♡ 15 ♡

3.8K 297 115
                                    


" Annem yarın mı geliyor? Beni idare edersin değil mi ablaların en güzeli. KyungSoo'nun yanında refakatçi kalmak istiyorum bu gece. Abla saçmalama!  İkiz falan yapmayacağız. Hayır abla! Tekiz de yapmayacağız. Ergenlikteki erkek kardeşinle nasıl böyle rahat konuşabiliyorsun? Ben Taeoh'u yapım aşamanız hakkında konuşuyor muyum? !
Ya ya şimdi de karıştırma oraları oldu öyle mi?! Ben KyungSoo'nun yanına dönüyorum. Bizimkilerle de beni idare ediver. Enişte KyungSoo'nun hatırına mı? Yani kardeşinin hiç hatırı yok öyle mi?
Kapat abla kapat şu telefonu! Git çocuğunla, romanlarınla ilgilen.."

Hırsla telefonunu kapattığında yüzüne yayılan gülümseye engel olamadı.

" Enişte KyungSoo da ne ya! Enişte.. KyungSoo enişte. . Ben daha 'sevgilim' diyemiyorum. Kadındaki rahatlığa bak. Gerçi o dünden hevesli. Ona kalsa hastane yatağında çocuk yapacağız. İnsanlığa akıl fikir verilirken lavaboya mı gitti ne yaptı? "

Hastanenin ilaç kokan koridorundan yeniden odaya döndüğünde doktoru Ryewook, KyungSoo ile rutin kontrollerini tamamlamıştı. Diğerinin bir kez daha  hastane yatışına sebep oluşu ile adımları ağır aksak yatağının yanına denk sürdü.

" Demek refakatçi kalmak istiyorsun genç adam."

Jongin, verileri kontrol ederken kendisine imalı gülümseyen adama zoraki gülümsedi.
" Evet efendim. KyungSoo'nun yanında olmak istiyorum. "

" Aslında hastanemiz bu konudaki hizmetleri oldukça iyi durumda. Yani refakatçi kalmana gerek yok. Evine gidip rahat bir uyku çekebilirsin. Hem yarın okulun da var."

Jongin kararlılığını gösterircesine KyungSoo'nun yatağının yanı başındaki koltuğa oturdu. Eline aldığı KyungSoo'nun okul defterinin sayfalarını gelişi güzel çevirerek bunu pekiştirdi.

" Hastanenizin hizmetlerinin ne kadar iyi olduğu konusunda şüphem yok doktor bey. Ben sadece onunla kalmak istiyorum. Ne kadar harika bir hastaneniz olsa da onun bu odada yalnızlığını benim kadar dindirebileceğinizi sanmıyorum. ."

Ryewook onun sözlerine gülerken başını iki yana salladı.

" Neden KyungSoo'nun babasınını hastanede refakatçi istemediğini anladım. Gençlik güzel şey doğrusu. Bazen bir babanın dahi veremediklerini kendi gibi acemi bir yürek verebiliyormuş."

Sözleri ile kızaran ve bakışlarını kaçıran genç ikiliye küçük bir kahkaha saldı Ryewook.

" Ee o zaman  önümüzdeki bir ay boyunca hastanede mi gecelemeyi düşünüyorsun genç adam?"

Jongin şaşkınlıkla irileşen gözleri ile sordu.

" Bir ay mı? Ne bir ayı?"

" Sanırım unuttun. KyungSoo bir daha ülseri yüzünden hastanelik olursa onu ne olursa olsun bir ay hastanede tutacağımı söylemiştim."

" Abartıyorsun hyung. Artık iyiyim Yarın çıkar beni."

Jongin şaşkın bakışları ile başını hızla salladı.

" Evet onu  yarın çıkarın."

" Olmaz. Bir ay kesin gözetimim altında tutacağım onu. En azından bağırsaklarındaki yaralardan kurtulmayı hedefliyorum. Okulda stres oluyorsun. Boş ver okulu. Sana iyi bir rapor yazarım. Sadece sınavlara girersin."

Love Letter L♡veHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin