Başı masada sere serpe dağılmış kitaplardan birine yaslı, gözlerine artık sakınmadan bakabilen kara gözleri izlerken açık pencereden süzülen esinti ile dağılan saçlarına daldı. Havalanan perde yüzünü gizleyince dizlerinin arasına sıkıştırdığı ellerini çözüp perdeyi güzel yüzünden çekti. Dağılan saçlarını olabildiğince düzelttirken parmakları yüzüne kaydı; işaret parmağı ile kaşlarının üzerinden geçip, baş parmağı ile uzun titrek kirpiklerini okşadı. Bir süredir ona hisleri yüzünden darmadağın olan uykuları yüzünden kendisininki gibi şişen göz altlarını usulca ovdu. Avucu yanağını sardığında kendisini izleyen kara gözlerden bir an bile ayrılmadan kitapların üzerinden başını kaydırarak ona yaklaştı. Sadece iki nefes bir bakış mesafe kalmıştı yukarı kıvrılan dudaklarına konmaya.
" Kütüphanedeyiz.."
Gerçeklerin sıkıntısı ile gözlerini kapadı. Parmakları hala yanağını okşuyorken gözlerini araladı. Dudakları ile gezinemediği dudaklarda parmakları ile gezinirken, KyungSoo parmak uçlarını öpünce kalbinden yayılan bir sarsıntı ile bütün vücudu titredi. Dudaklarından sadece nefes çıkarken fısıldadı.
" Seni seviyorum KyungSoo."
Dudaklarının fısıltısı ile KyungSoo'nun eli masanın altında diğer elini sardı.
" Ben de .."
Gürültü ile karşılarındaki sandalyeler çekildiğinde ikisi de irkilerek doğruldu. Bir an için ritmi zaten bozuk olan kalpleri ağızlarında atarken onlara dahil olan ikili imalı güldü.
" Adınız çıkacak oğlum. Ne kütüphane köşelerinde aşk yapıyorsunuz?"
"Himoş haklı olan var olmayan var."
KyungSoo, Himchan ve SungYeol'ün sözleri ile kızarırken Jongin yanağını sıkıp kolunu omzuna sardı.
" Sizin yok diye sevgilimle aşk yaşayamaz mıyım oğlum?!"
KyungSoo utancından başını masaya sertçe indirdiğinde diğer ikili ona kıkırtılarla güldü.
" Ayol bu ne kadar utangaç tatlı bir şey."
KyungSoo masaya yasladığı başını iki yana sallarken SungYeol ona güldü, omzuna dokundu.
" KyungSoo iyi misin? Sanki başını çarptın."
KyungSoo sadece elini kaldırıp onlara baş parmağını sallayarak iyi olduğunu belirtirken Himchan açık kitaplara ve defterlere bakındı.
" Rezil herifler tek sayfa çalışmamışsınız. Neyse ki bana sahipsiniz. Alayınıza bugün geometrinin sınav konularını bitittireceğim."
Himchan keyifle gülümserken Sungyeol ve Jongin birbirine acıyan gözlerle baktı.
" Şuna canınızı okuyacağım desene."
Himchan hevesle defterini açarken söylendi.
" Nasıl dersen de! Bugün bu geometri bitecek. Yarın da kimya bitse. Diğer günde matematik. Haftaya sınavlarda rahat edersiniz. Bana da dua edersiniz artık hayırlı bir kısmet için."
KyungSoo diğerlerinin konuşmalarına sadece güldü. Yarım saatte ancak çalışmaya odaklanmışlardı ki, masalarına gelen ikili ile başlar onlara çevrildi. Sehun diğer masalardan sandalye çekecekken Himchan onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Letter L♡ve
FanficKim Jongin kız kardeşinin önerisine uyup sevdiği kız KyungSeo'ya olan hislerini bir mektuba döküp okuldaki dolabına atacakken yanlışlıkla KyungSoo'nun dolabına atar. Mektubundan etkilenen KyungSoo'ya durumu izah edemeyince onunla bir süre flört edip...