16.Bölüm

12.6K 407 14
                                    



Kıskançlık insanı içten içe bitiren duyguların en başında gelir. Bazısı öyle kıskanır ki tüm varlığını o kişiyi bitirmek için ortaya koyar.

Ama bazısı vardır ki onun kıskançlığı tatlı kıskançlıktır. Sahiplenmedir onun kıskançlığı ve belli etmekten hiç mi hiç çekinmez.

Aras'ta şuan bu tatlı kıskançlığı yaşıyordu. Bir kaç aylığına şehir dışına çıkan Eymen'den kurtulduğunu sanan ikilimiz - Aras ve Yavuz - o kadar mutluydular ki açıkcası şuan Aras elinden şekeri alınmış çocuk gibi huysuzlanabilirdi.

"Eymen canım sen nerden çıktın ya? "

"Bebeğim, sizi özlemiş olamaz mıyım?"

Katil olabilirdi Aras. Eylül'ü alıp kaçardı, böylelikle cezada almazdı. O kıl kuyruk onun sevgilisine hem fıstığım hem de bebeğim demişti değil mi onu kesinlikle öldürmeliydi.

Eylül'e de bir ceza vermeliydi. O fazlalığa 'canım' demişti. Ah deli olmak üzereydi Aras hem de tımarhanelik.

Aras' ın Anlatımı

Eylül'üm ile sarılmamı bölen sese döndüğümüzde o oğlanı görmeyi beklemiyordum. Ben aklımdan onu öldürme planları yaparken Eylül'le konuşmaya başlamıştı.

Bir dakika o benim sevgilime bebeğim mi dedi?

Eee artık araya girsem iyi olacak sanırım.

"Hayırdır? Niye geldin?"

"Aras. Kibar ol biraz."

Ne? Bence gayet kibarım ben. Sonuçta davetsiz geldi.

"Ne dedim ben aşkım ya."

Bak bak gözleri büyüdü kem gözlü. Niye öyle baktı ki şimdi o.

"Aşkım mı? Fıstık hayırlı olsun senin adına çok sevindim."

Bak bak sevinmiş kimi kandırıyorsa.

"Sağol Eymencim hadi içeri girelim kapıda kaldım. Aras. Hadi hayatım."

Ben senin o hayatım diyen ağzını...

Neyse anlamıştı herhalde bizim birbirimizi sevdiğimizi. Allah'ım ya resmen kafayı yedim.

Ben kendi düşüncelerimle boğuşurken içeri girdigimizi fark etmedim tabi. Ama fark ettiğim de gülmemi zor engelledim. Yavuz benim olduğumdan daha beter sinir harbi yaşıyordu içinde kesinlikle. Bir de o gereksiz oturmuş bir şey olmamış gibi telefonuyla oynamaya başladı hemen.

"Eylül?"

"Efendim abi."

"Bu nerden çıktı. Hani gitmişti."

Yürü be Yavuz kim tutar seni. Ben söylesem bu iki cadı bana yapmadığını bırakmaz ama Yavuz benden daha sert yapıda olduğu için ona sesleri çıkmıyor pek fazla.

"Aaa Yavuz abi. Beni gördüğüne memnun olmadın mı yoksa?"

Dayaklık lan bu dalacam şimdi buna.

"Ya özlemem mi öldüm hasretine. Lan yürü git elimde kalıcan şimdi."

Ve beklenen oldu Yavuz delirdi. Birazdan banada gelenler gelecek o olacak yani.

"Yavuz. Kafayı yedin herhalde. Ne yapıyorsun. Eymen bizim arkadaşımız. Tabi ki gelecek."

"Masal haklı abi. Lütfen arkadaşımıza iyi davranın."

Bak bak banada laf çarpıtıyor.

"Ne yaptık ki biz sizin arkadaşınıza Eylül. Yavuz haklı hani gitmişti. Şimdi niye gelmiş."

Aşkın Tarihi (Öğretmenim Mi?) TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin