//třetí kapitola//
Je dvanáct hodin druhého dne a my se probouzíme.Políbíme se a zůstaneme ležet v posteli.
Zvoní mi mobil, volá Jess, jestli jsem v pořádku a co budu dělat večer, řeknu, že ještě nevím, ale, že se ji ozvu během dne.
Rob mě políbí a řekne mi, že mě miluje.Ten krásný pocit se nedá ani popsat.Přemýšlíme co budeme dělat, tak já řeknu, že se můžeme jít někam najíst, Rob souhlasí.
Jdu se obléct a nachystat.
Jdeme do nejlepší pizzerie ve městě, dáme si pizzu XXL, protože nám po noci vyhládlo.
Po obědě volám Jess, že ať se nezlobí, ale budu s Robinem, řekne, že v pohodě.
Je večer a my se díváme na televizi, zaspí vedle mě a já ho pozoruji jak hezky spí.Po chvíli zaspím taky.
Jsou 2 hodiny v noci když někdo zvoní, jdu otevřít a před dveřmi ubrečená Jess.Oznámí mi, že načapala Thea (její teď už bývalý) v posteli s jinou.Je celá ubrečená a promrzlá, obejmu ji a je mi ji strašně líto, řeknu, že může zůstat u nás, že ji budu oporou.
Rob řekne, že jde domů, nechce rušit, já souhlasím, protože mi je Jess přednější.
Když Rob odejde Jess se rozplače ještě víc, řekne mi, že mi nechce být na přítěž a omlouvá se, že nás vyrušila.Dám ji panáka rumu na uklidnění, kopne to do sebe.Tak do sebe kope další a další.Já ji chápu, ale vidím, že už má dost tak ji obejmu a ona ubrečená a unavená zaspí.Zaspala dole v obýváku, zakryji ji a ulehnu si vedle ní na křeslo, kdyby náhodou něco ať jsem u ní.
Nemůžu zaspat tak jsem na facebooku a žádná zpráva od Roba, mám z toho divný pocit, tak jdu radši spát, ať na to nemyslím.
Neděle, ráno
Probudím se a Jess ještě spí, v noci dvakrát zvracela, vyčítám si, že jsem ji neměla nalévat ty panáky.
Zapnu mobil, zpráva jen od spolužačky, že ji mám omluvit ve škole, že je nemocná.Rob nic, cítím se divně, nechci byt šílená nebo tak něco, ale něco se muselo stát.Já mu psát nebudu a dokud se do večera neozve tak s ním končím.
Jdu si radši zaběhat ať se odreaguji, vrátím se po půl hodině a Jess je vzhůru, zeptám se ji jak se cítí a ona řekne, že je ji Theo jedno a lituje toho, že mu vůbec někdy věřila.Já ji řeknu ať na to kašle, že si ji najde určitě někdo kdo si ji zaslouží.Nezatěžuji ji ani tím, že se mi Rob neozval však na co?Společně se díváme na televizi a půjdeme si něco uvařit k obědu, řeknu ji, že jestli chce ať zůstane u nás jak dlouho bude chtít, klidně i přes noc.Ona souhlasí a děkuje mi.Naobědváme se a jdu s ní pro věci.Na ulici potkáme Thea s tou courou.Jess se usmívá od ucha k uchu, ale já to nevydržím a rozběhnu se za Theem a jednu mu vlepím a té couře taky.Oba se zarazí a Theo má samozřejmě připomínky, ona drží hubu.Řeknu mu, že je ubožák a, že Jess má na lepšího než je on.Chytnu Jess za ruku a vleču ji domů.Ona se mě jen zeptá proč jsem to udělala a já ji řeknu "Pro tebe".Ten její úsměv se snad nedá ani popsat, vidím, že ji to pomohlo.
Jsme u Jess doma a doma je jen její maminka.Jess oznámí mámě, že se rozešla s Theem a její máma zůstane v šoku, ale když ji řeknu co Theo udělal začne kývat hlavou, ale když ji řeknu co za to ode mně i s ní dostal zasměje se a řekne, že nic jiné si ani nezasloužil.Jessina maminka ji dá pusu na čelo a mě řekne, že děkuje za oporu.Řeknu ji ať to neřeší, protože není za co děkovat.
Přijdeme s Jess k nám domů a Rob stále nic.Mě je nějak divně, tak si jdu lehnout a zaspím.Probudí mě zvracení a divné bolesti v břichu, Jess se ptá co se děje, jestli náhodou nejsem těhotná.Já řeknu "PROBOHA NE".Jenže když nad tím přemýšlím tak by to mohla být i pravda, proč mi je divně a proč byl Rob zaražený, že něco pokašlal, ale zas mi to neřekl.Řeknu teda Jess, že zajdeme do lékárny pro těhotenský test.
Po cestě do lékárny se strašně bojím jak nikdy v životě.Třepou se mi nohy, Jess mi pro něj jde, já nemůžu ani mluvit, jak se bojím.Donese mi ho a jdeme rychle k nám si ho udělat.
PANEBOŽE ON JE POZITIVNÍ
Rozbrečím se a nevím kudy kam.Je mi jen 16 a být matkou nehodlám.Jess se mě ptá kdy jsme spolu spali, já řeknu, že v pátek.Ona řekne, že se nemám stresovat, že mi zajde pro tabletku PO.Přemýšlím napsat to Robovi, NE!V téhle chvíli ho nenávidím, protože to musel vědět a neřekl mi to, cítím se úplně příšerně.Nechám to tak, nenapíšu mu.