19.díl

233 17 1
                                    

Pohled Harryho:

Všímám si její nejistoty a strachu v očích, který se jí dere na povrch. Klidně dojím snídani a každou chvíli se na ní letmo podívám. Líbila se mi od už od začátku, poprvé když ji sem Liam přivedl. Nemohl jsem mu to udělat, ale je těžké s tím bojovat. Sleduju jí, jak odchází pryč.. Urychleně odložím talíř a tiše vyběhnu schody nahoru do druhého patra domu. Stále tu pobíhám jen v boxerkách, což u mě bylo zcela normální, nijak to neřeším. Doběhnu jí a přitisknu ji ke zdi, dám jí ruku přes ústa, aby nemohla křičet. Upřeně si ji zkoumavým pohledem prohlížím a váhám jestli ruku dát pryč. Zkousnu si ret a usměju se. Trochu povolím sevření a rukou sjedu z jejích rtů, ale stále mám ruku blízko její tváře. Snažím se vypadat klidně a neškodně.. Zazubím se a ruce si opřu vedle jejího těla tak, že jí bráním v úniku. Letmo střelím pohledem na obě strany chodby, abych se ujistil, že nejde nikdo z kluků. Vrátím se pohledem zpět k ní a nakloním hlavu trochu na stranu. „Jen s tebou chci být chvíli sám..“ vydechnu tiše a pohodím hlavou, abych dostal neposedné kudrlinky z mého obličeje. Chytnu jí trochu pevněji za zápěstí a dovedu jí až do svého pokoje. Natlačím ji dovnitř a zamknu za námi. Opřu se o dveře.. Nešlo mi jen o sex, což bylo asi první co ji napadlo. Všechny by to napadlo, ale já takový nejsem.. ikdyž si to všichni myslí. Jen chci být chvíli s ní bez přítomnosti Liama nebo někoho jiného z kluků, jen my dva..

Pohled Maemi: 

Vyděšeně se tisknu zády ke zdi a snažím se od něj nějak odtáhnout, což zkrátka nejde. Když sjede rukou z mých rtů, váhám jestli křičet nebo ne. Nejspíš by mě stejně nikdo neslyšel a akorát by bylo všechno ještě horší. Trhaně se nadechnu a znovu vzhlédnu k jeho tváři. „Co po mě chceš?“ vydám ze sebe a přimhouřím oči. Tiše zaúpím, když mě pevně chytne za zápěstí a vláčí za sebou. Zezačátku jsem se snažila vzdorovat, ale je silnější. Lehce se třesu a srdce mi hlasitě tluče. Neklidně dýchám a strnule stojím na místě. Sleduju jeho ruku v které svírá klíč. Bylo to, jako kdyby se opakovala ta samá situace s Jamesem. Jde pomalým krokem ke mně a hladově si mě prohlíží. „Tohle by jsi Liamovi neudělal..“ řeknu tiše a sednu si na kraj postele. Harry si jen tiše povzdychne a koukne se stranou. Posunu se, aby si sedl vedle mě. Místa měl dost, ale i tak se na mě téměř natisknul. „Proto se to nesmí dozvědět a ty mu to neřekneš..“ prohodí prosebně a ruku si položí na mojí nohu. Nejsem schopná nic říct a jen hypnotizuju jeho ruku, kterou mi přejíždí po stehně. Nemůžu říct, že bych ho neměla ráda a že by se mi to nelíbilo.. ale zkrátka to nejde. „Harry..“ řeknu velmi tiše a zastavím jeho ruku. Svírám jeho ruku v té mé a pohrávám si s jeho prsty. „Nejdřív Jamie a teď ty“ konstatuju a znovu k němu vzhlédnu.. „Jenže James se s tebou jen vyspal, ale já chci něco víc“ vydá na svou obranu a sklopí pohled. Přisunu se blíž a dívám se mu do tváře. Zkousnu si ret a opřu se o něj. „Proto se ke mně tak chováš..“ řeknu tiše a přemýšlím. Harry jen nepatrně přikývne a otočí ke mně hlavu. „Jestli chceš.. můžeš jít“ řekne a položí klíč do mé dlaně. Pohled na jeho zklamaný výraz mě ničil.. Ikdyž už mám klíč, nikam nejdu. Opírám se o něj a dotýkám se jeho ruky. Bylo vidět, že se mu to líbí a je spokojený. „Ale pusu mi dát můžeš nebo ne?“ zavrní tiše a šibalsky se zazubí. Pousměju se a vlepím mu letmou pusu na rty. Jeho rty byly něžné, ale skrývala se v nich dravost, touha. Zkousnu si ret a kouknu se stranou. Vždycky mě svým způsobem přitahoval, ale až poslední dobou si začínám uvědomovat, jak moc. Odtáhnu se a jeho ruku nechám volně klesnout. „Nikdy jsem tu nebyla, jasné?“ řeknu vážně. Harry se postaví kousek o de mě a jen přikývne hlavou. Neodolala jsem a musela ho obejmout. Choval se úplně jinak, než normálně. Natisknu se jeho hruď a ruce mu obtočím kolem krku. Ucítím jeho ruce jen nepatrný kousek nad zadečkem. „Hlavně svoje city neprojevuj před Liamem, jako dneska, ano?“ řeknu tiše kousek od jeho ucha.. „Nevíš, jak je to těžké“ vydechne tak, že ucítím jeho dech na svém krku. Odtáhnu se a proklouznu dveřmi na chodbu. Sejdu po schodech do obýváku. Zahrávala jsem si s tím, že se to Liam dozví, ale zkrátka bych nejraději byla s oběma.. „Kde jsi byla?“ zeptá se Liam a obejme mě zezadu. Chvilku mi trvá, než si uvědomím, co vlastně říct. „V koupelně“ vyhrknu a opřu se o něj zády. On jen něco souhlasně zamručí a usměje se.. 

Líbilo? :3 Nějaký ten koment potěší :')) btw. Thanks! Překonali jste 1,4K ^^ •Ange•

Nový začátek |Story with Liam|Kde žijí příběhy. Začni objevovat