♡ 9 ♡

4.4K 374 188
                                    

'Bulabilecek misin?'

' Eveeet..Yakınım.. Sanırım. . '

' Bana nerede olduğunu söyle, gelip seni alayım.'

' Hayır bulabilirim. Yani bulacağım. Her gün yürüdüğün bu sokaklar senden izler taşıyor, bulmalıyım izlerini.'

' Bak bence zorlama KyungSoo. Yakınlarında ne var söyle geliyorum.'

' Gelme. Ben bulacağım evini.'

' Etrafında ne var?'

' Evler. Apartmanlar. Ve bahçe duvarlarında hanımeli var.'

' Market, mağaza falan yok mu?'

' Yok. .'

' Konum bilgilerini aç ve bana gönder.'

' Olmaz!!'

' Sen ne kadar inatçı bir baykuşsun öyle.'

' Kapatıyorum. Size gelince görüşürüz. .'

' Dur. Kapatma. Sana konum bilgilerimi atıyorum. Beni takip et.'

' Nasıl? !'

' Birbirimize doğru yürüyelim..'

'Peki..'

Jongin aramayı sonlandırıp konum bilgilerini KyungSoo'ya gönderdi. KyungSoo'nun tarifindeki tahmin ettiği sokağa doğru adımladı. Her adımında etrafına bakınarak ilerlerken döndüğü bir köşede bahçe duvarlarını hanımelilerin süslediği sokağa girdiğinde telefonunun ekranına odaklanmış genci görünce ona doğru hızlandı. KyungSoo, kendisine yaklaşan konumla başını kaldırdığında Jongin'i görünce heyecanla gülümsedi.

" Tek başına bulacaktın bir de."

KyungSoo ona sarıldığında Jongin midesine yumruk yemişçesine saplanan bir sancı ile nefesini tuttu. İşte yine aynı şeyler yineleniyor KyungSoo'nun kalbi kendi göğsünde atıyordu. Beline dolanan ince kollar ile midesindeki sancı tüm vücuduna yayılmış, bedeni uyuşmuştu.

" Seni özledim.."

Jongin ne diyeceğini bilemez halde ellerini KyungSoo'nun saçlarına çıkarıp usulca okşadı.

" Uykusuzsun.."

" Buna değerdi. Pişman değilim. ."

" Gidelim mi? Kahvaltımızı yapalım.."

KyungSoo istemeyerek ondan ayrıldığında elini tutması ile karıncalanan bedeninin sancılarına artık alışıyordu. Tüm sokaklara yayılan hanımeli kokusunu soluyarak sessiz yürüyüşleri ile eve ulaştıklarında Jongin kapıyı açarak onu içeri yönlendirdi. Jongin, oyuncak uçağı ile önlerine fırlayan yeğenini kollarının altından yakalayarak omzuna aldı. KyungSoo onlara gülümserken ablası da mutfaktan koridora çıkarak onu karşıladı. 

" KyungSoo sen misin?! Ayy inanmıyorum Jongin!! Turnayı gözünden vurmuşsun !! Tatlım ben Jongin'in ablası Hyesun."

Love Letter L♡veHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin