Klinika

29 1 0
                                    

Je ráno a s Robem se probouzíme a já se uplně bojím i když jde na vyšetření Rob, ale je to moje láska, takže to musíte chápat.

Všimnu si, že je na Robovi něco zvláštní.

Je ti něco? Ptám se ho.

Nene nic, dobrý.

Robe, přestaň, co ti je, bojíš se vyšetření nebo?

Nene nebojím, jen se mi točí hlava, jak každé ráno, to za chvíli přestane.

Musíš to říct tomu lékaři, slib mi to.

Slibuju.

Vypravíme se a jdeme do auta, máma uz čeká v autě.Vyhodí nás před klinikou a řekne, že jak budeme vědět, tak se máme hned ozvat.

Před klinikou mi Rob řekne.

Danny, mám strach.

Neboj se jsem tu s tebou, vše bude v pořádku.

Obejme mě a pohladí mě po vlasech.

V čekárně čekáme jen pár minut, když si ho pan doktor zavolá ať jde dál.
Já tam s ním nemůžu tak počkám
Dveře se zavřou a mnou koluje strach, co se bude dít jak to bude.
Sedím tu už dvacet minut a Rob stále nevychází, jsem tak nervózní, že prstama poklepávám do židle.Nejraději bych si okousala všechny nehty.

Rob vyjde a nese nějaké papíry.Já na něj vyhrknu bez toho aby se stačil nadechnout.

Tak co?

Za dvě hodiny se máme stavit pro výsledky.Ale zdá se, že to nebude nic vážného.

Oddechnu si ale pořád jsem nejistá.

Tak jdeme se zatím někam najíst? Zeptám se

Jo to by bylo super.

...a ruka v ruce odcházíme z kliniky.

Mám zvrcklý žaludek, ale pociťuji, že najíst bych se měla.Zajdeme do restaurace, která se jmenuje 'Casa Mia'.

Objednáme si, já si dám kuřecí salát a Rob si dá steak s americkýma bramborama.

Najíme se a ještě furt nám zbývá hodina, tak se procházíme městem a povídáme si.
Rob zastaví u stánku s květinami a koupí mi veeeelikanskou kytici růžových růží.Já ho políbím a řeknu 'Miluju tě, ani nevíš jak moc',,,'Já tebe víc zlato.'

Ten jeho úsměv je tak upřimný a krásný, citím jak se pomalu topím.

Je čas jít pro výsledky, tak jdeme.Doktor má otevřenou ordinaci a když slyší kroky tak vyjde.

Tak tady máme ty dvě hrdličky. Řekne a já se usměji a pozdravím.

Výsledky jsou zcela v pořádku, jen vás musíme v následujících pěti měsících kontrolovat, jestli se stav nezmění a taky vám musíme dát léky aby se to nezhoršilo nebo něco.

Cítím jak mi slzy štěstí stékají po tvářích.
Oba s Robem moc poděkujeme a odejdeme.
Hned jdu zavolat mámě jak Rob dopadl a ona se potěší a řekne, že má k nám přijít na večeři.
Jess ví, že jsem zpět s Robem, ale neví jak je na tom Rob tak ji to napíšu.

Danny: Jess Rob je v pořádku, co děláš večer?
Jess: Jeee tak to je supeeer, no asi pujdu ven s Jackem.Proč?
Danny: Jestli nechceš přijít k nám na večeři, bude tam i Rob, ale nevadí užij si to s Jackem zlato.
Jess: To teda užiju, děkuju :*.

Jdeme k Robovi domů to oznámit jeho rodičům ať jsou v klidu...

Friends with benefits?Kde žijí příběhy. Začni objevovat