22.díl |13+|

296 29 9
                                    

Pohled Liama:

Letmo přejedu pohledem z Maemi k Harrymu a tázavě se na něj dívám. Pořád mi na téhle situaci něco nesedlo, ale nejspíš bych jen neměl být ta podezřívavý. Po tom, co se stalo s Jamesem jsem k ní trochu nedůvěry pociťoval. Zavrtím hlavou a otočím se zpět k Maemi. „Um.. nebudu se v tom zbytečně rýpat“ vydechnu tiše a pousměju se na ni. Zkousnu si ret a pomalu přejdu až k ní. Ruce si lehce položím na její boky. „Takže.. kde jsme to minule skončili?“ vydám ze sebe a šibalsky se uculím. Byla o něco menší než já, takže ke mně musela trochu vzhlížet. Za námi byla zeď, udělám krok proti ní tak, aby jí nezbylo nic jiného než, že musela couvnout. Ruce si opřu vedle jejího těla a letmo jí líbnu na rty. „Mmm..?“ zavrním tiše a provokativně ji kousnu do rtu. Svým způsobem jsem si chtěl dokázat, že ona je jen moje. Hladově shlédnu její tělo a uculím se. Rukama ji chytnu pod zadečkem a vyhodím si ji obkročmo do náručí. Automaticky mi obtočí paže kolem krku a tiše vyjekne..

Pohled Maemi: 

Čekala jsem, že bude mít několik otázek ohledně Harryho, ale naštěstí dělá, jako by nic. Tiše zakleju, když narazím na zeď za sebou, opřu se o ni. Ruce si položím na jeho hruď a trochu se napřímím, abych oproti němu nebyla o tolik menší. Přimhouřím oči, když mě kousne do rtu. Chtěla jsem mu to oplatit, ale on se okamžitě odtáhne. Nedočkavě ho sleduju a s mou tváří si pohrává lehký úsměv. Vyjeknu, když si vyhoupne do náručí a já necítím pevnou zem pod nohama. Okamžitě se chytnu rukama kolem jeho krku a jednou rukou zajedu do jeho vlasů na temeni hlavy. Přitisknu se k jeho hrudi a spokojeně vdechnu jeho opojnou vůni. Nechám se jím vynést až nahoru po schodech do mého pokoje. Cítím jeho ruce na mém zadečku. Dravě se přisaju k jeho rtům mezitím, co on mě položí na postel. Sklání se nade mnou při čemž se každou chvíli otře rozkrokem o můj podbřišek. „Liame..“ vydechnu tiše, když se na mě nenatiskne ještě víc. Skrz jeho dravé polibky jsem nemohla téměř ani nadechnout. Jen trochu se poodtáhne, aby ze mě mohl strhnout veškeré oblečení. Zastavím jeho ruku, kterou se mi pokoušel sundat kalhotky to jediné, co na mě zbylo. „Zpomal trochu..“ vydám ze sebe a tiše se zasměju. Stále svírá lem mích kalhotek a jen pohledem vzhlédne ke mně. Zazubí se a pokusí se uspět svýma psíma očima. „No, dobře..“ prohodím a poslední část oblečení skončí na zemi. Převalím ho pod sebe a sednu si obkročmo na jeho rozkrok. Lehce se zavrtím a zkousnu si ret. „Mm..“ zavrním, když z něj svléknu triko a odhalím tak dokonale vypracované svaly. Špičkami prstů sjedu přes jeho hruď až k lemu boxerek, které mu též svléknu a vysvobodím tak jeho kamaráda. Trochu mě udiví jeho velikost, ale téhle myšlenky se po chvilce zbavím. Uchopím ho do ruky a několikrát za sebou udělám ten známý pohyb rukou nahoru, dolu. Všímám si toho, jak slastně zavře oči a neklidně se nadechuje. Nechtěla jsem, ale i tak se zachovám zákeřně.. Přestanu a ruku stáhnu zpět k tělu. Liam jen tiše zavrčí a prosebně se na mě zadívá. Zazubím se a vypláznu na něj jazyk, což ho ještě víc vyprovokovalo. Zapištím, když se na mě znovu vrhne a dravě mě líbá na krku. Nakloním hlavu trochu na stranu, aby měl lepší přístup k mému hrdlu, kde zanechá několik rudých flíčků a mokrou cestičku až k mím ňadrům. Skrz mé rty pronikne tichý sten, když mi špičkou jazyku přejede přes bradavku. Nehty lehce zarývám do jeho zad a on si to očividně užívá. Nechávám ho si pohrávat s mými bradavkami. Mé tělo se lehce zachvěje, když ucítím jeho úd, kterým mě tlačí jen nepatrný kousek od mého vstupu. Přitáhnu si ho blíž k sobě a trochu nedočkavě se na něj zadívám. Pochopila jsem z jeho pohledu jednu jedinou otázku a lehce jsem přikývla. Zhluboka se nadechnu a on do mě hned na to vnikne až po kořen. Prohnu se v zádech, když ho v sobě ucítím celého. Nehty mu zaryju do zad o něco bolestivěji, což ho ještě víc povzbudí. Pánví se pohybuji proti němu a každou chvíli se neubráním tichým stenům stejně tak i on. Užívám si každý jeho dotyk, či chtivé polibky. Když přidá na tempu je zřejmé, že každou chvíli vyvrcholí. Cítím jeho teplý dech na mém krku, přičemž se lehce zachvěju. „Já, už..“ vydám ze sebe a křečovitě zavřu oči. „Liame!“ zasténám, když dosáhnu orgasmu ještě dříve než on. Zapletu prsty do jeho vlasů a chvíli na to uvnitř sebe ucítím jeho tekutinu. Slastně se usměju, když vzdychne mé jméno a vyčerpaně se sesune na postel vedle mě. Převrátím se na bok a přitulím se k němu. Hlavu zabořím do jeho hrudi a nohu si přehodím přes něj. Ucítím jeho něžný polibek a deku, kterou nás oba přikryje. „Byl jsi skvělý“ zavrním a zavřu oči. „Ne, to ty“ vydá ze sebe a ruku mi obtočí kolem boků. Netrvá dlouho, než oba znaveně usneme.. 

Mám pár dílu napsaných dopředu tak, bude tento příběh ještě někdo číst? Vyplatí se přidávat? Byla bych ráda, ale je to jen na vás:)) 

Bye Guys <3 •Ange•

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 28, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nový začátek |Story with Liam|Kde žijí příběhy. Začni objevovat