a pokoušela jsem se najít cestu pryč.
,, Ale, ale, naše slepá blondýna se ztratila," uslyšela jsem posměšný hlas Bellatrix.
,, Jestli se mi chceš posmívat, jen do toho. A ano, ztratila jsem se a byla bych ti vděčná, kdybys mi popsala cestu k nebelvírské věži."
,, Hm, to sotva. Myslím, že si můžeme užít trochu legrace, co, Luciusi?" řekla krákavě a já ucítila další dvě magie.
,, Začni Bello," řekl někdo ledově.
,, Počkejte, něco mě napadlo," řekl někdo podobným hlasem, jako má Sirius.
,, Co Regulusi?" vyštěkla Bellatrix a mně vyskočila husí kůže. Prosím, zachraňte mě někdo, je jich na mě moc. Bell bych se ubránila, ale tři jako slepec rozhodně nezvládnu.
,, Tak fajn," odsekla Bell a někdo se ke mně blížil. Okamžitě jsem sáhla po hůlce.
,, Víš co? Tady Reg tě přece jen dovede k nebelvírské věži, pak už snad trefíš," řekla Bell posměšně a se zvláštní radostí v hlase.
,, Ne, nikam s vámi nepůjdu. Myslíte si, že vám uvěřím?!" rozkřikla jsem se a tep mi nebezpečně stoupal, věděla jsem, že jsem v pěkné kaši.
,, Budeš muset," řekla a já tušila, že pokud co nejdřív neuteču, tak to pořádně schytám. Zjistila jsem, že stojí pod kamenným obloukem a napadla mě jedna šílená věc. Pomocí siločar jsem viděla schody vedoucí nahoru.
,, Tak dobře."
,, Hodná bloncka-"
,, Bombarda maxima!" křikla jsem a namířila na oblouk, který se na ně zřítil a já se dala na zběsilý úprk. V hlavě se mi míhaly náznaky schodů a já se divila, že jsem neupadla. Běžela jsem jako o život a když se přede mnou rozprostřela dlouhá a úzká chodba, tak jsem se na chvíli zastavila. Najednou jsem za sebou uslyšela zvuk běhu. Byl to jen jeden člověk, ale raději jsem sáhla po hůlce, připravená se bránit.,, Počkej, O' Neilová," supěl za mnou ten někdo, počkat, Bell, řekla mu Regulusi.
,, Jestli mi chceš ublížit, budu se bránit!" křikla jsem do temnoty a uslyšela jsem smích.
,, To sotva."
,, Myslím si, že mě podceňuješ, Blacku juniore."
,, Raději Regulus. Ty se bavíš s tím krvezrádcem?"
,, Ano a jediný, s kým se podle mě není za hodno ani bavit, jste vy, kteří tak přezoufale lpíte na svém původu, přitom je to úplně jedno, jestli jsi čistokrevný, nebo mudlorozený. Hlavní je, co máš uvnitř. Proto se bavím s Lily a s ostatními. Teď mi dej pokoj. To vám nestačí, že jsem slepá a musíte mě ještě více mučit? Jste ubozí, Sirius měl pravdu!" chrlila jsem zadýchaně.
,, O mém bratrovi raději nemluv. Řekl jsem Bellatrix, že tě zavedu před Filchův kabinet, ale ve skutečnosti jsem tě chtěl dovést k nebelvírské věži. Nechtěl jsem, aby ti ublížili, proto jsem to udělal. Tys nás ale překvapila svým nečekaným výpadem-"
,, Nevěřím ti! Jsi stejný jako oni, chceš mi ublížit!"
,, Ne, věř mi sakra O' Neilová! Teď tě dovedu do tvé koleje a oba budeme dělat, jako by nic, ano? Řekneš, že jsem tě nechal někde úplně jinde."
,, Tak dobře, ale jestli mě opravdu zavedeš někam jinam, tak jsi lhář a sketa."
,, No vidíš. Chyť se mě za ruku-"
,, Nikdy!" odsekla jsem a ruku stáhla k tělu.
,, No tak, chceš se zase ztratit?" řekl Reg smířlivě, ale já mu nevěřila.
,, Ne, prostě mě jen naviguj."
,, Radím ti dobře, O' Neilová," řekl rozkazovačně.
,, Nech si svoje rady Blacku a konečně mě doveď k mé koleji."
,, Jak myslíš," odsekl, chytil mě za ruku a táhl mě někam chodbou.
,, Nemusíš se mnou smýkat jako s hadrem!" vyprskla jsem.
,, Promiň," zamumlal, ale táhl mě stejně jako předtím. Vytrhla jsem se mu a mnula si zápěstí.,, Myslím si, že bude nejlepší, když se mě chytíš dobrovolně takhle máme každý jiné tempo chůze," poznamenal a já bych řekla, že se u toho ušklíbl. Možná se mi to jen zdálo.
,, Tss, ještě bych od tebe chytla ty tvoje zmijozelské mravy."
,, Bojíš se mě?" zeptal se a znělo to téměř dotčeně.
,, Nevidím tě."
,, To je přece jedno, ne?"
,, MOHLI BYCHOM UŽ JÍT?!" rozkřikla jsem se na něj.
,, Když se mě chytíš-" řekl mírně, ale já toho měla tak akorát dost.
,, Ani to nezkoušej!"
,, Nechtěl jsem, ale..." řekl a přimáčkl mě ke stěně. Ucítila jsem, že mám koleno blízko jeho citlivého místa. Usmála jsem se.,, ...jsi moc roztomilá, když se vztekáš, víš to?" řekl takovým zvláštním hlasem a já jsem ucítila jeho kořeněnou vůni.
,, Myslela jsem si, že mě uhodíš."
,, Já holky nebiju, obzvlášť ne, ty slepé. Nevím, jak už tě mám přesvědčit, že to s tebou myslím dobře."
,, Tak co s nimi potom děláš, Blacku?"
,, Pomáhám jim," řekl dotčeně.
,, Raději ne, ve vlastním zájmu se mě nepokoušej ani dotknout."
,, Copak mi uděláš?" zasmál se.
,, Tohle!" řekla jsem a vší silou jsem mu kolenem narazila do jeho citlivých partií. Okamžitě mě pustil a slyšela jsem, jak zrychleně dýchal.
,, U Merlina, tohle jsi opravdu nemusela," zasupěl.
,, Mohl bys mi už konečně ukázat tu blbou cestu, abych sebou mohla praštit na postel a roztrhat další polštář?!!!"
,, Když se mi omluvíš a poprosíš?" utrousil.
,, Už toho mám sakra dost. Sire Nicolasi, jste tady někde?" volala jsem a najednou mě ovanul proud studeného vzduchu.
,, Ano, slečno Casiopeo."
,, Byl byste tak laskav a pomohl mi dostat se do naší koleje?"
,, Ale zajisté. Co je tomu mladému muži?"
,, Nic důležitého. Půjdeme?"
,, Samozřejmě, budu vás navigovat."
,, Děkuji vám. Konečně jsem narazila na gentlemana."Když jsem se přes obraz buclaté dámy dostala do společenky, tak jsem běžela do dívčích ložnic a ignorovala volání Jamese a Siriuse, prostě jsem chtěla být sama, zabořit hlavu do polštáře a brečet jako želva. Pořád jsem se nevzpamatovala z toho šoku. Ztěžka jsem se zřítila na postel a propukla v hysterický pláč.
,, Cas, proboha Cass, co se ti stalo?!"
,, Lily, Lily..." vzlykala jsem a ona mi položila ruku na rameno.
,, Ššš, řekni mi, co se stalo."
,, B-bella, L-lucius, utekla jsem j-jim."
,, Co to provedli Cass?" ozval se Siriusův hlas tvrdě.
,, J-já, šla j-jsem z ošetřovny a-a ztratila jsem se. P-potkala jsem Bellu, nebyla tam sama. Byla tam s Luciusem a Regulusem. Ch-chtěli mi něco u-udělat, utekla jsem jim, ale Regulus běžel za mnou. T-tvrdil, že mě chce dovést s-sem, ale táhl mě za zápěstí někam, nevím kam a potom, přimáčkl mě ke stěně... nakonec mi pomohl skorobezhlavý Nick," vzlykala jsem Lily na rameni a ona mě konejšivě hladila po zádech.
,, Ti zmetci! Neboj Cass, vysvětlíme jim, že tě mají nechat na pokoji."
,, T-to sotva."
,, Neboj se, už ti neublíží," uslyšela jsem za sebou Siriusův hlas.
,, Kéž bys měl pravdu."
,, Mám. Po chodbách budeme chodit s tebou, nedovolíme jim, aby ti jakkoli ublížili."
,, Siriusi, mám strach, že jsem Bellatrix asi hodně ublížila. Možná, možná jsem ji i zabila. Utekla jsem, netuším, co se stalo," vzlykala jsem.
,, Cos jí udělala?"
,, Zasypaly ji kameny, kvůli mě," popotahovala jsem.,, Bell jen tak nezničíš, já bych se o ni nebál, ale s bratrem si to ještě vyřídím," řekl posměšně.
,, Jste moc hodní. Nevím, co bych si bez vás počala."
,, To je v pořádku, Nebelvír drží spolu."Ano. Ten den jsem se o tom opravdu přesvědčila.
Casiopea O' Neilová.
Je tady další kapitolka, votes/komenty potěší, vaše sprucelady123 :)
ČTEŠ
I love you, Moony
FanficOn je vlkodlak, ona přišla o zrak. Oba jsou díky tomu plaší a bojí se zamilovat. Casiopea O'Neilová dříve navštěvovala jinou školu čar a kouzel, ale díky nešťastné nehodě oslepla a jediná škola, na které ji znovu přijmou, jsou Bradavice. Zde má nast...