Fangirl - Poradnik

61 12 0
                                    



Tumblr (rzeczownik) - Najbardziej diabelna i jednocześnie najcudowniejsza strona internetowa, jaka kiedykolwiek nawiedziła ludzkość, gdzie ludzie piszą blogi i publikują posty dotyczące ostatnich wydarzeń; dziewczyny z włosami w różnych kolorach piszą o emo i zespołach rockowych, spoilerach, programach telewizyjnych, zawirowaniach w fabule, nieistniejącym nosie Voldemorta i lamentują nad fikcyjnymi parami gejowskimi. Ostatnio świat obiegły przypuszczenia, że fandom Supernatural chce przejąć Tumblra. Znajdziesz tam różne posty, poczynając od tych normalnych, jak na przykład tych o pizzy, a kończąc na tych powiązanych z serialem Supernatural oraz Destielem. Inne fandomy cały czas przechodzą proces zrozumienia, co się stało i próbują powrócić w wielkim stylu.

Tumblr (czasownik) - Tumblrowanie to niezwykle uzależniająca czynność. To jakby próbować sprzedać swoją duszę diabłu. Zaczyna się od szczęśliwego poranka spędzonego na tumblrowaniu. Kiedy danej osobie przypomina się o pracy domowej, tumblruje ona zestresowana.

(Zobacz również: Koniec twojego życia społecznego)



***

Obiecałam i jest! Taki mini prezencik na sobotę xx

Komentujcie, gwiazdkujcie i do zobaczenia w rozdziale trzecim!

Being A Fangirl // PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz