//Druhá kapitola//
Je sobota ráno deset hodin a já přemýšlím co budu dělat, rodiče odjíždí na chatu do pondělka, mám volný barák.Asi zavolám Jess ať u nás přespí nebo půjdem někam do města.
Jdu si pro telefon a vytáčím Jess.
"Ahooj, co dnes děláš?"
"Čau, no nic asi, proč?"
"Nepůjdem večer někam do města na drink nebo na diskotéku."
"Jo můžem."
"Dobře a v kolik ti to tak vyhovuje?"
"Tak v osm."
"Okey, tak v osm u cocktail baru?"
"Jasný, zatím pa."
Mamka vaří k obědu gnocchi tak ji jdu pomoct s přípravou a zjistit jestli je ještě vzteklá nebo ne.
"Chceš pomoct mami?"
"Jo, můžeš udělat sýrovou omáčku na gnocchi a nachystat stůl."
Udělám omáčku, nachystám stůl a začneme jíst, zdá se mi, že už mamka není vzteklá, to je super.Po obědě umyji nádobí a jdu si udělat projekt do školy.
Mamka odjeli a čas jde pomalu, napíšu Robinovi nebo ne?!Asi ne, když bude chtít ozve se sám.
Ve čtyři mi přijde od něj zpráva, že mu chybím, odepíšu, že on mi taky.Zeptá se co dělám a já odepíši, že se učím.
Je šest hodin a já se pomalu začínám chystat s Jess ven.Dám si sprchu a přemýšlím co si obleču. Přijdu ke skříni a vytahuji různé oblečení co bych si mohla dát.Nakonec to skončí u černých uplých džínů a šedého dlouhého cardiganu.Jdu se pomalu malovat a kulmovat vlasy, sice to nemá cenu v tomto počasí, ale budu doufat, že mi to vydrží.Namaluji se a jdu se obléct, zkontroluji sociální sítě, ale žádná upozornění, tak pomalu vyjdu, mám na sobě jen koženou bundu a přijde mi, že je celkem příjemně na to kolik je hodin, je za pět osm a já jsem na místě, počkám tedy na Jess ať jdeme do cocktail baru spolu.Už přišla, jdeme dovnitř a usadíme se, objednám si můj oblíbený koktejl "Sex on the beach".Nechci nikomu říkat to s Robem, ale Jess je moje nejlepší kamarádka, tak ji to řeknu, ona řekne, že jsem ji to měla říct dřív, ale dál se o tom nebavíme.Dopijeme objednané koktejly a jdeme do klubu.Klub úplně plný, není si kam sednout, tak jdeme tančit.V tom mě někdo ze zadu obejme otočím se a je to ROB.Jess mi pošeptá "Užívej si to zlato a odejde za kamarády".Na diskotéce nás to nebaví, tak se jdeme s Robem projít a on mi řekne, že mu Jess psala ať dorazí, že tam budu.V tu chvíli si pomyslím jak je to super kamarádka .
S Robem si užíváme společné chvíle jen nám je zima, tak mu řeknu jestli nejdeme k nám.On souhlasí, tak já napíšu Jess, že jdeme s Robem k nám, jestli se nezlobí.Ona odepíše, že určitě ne ať si to užijeme spolu.Fakt ji uplně miluji a pomyslím si, že víc snad být šťastná ani nemůžu, s Robem nám to klape i když spolu nechodíme a mám tu nejlepší kamarádku na světě.
Přijdeme k nám a začne to už na chodbě.Rob mě opře o stěnu a začneme se líbat, po celém domě se líbáme a pomalu svlékáme, přijdeme do mého pokoje jenže Rob zjistí, že nemá u sebe už žádný kondom a já doma nemám, protože to matka vyhodila.Řeknu mu, že to nevadí, jen si musí dát pozor.Je to krásný pocit mít tak super člověka.
Unaveni zaspíme.