Opět s ...

42 1 0
                                    

//sedmá kapitola//

Skončilo to tam kde jsem nechtěla.Uvědomila jsem si, že ho pořád miluji, ale nemůžu si k němu opět najít cestu, nejde to.

Vyříkali jsme si to a nějak se to mezi náma udobřilo, pochopila jsem, že jsem dost přeháněla, ale nemůžu mu odpustit hned.

Musím to nějak oznámit Jess.

Zavolám ji a řeknu ji to, ona mi řekne, že nejsem normální, ale, že je to moje věc.Ještě to nějak říct doma...

Zítra jdu domů, konečně!

Nejradši bych se profackala za to, že jsem mu tak napůl odpustila, ach bože já jsem hloupá.

Příští týden jdu do školy, doufám, že o tom nikdo ve škole neví...

***

Středa, ráno

Přijde za mnou dost nepříjemná sestřička dá mi propouštěcí zprávu a řekne, že do desíti musím odejít.
Já se teda zbalím, rozloučím se se Sárou a řeknu ji ať se opatruje a že se se za ní kdyžtak stavím.Nechám ji tam karamelovou čokoládu a pomalu odcházím.
Mamka mě čeká na chodbě, obejme mě a dá mi pusu na čelo.
Nasedneme do auta a jedeme domů.

Mami já ti musím zase něco říct.

No mluv zlatíčko.

Víš, Rob...

Přeruší mě zamračeným pohledem

No prostě byl za mnou v nemocnici a já jsem si uvědomila, že ho mám asi pořád ráda a tak.

Danielo! Zakřičí
Ty ses snad zbláznila ne?! Nejsi normální, uvědom si co ti ten kluk proved a nebuď zaslepená.

Mami, ale už je to všechno pryč, jsme jen kamarádi nic víc ani nechci. Zalžu

Po tomhle by jste neměli být ani kamarádi, sakra! Ty nevíš jaké to je pro mně a tátu? Mysli i na ostatní.

Mlčím, protože z části má pravdu, ale neberu to až tak vážně.

Přijedeme domů a já jdu do svého pokoje, lehnu si na postel a zapnu notebook.Jdu na facebook a píše mi Rob.

Ahoj už seš doma?

Ano jsem, proč?

Jestli nechceš odpoledne někam zajít.

Váhám, ale nakonec souhlasím, mamce řeknu, že jdu ven s Jess.

Jo klidně, kdy a kde teda?

Tak co ve čtyři v Art Caffee?

Dobře, budu tam.

Mamka volá, že je oběd.Seběhnu schody a k obědu máme lasagne.Miluju je.Konečně normální jídlo.Při obědu mamce řeknu, že odpo jdu za Jess.Mamka kývne.Naobědváme se a jdu umýt nádobí.

Čas uběhne a já se jdu nachystat.Dám si černé legíny, vínové tričko a koženou bundu.Vlasy mám vyžehlené a pomalu jdu.

Jsem tu, jdu dovnitř a Rob už sedí u stolu.Jak mě uvidí, usměje se a postaví.Přijdu k němu obejme mě a dá mi pusu na líčko.Usadím se a objednám si teplou čokoládu.

S Robem si povídáme ale neni to, to co předtím.Mám pořád takový divný pocit...

Tak jak to teď bude? Zeptá se

Friends with benefits?Kde žijí příběhy. Začni objevovat