Uběhl týden a Jacka propustili z nemocnice tři dny po incidentu.
Jess s ním teď tráví všechen svůj volný čas, stejně jako já s Robem.Je tu páteční ráno a Rob odlítá s rodiči a sestrou na týden na Floridu.
Nevím co budu ten týden dělat, když tu Rob nebude a Jess nechci otravovat, protože chci aby byla s Jackem co nejvíc.Nechci je nějakým způsobem obírat o společný čas.
Teď máme biologii a Jess furt chatuje s Jackem i v hodinách, když si toho všimne učitelka.
Slečno Gabrielsová, chcete abych Vám ten telefon zabavila?
Ale notak paní učitelko, co bych bez telefonu dělala?
Madam, nejste nějaká drzá?
Pardon. A vybuchne v obrovský smích, já s ní a postupně celá třída.
Protože Jess má zatraceně nakažlivý smích.Učitelka jen zavrtí hlavou a vysvětluje učivo dál.
Zazvoní na obědovou přestávku a my jdeme na oběd.Jídelna je zatím poměrně prázdná.
K obědu máme na výběr
1. Lasagne
2. Sýrová pizza
3. Kuřecí maso, hranolky
4. Kuřecí salátDám si dvojku a k tomu pomerančový džus.Miluji tuto kombinaci.Jess si dá salát a minerálku, stravuje se zdravě.
Jdeme k našemu stolu a po chvíli se k nám přidá Talien s Jimem (nejhezčí pár na škole), pozdraví nás a vykládáme si co je nové, slyšely to o tom Theovi.Jess se jen ušklíbne a pokračuje dál v obědvání.Ještě chvíli jsme s Tall mluvili o životě.
Zazvonilo a my jsme se pobrali na poslední hodinu do třídy.
Nejhorší hodina ever MATIKA.
Učitelka neumí vůbec naučit, chápou to jen šprti.
Modlím se ať ta hodina uběhne co nejrychleji, jenže ona se táhne tak příšerně pomalu.
Vysvětluje nám tady nějaké vzorce, pomalu začínám zapomínat jak se jmenuji a kde bydlím.
Do konce hodiny zbývá 10 minut a učitelka nám rozdá písemky.
Na papír se jen podepíšu a odevzdám.
Jess udělá to stejné a učitelka nám řekne, že můžeme odejít.Jdeme ke skříňkám pro bundy a přezut se.Vyjdeme před školu a na Jess čeká Jack v autě.Zlato, chceš vzít? Neni moc hezké počasí, my tě vezmem.
Tak jo, děkuju moc.
Nasedáme do auta, pozdravím Jacka a Jess mu dá pusu.Jsem šťastná, že jim to spolu klape a doufám, že i vydrží.
Vysadí mě před domem, popřeju jim hezký víkend a jdu domů.
První jdu do kuchyně, vezmu si hrozno a jdu nahoru do pokoje.Skočím do postele a jdu projet Fb, Ig a Snap.Mám tu snad milion snapů od Roba.Přistihnu se jak se usmívám nad jeho fotkama, je tak krásný.
Je mi za ním smutno, už teď.
Pošlu mu fotku se smutným výrazem, aby věděl, že mi chybí.V momentě si ji zobrazí a odepíše.R: Ale zlato, vynahradím ti to jak přijedu, taky mi chybíš.
D: Ty mi víc♡
R: Teď tu nebudu, jdeme se podívat po městě a víš jaký táta je, když jsem pořád na mobilu...:((
D: V pohodě miláčku, já si jdu stejně zdřímnout, jsem unavená.
Dám si sluchátka do uší a pomalu usínám...
Tall a Jim: