Náděj

25 0 0
                                    

Otevřu a skočím na něj a co nejvíc ho obejmu.I když jsem ho viděla naposledy tak před hodinou.

On mi obětí opětuje a dá mi pusu na čelo.

Vejdeme do obýváku kde je mamka, ona ho taky obejme a řekne, že jsme tu pro něj ať na tamto zapomeneme a rozejde se do kuchyně a jde nám udělat čaj.Následujeme ji a usadíme se ke kuchyňskému stolu.

Mamka vytáhne nějaký seznam těch lékařů a jde Robovi říct něco víc.Já jdu zatím nachystat něco pod zub.

S Robem se na něčem domluvili a mamka jde volat.Já Roba držím za ruku.
Když dovolá usměje se a řekne.

Takže Robe, zlato, zítra ráno v osm na klinice.

Paní Jacksonová, ani nevím jak Vám poděkovat.

Neděkuj a začni mi tykat od dnes jsem pro tebe Laura.

Já brečím štěstím a pomalu nevnímám jejich rozhovor.Oba mě obejmou.

Společně se navečeříme a máma řekne ať Rob zůstane přes noc a že nás ráno hodí na kliniku, že by šla s náma, ale musí pro tátu na letiště (doletí ze služebky) a pak musí do práce.

Řekne, že ji má Rob dát číslo na jeho mámu, jde jí zavolat, že Rob zůstává na noc a taky, že mu domlouváme špičkové lékaře.

Dotelefonuje a s úsměvem na tváři nám řekne, že Robova maminka moc děkovala a brečela štěstím.
Já ji obejmu a Rob taky.

Máma řekne, že je už unavená a půjde si lehnout.Popřejeme ji dobrou noc a jdeme nahoru do mého pokoje.

Řeknu Robovi ať vybere nějaký hezký film a já jdu zatím do sprchy.

Přijdu do pokoje a Rob vybral 'Dear John'
Lehneme si a on mě obejme kolem ramen a dá mi pusu na vlasy.Já ho pohladím a díváme se.Po chvíli zjistím, že Rob zaspal.
Je tak krásný, pomyslím si a vypnu film.
Rob se probudí a přitulí se ke mně.Začneme se líbat a milovat.
Je to ale také jiné, než kdy předtím, teď to je prostě vysloveně milování.
Až teď si uvědomím jak moc ho miluji.

Usínáme v obětí a já slyším jeho tlukot srdce.V téhle chvíli není nic krásnější.

Friends with benefits?Kde žijí příběhy. Začni objevovat