Jongin, nasıl böyle bir karışıklığa sebep olduğunu anlayamadığı düşünceleri arasında tüm olasılıkları aldı verdi ama bir türlü o mektubun nasıl oldu da KyungSeo'ya değil de KyungSoo'ya ulaştığını çözemedi. Düşünceleri ile ağırlaşan başı sertçe yemek masasına düştü.
" Anne dayı uyyy oldu.."
Jongin yanağını saran el ile başını kaldırdığında ablasının endişeli bakışları ile karşılaşması ile zırıl zırıl ağlamaya başladı.
"Anne dayı ağlıyo.."
" Bebeğim neyin var?!"
Jongin çaresizlikle çoğalan ve yükselen hıçkırıkları arasında konuşmak için eli havada dönse de öylece kaldı, eli yumruk olup yine masaya indi. Çıkan sesle yeğeni korkarak annnesinin boynuna sarıldı.
" Anne dayı noldu?"
Jongin kendisinden açıklama bekleyen ablasından bakışlarını çevirerek önüne indirdi. Derince soluklanarak hıçkırıklarını bastırmaya çalıştı.
" Sevdiğim bir arkadaşım.. Erkek.."
" Öldü mü? !"
" Yok ya ağzından yel alsın. "
" Kaza mı geçirdi? Hayati tehlikesi mi var?"
" Yok abla yok. Öyle değil. Bildiğin gibi değil. "
" Ee bunlar değilse neden bu kadar ağlıyorsun?!"
Jongin içinden yükselen hıçkırıkları elini göğsüne koyatak bastırdı. Nefesini uzun bir solukla boşalttı.
" Benden hoşlanıyor. Hatta seviyor. Hem de üç yıldır. Hem de öyle böyle değil."
Ablası şaşkınlıkla ona bakarken yaşlar yeniden yanaklarına hücum etti.
" Sana açıldı mı? Yani bunu nasıl öğrendin?"
" Sevdiğim kız için yazdığım mektup nasıl oldu bilmiyorum ama ona ulaşmış. Ve o da onu sevdiğimi düşünüyor. Bu şekilde üç yıldır gizlediği hislerini itiraf etti. Ve ben ona durumu açıklayamadım. O benim için değerli biri abla ama ağzımı açıp da tek kelime edemedim. Çünkü bana sarıldığında kalbi deli gibi çarpıyordu. Kalbini hissettim ve bu beni yakıyor. Ona gerçeği söyleyemedim."
Ablası her sözünde çatılan kaşları ile başını sallayarak onu dinledi.
" Benim anlamadığım hadi yanlışlıkla onun dolabına attın mektubu .."
" Bak bu makul dolapları yan yana.."
" İyi de bebeğim mektupta kızın adı yazmıyor mu? Arkadaşın o hisleri nasıl kendi üzerine alındı? "
Jongin bu büyük ayrıntı ile zihnini zorladı. Epey zorladı. Yemek masasından odasına fırladı. Müsveddelerini defalarca kontrol etti. Sadece bir yerde ona adı ile seslenmişti ama onda da tam adı KyungSeo olarak değil de sevimli olsun diye Kyungie yazmıştı. Müsvedde ile masaya döndüğünde tükenmişliği ile sandalyesine çöktü. Kağıdı ablasına uzattı. Ablası taslağı gülmemek için dudaklarını ısırarak okurken Jongin dudaklarını büzerek kaşlarını çattı. Yeğenini ablasından alarak ona sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Letter L♡ve
Fiksi PenggemarKim Jongin kız kardeşinin önerisine uyup sevdiği kız KyungSeo'ya olan hislerini bir mektuba döküp okuldaki dolabına atacakken yanlışlıkla KyungSoo'nun dolabına atar. Mektubundan etkilenen KyungSoo'ya durumu izah edemeyince onunla bir süre flört edip...