Pohled Liama:
„Co kdyby jsme si udělali filmový večer?“ prohodím, když vrátím do obýváku. Usměju se a sleduju Maemi. Chtěl jsem, aby to bylo stejné jako poprvé, když byla u nás. Všimnu si Nialla, který jen horlivě přikývne a otevře ústa tak, jako by chtěl něco říct. „A.. kolik budeme mít jídla?“ vyhrkne nakonec a tázavě se na mě zadívá. Tiše se zasměju, on se nikdy nezmění. „Pokud jsi neobjevil naše tajné zásoby, tak hodně..“ řeknu a pozvednu obočí. Niall jen přimhouří oči a na chvíli se zamyslí. „My máme nějaké tajné zásoby?“ zavrní zaujatě a nejistě přešlápne. Upřeně mě sleduje a vypadá, jako by chtěl co nejrychleji zmizet. „Ne, vůbec na to nemysli!“ vyhrknu a postavím se mu do cesty. Málem do mě vrazí, ale nakonec jen zklamaně svěsí ramena a trochu uraženě se svalí na pohovku. Spokojeně se usměju a dál ho neřeším, jeho problém jestli všechno sežere. Zayn se na něj lítostivě podívá a sedne si k němu, zaplete mu jednu ruku do vlasů a povzbudivě se usměje. „Já ho ohlídám..“ prohlásí Zayn s tichým smíchem. Jen pokývnu hlavou a vděčně se usměju. „Loui? Vybereš..“ začnu větu, rozhlédnu se a pohledem se snažím najít Louise. Všimnu si, jak sedí na zemi a přehrabuje se v krabici s filmy. Když zaslechne své jméno, vzhlédne a kývne hlavou. „Harry?“ vydechne Loui po chvilce a pozvedne obočí. Harry se na něj jen nechápavě podívá a klekne si na zem vedle něj. „Um.. to bude asi moje“ řekne a nevinně se uculí. Natáhne se pro menší krabici v které měl ukryté porno. Louis tiše zavrčí, když mu to vezme a odejde s tím pryč. Zavrtím nad tím hlavou a přejdu k Maemi. Natáhnu k ní ruku a prsty propletu s těmi jejími..
Pohled Maemi:
Tenhle nápad se mi líbil a přesně v něco takového jsem doufala. Tady mě James, alespoň nebude otravovat a nebude mít možnost to vše zkazit. A i kdyby, tak tu mám na obranu těchto pět.. Usměju se a sevřu jeho ruku. Vypadá to, že je o vše postaráno a my se můžeme na chvíli někam vzdálit. Zapřu se jednou rukou o jeho hruď, abych mu naznačila, že má jít.. Dovedu ho do kuchyně a tam se opřu o kuchyňskou linku, stále se ho držím za ruku. Přitáhnu si ho k sobě a spokojeně se uculím. Chytnu se ho rukama kolem krku, když mě vysadí na linku a rukama se o ni opře. Jednu ruku mu zapletu do vlasů a přitáhnu si jeho tvář. Letmo ho políbím na rty a nohy mu obtočím kolem pasu. Liam spokojeně zavrní a polibky mi začne dravě oplácet. Ruce mi obtočí kolem pasu a špičkami prstů mi sjede po páteři, zachvěju se. Přes jeho rameno zahlédnu Louise, který se zarazí mezi dveřmi a chvíli nás sleduje. Hlavu si opřu o jeho rameno a usměju se. Ruce nechám klesnout na jeho hruď a trochu se odtáhnu. Seskočím na zem a vyklouznu z Liamova objeti. „Nech si to na potom..“ špitnu a krátce ho políbím na rty. Proklouznu kolem Louise a vyběhnu schody nahoru, kde se zavřu v koupelně. Cestou jsem popadla v Liamově pokoji jeho triko a boxerky. Nechávám po sobě stékat teplé kapky vody.. Nevnímám, jak dlouho tam jsem, ale když se vrátím dolu tak, už mají kluci vše připravené. Jeho triko je mi velké tak, že mi sahá až někam do půlky stehen. Tiše se zasměju a zavěsím se zezadu na Harryho.Zapištím, když mě chytne pod koleny a vyhoupne si mě na záda. Rukama se ho pevně držím kolem krku a tisknu se k jeho zádům. „Pusť mě“ zaprosím, když mě kamsi odnáší. Nakonec mě postaví na nohy a sedne si na madrace na zemi, kde už seděli i kluci. Sednu si mezi něj a Liama. Natáhnu ruku k misce se slanými oříšky. A Niall mi věnuje jeden vražedný výraz „Mm.. ty můžeš“ řekne nakonec a přistrčí ke mně misku. „Oh, děkuju“ vydechnu a pár si jich vezmu. Usměju se a opřu se o pohovku za námi. Bokem se natisknu k Liamovi a ruku si položím na jeho stehno. V místnosti byla tma až na světlo, které vydávala televize. Klidně oddychuju a sleduju nějakou komedii, kterou vybral Louis. Harry, jako obvykle na sobě měl jen boxerky, což mě trochu znervózňovalo. Když skončí film, vzhlédnu k Liamovi, který jak se zdá usnul. Tiše si povzdychnu a přitulím se k němu. Hlavu si položím na jeho hruď a rukou svírám lem jeho boxerek. Ležím zády k Harrymu, který se ke mně téměř tiskne, ale já se snažím ležet až na těsno u Liama..
ČTEŠ
Nový začátek |Story with Liam|
FanfictionPříběh je o 19 leté dívce jménem Maemi, která právě dokončila střední školu a rozhodla se začít nový život v jiném městě, Londýn. Mezi další postavy patří také One Direction, chcete vědět víc? Tak začněte číst tento příběh! ')) btw. Je to můj první...