28.Bölüm

5.6K 210 12
                                    



Yazarın anlatımı

Bir genç kız için hayatındaki en önemli an şüphesiz düğün günüdür. O beyaz gelinlikle baba evinden çıkmak,tüm sevdiklerinin yanında olması hep hayaldir bunlar.

Masal artık bu hayaline çok yakındı.İstemenin üzerinden 1 ay geçti geçmedi, Yavuz hemen evlenmek istediğini söyledi. Tabii başta herkes karşı çıksa da Yavuz tüm aileyi ikna etmeyi başardı. Sonuç olarak ise 3 gün sonra düğünleri var. Asıl habere gelirsek bugün kına gecesi olacaktı.Melek ve Eylül'ün isteği üzerine kınayı bugün yapmaya karar verdiler.

"Masal hadi gel ya şu saçını halledelim. Daha bizim saçlar yapılacak. "

"Geldim be tamam. Amma söylendiniz. Yavuz bile bu kadar dert yanmamıştır ya. "

Masal ,Eylül ve Melek'e laf yetiştirmeye çalışırken aynı zamanda saçının yapılması için sandalyeye oturdu.

"Şimdi laf etmez canım evlenince görürüm ben sizi aynı evde bir oturun bak nasıl söyleniyor. Şekil A Eymen bey beni tavlayana kadar kibardı ama görüldüğü üzere evlenme teklifini kabul ettikten sonra arkadaş resmen kalas moduna girdi. Yani çok fazla bir şey bekleme yavrum. "

"Hah şuna bak ya. Kızım senin ki kalas malas ama sonuçta teklifi lafta değil. Bizim ki sadece bahsetti. Sonra? Koca bir hiç. "

Eylül, Aras'tan çok dertliydi. Bir de Aras isteme gününden sonra ondan uzaklaşınca emin oldu Eylül .Aras evlilikten korkuyordu.

"Üzülme be kızım. Ben inanıyorum o Aras dingili ayaklarına kapanacak senin."

Meleğin sözleri üzerine hepsi kahkaha atarken, Nurten hanım Masal'ın odasının kapısını aralayıp içeriye göz attı.Kızı,biriciği yuvadan uçmak üzereydi.Onun o minicik halleri gözünün önüne gelince ağzından istemsiz bir hıçkırık çıktı ve kızlar tarafından fark edilmesini neden oldu.

Kızlar kafalarını kapıya çevirince gözleri yaşlı bir Nurten bulmayı beklemedikleri için şaşkınlıkla ayağa kalktılar.

"Kızım.Bitanecik kuzum.Bu günleri gördüm ya ölsem gam yemem.Affet bizi annem,biz asla senin kötülüğünü istemedik.Ama sen bize kırıldıysan,üzdüysek seni özür dilerim.Ve bize çok iyi bir evlat olduğun içinde teşekkür ederim kızım."

"Annem.Siz bana her zaman en güzel,en sevecen halinizle yaklaştınız.Ben hiç sana,babama kırılabilir miyim?Siz bana öyle güzel aile oldunuz ki ben o kadın geldiğinde bile tek bir an düşünmedim o kadınla gitmeyi.Siz bana belki de bir çok ailenin çocuklarına göstermediği sevgiyi,ilgiyi gösterdiniz.O yüzden asıl ben size teşekkür ederim."

Masal ve annesinin konuşmasıdan hiç şüphesiz Melek etkilenmiş hıçkırarak ağlamaya başladı.Tüm gözler ona dönünce kendini toparlayıp konuşmaya başladı.

"Annenin,babanın kıymetini bil Masal bak ben evlenmeyi düşünüyorum ama ikiside yanımda değil.İnan yanımda olmaları ve annemle şu konuşmayı yapabilmek için neler vermezdim."

Melek'in kelimeleri biter bitmez Nurten hanım onuda kolları arasına aldı.

"Annen ve baban yoksa biz varız yavrum.Siz benim gözümde Masalımdan farklı değilsiniz."

Masal,Melek ve Nurten'in kucaklaşmasını uzaktan izleyen Eylül daha fazla dayanamayıp onların arasına katıldı.

"Bak Nurten teyze sen beni bu ara çok ihmal ediyorsun.At şunları sarıl bana.Bak onlar evlencek ben kalıcam yanınızda.Hem hadi bakalım hazırlanmaya daha saçlar bitmedi veee makyajlar var."

Aşkın Tarihi (Öğretmenim Mi?) TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin