♡ 1 ♡

6.6K 508 276
                                    

"Çok seviyorsunuz ama ona açılamıyor musunuz?  Eminimki şuan bunun stresiyle bir iç çektiniz. Öncelikle derin nefes alın ve sizi verimsizleştirmeye başlayan fazlalık stresinizden kurtulun. Çünkü sizler için bir kaç önerimiz var değerli âşıklar..."

"Oğlum bu ne!!?"

" Neye bakıyormuş?"

" Nasıl çıkma teklif edilir mi yazdın naverde?!"

" Hahahhaha.. Bunu gerçekten yaptın mı?"

Kahkahalarla gülen arkadaşlarını ters bakışları süzdükten sonra karnını tutarak  gülen Sehun'un elinden telefonunu aldı.

" Tamam. Yeter güldüğünüz. Çok biliyorsanız biraz akıl verseydiniz! Günlerdir KyungSeo'ya nasıl açılacağımı düşünüyorum.  Siz de biliyorsunuz, görüyorsunuz çırpındığımı ama meydanda yoksunuz. Ancak tribünlerdesiniz."

" Oğlum adam akıllı çık işte karşısına. Seni seviyorum de."

Jongin gözlerini kısarak Himchan'a baktı.

" Henüz seviyor değilim sadece hoşlanıyorum. Ayrıca karşısına çıkacak cesaretim olsaydı şimdiye çoktan yapmıştım bunu."

Sungyeol bir kolunu Jongin'in omzuna yaslayıp eliyle çenesini okşayarak düşünceli pozu verdi.

" İstersen biz gidelim ve okul çıkışında onunla konuşmak istediğini söyleyelim."

Jongin elleriyle yüzünü sıvazlayarak saçlarını geriye attı.

" Ya anlamıyorsunuz. Onunla yüzleşecek cesaretim yok."

Donghae elinde telefonu ile uğraşırken işaret parmağını ona doğrultup salladı.

" Âfet-i devran olduğun halde bu zamana kadar kimse ile  çıkmamış olmanın tek açıklaması tavuk ödüyle yaşıyor olman kardeşim. İstersen benimkine söyleyeyim, o yapsın aranızı."

Jongin iç çekerek arkadaşlarının yanından ayrıldı.

" Biraz hava alacağım. Bu kadar stres midemi sarstı."

Jongin sınıftan çıkacakken dolabının önünde arkadaşları ile konuşan KyungSeo'ya kısa bir bakış attığında, gülümseyen kızla göz göze gelmesi ile anında bakışlarını kaçırarak önüne dönmesi ile birisine çarptı.

" Ahh.. Çok özür dilerim. "

Çarptığı genç yere düşen notlarını bırakıp  çerçevesi çatlayan gözlüğünü endişe ile yerden aldı. Jongin telaşla bir çırpıda notları yerden toparlayıp diğerine uzatırken sordu.

" Gerçekten çok özür dilerim. Bir hasar var mı?"

Genç, gözlüğünü takıp kontrol ettiğinde gülümsedi.

" Bugünlük idare edebilirim. Seni de endişelendirdiğim için özür dilerim Jongin."

Jongin kaşlarını çatarak gencin gözlüğünü aldı ve biraz inceledi. İri siyah çerçevede belirgin bir çatlak vardı. Neyseki camlarda hasar yoktu. Onun da dediği gibi bugün idare etse bile sonraki günler için bu bir sorundu ve buna kendisi sebep olmuştu.

Love Letter L♡veHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin