Ne demişler kaçan kovalanır mı? Külliyen yalan. Seviyorsan kaçmasına zaten izin vermezsin. Önemli olan kovalamak değil. Hiç elinden kaçırmamak.Yavuz ve Aras kovalamak istemeyen, hep yanımda dursun mantığı taşıyan iki erkekti. Ama maalesef bu iki cadı uğraştırmayı seven iki varlıktı.
Aras' ın anlatımı
Kızların bizi duyduğunu anladığımızda, Yavuz'la beraber yaptığımız plândan açıkçası korkmadım değil.
Masal yeri geldiğinde hırçınlaşsada sakin bir kızdı. Ama Eylül...
Eylül cadının önde gideniydi vesselâm. Fakat tatlı cadıydı bee.
Yavuz'un söylediği çalışma(!) şeklinden sonra kızların yüzüne bakıp ne kadar gülmek istesemde yapmadım. Açıkçası yapamadım. Tam karşımda Eylül varken gülmek intihardan farksız bir durumdu çünkü.
" Evet hanımlar yemekleri yiyip odalara çıkalım. Dersler beklemez. Değil mi?"
"Evet evet gidip şu dersleri halledelim bakalım. "
Evet dersler önemliydi. Ama hazır Eylül'ü bulmuşken ve o benim duygularımı öğrenmişken sizce konuşmadan bırakır mıyım? Tabii ki hayır.
Hıhh sanki Yavuz oturup saatlerce "Tarih" çalıştıracak Masal'a.
Kızlarla beraber üst kata çıkmış, koridorda birbirimize bakmaya başlamıştık.
Sonunda sessizliği bozan Yavuz oldu."Hadi bakalım. Masal sen benim odama geç. Eylül güzelim ımmm sizde senin odana geçin. "
Kızlar birbirine bakıp odalara girince Yavuz yanıma yaklaşıp kulağıma fısıldadı.
"Bana bak Aras. Seni kardeşimin yanına konuşun diye gönderiyorum. Eğer konuşma mesafesinden daha fazla yaklaşırsan gebertirim."
Hahh paşama bak sen. Hayır kendi sanki fırsatını bulsa yanaşmayacak kıza. Yok elinden gelse dibinden ayırmayacak ya. Neyse.
"Hadi lan. Sen önce kendine bak. Sende Masal'a yanaşma lan o zaman. Bende onun abisi sayılırım. Hadi bakalım. "
Sinirlendi. Valla sinirlendi. Kafa göz dalacak o olacak.
"Aras sabrımı zorlama abicim. Sınırdayım zaten."Aman bu da hemen sinirleniyor. Neyse.
Yavuz kendi odasına girince bende Eylül'ün odasına girdim. Hadi bakalım rastgele.İçeri girdiğim an gözlerim onun gözlerini buldu. Belki size saçma gelebilir ama bir an kalbimin sesini duymasından korktum. Sadece bakışları beni bu hâle getiriyorsa zaten vay halime.
"Evet Eylül hazır mısın? Başlayalım mı? "
Şaşkın şaşkın bana bakmaya başladı. Ah benim safım direk konuya giricem sandı galiba. Yok ama ürkütmemek lazım.
"Şey hazırım. Hocam. "
Hay ben senin. Hoca kere başına taş düşmesin emi.
"Aras, Eylülcüm Aras. Anlaşıldı mı? ""Peki. Anlaşıldı. Başlayalım o zaman. "
Ikimiz birlikte çalışma masasına oturup çalışmaya başladık. Önce konuları anlattım. Daha sonra Eylül verdiğim testleri çözerken bende ona baktım uzun uzun.
Yaklaşık bir saat sonra sıkıldığını anladım. Zaten belli etmeye başladı hanımefendi.
"Yoruldum. Mola versek?
"Hmm. Olabilir. Verelim bakalım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Tarihi (Öğretmenim Mi?) Tamamlandı
Ficção AdolescenteBir aşk ne kadar beklenirdi? Bir kız kendinden haberi olmayan birini bıkmadan, usanmadan ne kadar sever. Ya sevdiği adam yıllar sonra öğretmeni olarak gelirse... Masal,Yavuz'u küçücük kalbiyle sevdi. Kimseyi inandıramadı sevgisine .Sonra gitti se...