8.Bölüm

16K 642 36
                                    


Yazarın anlatımı

Yılbaşı partisi son hız devam ederken herkesin düşüncesi farklıydı.
Eylül ve Masal daha yarı yıl tatili gelmeden yaşadıklarını düşünürlerken, Aras ve Yavuz kızları nasıl koruyacaklarını düşünüyorlardı.

" Abi dans edelim mi lütfeen"

  Biraz sonra oturmak sıkılan  Eylül abisine seslendi.Ama Yavuz o kadar dalgındı ki Eylül'ün konuşmasını bir müddet sonra fark edip cevap verdi.

" Ne dansı Eylül otur iki dakka ya"

" Gel Eylül biz Orçunlarla-kızların sınıf arkadaşları- dans edelim"

Orçun adını -Masal'dan- duyan Yavuz atağa geçmesi gerektiğini fark etti. Yoksa kızlar elden gidecek gibiydi. Hoş hocanın kardeşlerine kimse bir şey yapmaya cesaret edemezdi ama olsun. Tedbiri elden bırakmamak lazım diye düşündü Yavuz.

" Yok, yok bizle geldiniz bizle dans edin, değil mi Aras?"

Gözünü Eylül'den alamayan Aras ise Yavuz'un seslenmesiyle irkildi. Ve tabii ne olduğunu anlamdı ilk önce.

" He efendim Yavuz"

" Nereye daldın yine. Diyorum ki kızlar bizle geldi bizle dans etmeli.Bence?"

   Aras bu fırsatı kaçırır mı? Tabii ki hayır.

" Tabii canım bizle dans edecekler. Hadi dans edelim. "

" Eee kim kimle dans ediyor. "

  Masal'ın sorusu üzerine birbirlerine bakan erkekler aslında kimle dans edeceklerini biliyorlardı.
Ama tabii Eylül'ün yaptığı ters köşe olmasaydı.

" Kimle dans edicez hayatım sen Aras abiyle, ben abimle sonuçta senin kavalyen o benim ki abim"

Aras ve Yavuz Eylül'e kötü kötü bakarken Masal o arada kıkırdamak ile meşguldü.

" Iyi yürü bakalım baş belası "

  Yavuz ve Eylül dans etmek için piste çıkarken ikilinin ardından bakan Masal ve Aras konuşarak dans pistine ilerlemeye başladılar.

" Ehh hadi bizde dans edelim. Gel bakalım Masal'cım."

  Iki çiftte piste çıkmış dans ederlerken bir müddet sonra Aras ve Yavuz göz göze gelip birbirlerine sırıttılar.

Bunun anlamı tabii ki şuydu: eş değiştirme...

Dans ettikleri müzik sonlanırken kızları döndüren erkekler o arada eşleri değiştirmiş oldular.  Yavuz Masal'ı, Aras Eylül'ü kollarına aldı.
Eş değiştirme sırasında kısmet bu ya müzikte değişti.

(Multimedyadaki müzik)

Yavuz bilmeden Aras'a iyilik yapmıştı. Aslında niyeti çok masumcaydı. Sadece Masal ile dans etmek istiyordu. Bu sebep ile Eylül'ü, Aras'ın kollarına verdi.

Eylül ise bu durumdan hem memnun, hem huzursuzdu. Ne diye abisi Aras ile dans ettirmişti ki. Eş değiştirmek şarttı sanki.

" Küçük hanım bakıyorum suratınız asık. Abinleyken böyle değildin."

" Çünkü o abim, Aras abi. "

Abi, abi, abi bu lafa neden bu kadar uyuz oluyordu bu ara Aras. Kendine sorduğu en sık soruydu bu.

" Bana. Abi. Deme. Kaç kere dicem kızım. "

Eylül ise sadece omuz silkmek ile yetindi bu lafa

" Peki hocam derim bende"

"Ya sabır" dedi Aras içinden "Ya sabır"

Onlar dans ederken birbirlerine sataşa dursun. Biz dönelim Yavuz ve Masal'a.

Aşkın Tarihi (Öğretmenim Mi?) TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin