(Yıllar Sonra)
Yazarın anlatımı
"Baba, baba hadi uyançana yütfen."
Yavuz sabah sabah başına gelen tatlı cadının sesiyle uyandı. Masal'dan sonra hayatına anlam katan ikinci kişiydi Mısra. 4 yaşında bıcır bıcır konuşan Mısra kuzenlerinin aksine çok uysal bir çocuktu. Ama damarına basmayın susturabilene aşk olsun.
"Ayneee. Babam küstü mü bana kalkmıyo."
Masal odaya gelip karşılaştığı manzara karşısında gülmeden edemedi. Kocası uyandığı halde yine minik kızıyla uğraşıyordu. Artık neredeyse her sabah ritüel haline gelmiş bu duruma Mısra hala inanıyordu ve babasının ona küstüğünü düşünüyordu.
" Gel kızım biz kahvaltımızı yapıp halan ve Melek teyzenlerle alışverişe gidelim. Babanda uyumaya devam etsin. Hem belki mini mini güzel eteklerde alırız kendimize ne dersin?"
Yavuz karısının sözleri üzerine fark ettirmeden kaşlarını çattı. Tamam bugün alışverişe gideceklerdi ama mini mini etekleri almak neydi yahu.
"Ama ayne, babam kızay ya. Sonra küsey bize."
"Yok kuzucum yok. Küsmez ki baban. Hem kıyamaz o bize."
Yavuz hayatındaki iki fıstığın konuşmalarını dinlerken daha fazla yatakta kalırsa karısıyla kızını mini eteklere teslim edeceğini fark edip yeni uyanıyormuş gibi yaptı.
"Aaaa günaydın bayanlar. Allah'ım nasıl güzel bir sabah bu böyle. Kızım gel babacım. Neden uyandırmadın sen beni?"
" Ama, ama baba ya. Ben sana uyan dedim sen beni duymadın. Küstün mü?
"Yok bebeğim ben sana küser miyim?"
Göz ucuyla Masal'a baktı Yavuz. Tabii yüzünde de serseri bir gülüşle tabii.
"Sana küsmedim ama anneyle görülecek bir hesabımız var o ayrı. Hadi bakalım sen git masaya bizde geliyoruz."
"Tamaaaam."
Mısra gittikten sonra genç çift birbirlerine bir süre baktıktan sonra Yavuz yüzünde ki hain bir gülümsemeyle karısına seslendi.
"Gelsene aşkım yanıma. Seninle uzun zamandır tarih çalışmamıştık. Bir üzerinden geçeriz konuların."
"Aşkım teklifini akşam değerlendirme sözü versem sende yataktan kalksan ve kahvaltıya gelsen biz de kızımızı bekletmesek. Ne dersin?"
"Söz mü?"
"Söz aşkım söz."
Masal odadan çıktıktan sonra kahvaltı masasında kreple uğraşan kızına bakıp kocaman bir kahkaha attı. Karşısında ki manzara görülmeye değerdi açıkçası. Mısra tabağına aldığı krebin üzerine çikolata sürmeye çalışıyor ama bir türlü beceremiyordu. Ehh elleri de biraz baymıştı tabii.
Annesinin kahkahasını duyan Mısra yüzü çikolataya bulanmış bir şekilde ona döndü.
"Ayne bu olmuyo. Pis oldum ben."
"Üzülme bebeğim. Yıkarız şimdi seni. Mis gibi olursun. Hem sen hiç pis olur musun?"
Yavuz mutfağa gelirken konuşmalarını duyduğu güzelliklerin yanına gidip konuya dahil oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Tarihi (Öğretmenim Mi?) Tamamlandı
Teen FictionBir aşk ne kadar beklenirdi? Bir kız kendinden haberi olmayan birini bıkmadan, usanmadan ne kadar sever. Ya sevdiği adam yıllar sonra öğretmeni olarak gelirse... Masal,Yavuz'u küçücük kalbiyle sevdi. Kimseyi inandıramadı sevgisine .Sonra gitti se...