Louis pov.
Eigenlijk is het niet de eerste keer dat je hier bent, haz." Harry keek me verbaasd aan. "Toen je was weggerend was je hier ook al. Als we nu de rivier volgen komen we vanzelf bij mijn huis terug." Ik pakte zijn hand en verstrengelde mijn vingers met de zijne. We begonnen te lopen langs de rivier. De zon scheen door de bladeren heen en creëerde een zonnenharp. Het was eind november dus ondanks de zon was het best fris buiten. Harry zijn wangen waren rood van de koude wind. Zijn bruine krullende haar stak mooi af op zijn witte huid.
Hij draaide zijn hoofd naar me toe en keek me aan. Zijn smaragd groene ogen zagen er blij uit. Ik lachte naar hem. "Dus, wat is je favorite feestdag in het jaar?" Harry haalde zijn schouders op. "Het maakt me in principr niet veel uit. Ik vind het allemaal niet echt geweldig leuk." "Wat! En Kerstmis dan?" Weer haaldr hij zijn schouders op. "Het is de bedoeling dat je samen met je familie bent. Ik ben grotendeels van alle kerstdagen alleen geweest, Lou." Hij keek naar de grond.
Meteen voelde ik me schuldig dat ik het gevraagd had. Ik kneep in zijn hand. "Dit jaar ben je niet alleen." Hij keek me dankbaar aan. "Laten we dat maar hopen."
"Wat is het volgende op je bucketlist? " harry dacht even na. "Kunnen we naar londen?" Ik keek hem even aan. "Serieus. Londen? We kunnen ook naar Sydney of nee york als je dat wilt." Harry schudde enkel zijn hoofd. "Louis, dat kost 1. Veel geld en 2. Ik ben nog nooit in Londen geweest." Ik rolde mijn ogen. "Prima, maar ik ga nog iets met je doen waar ik wel veel geld aan uit moet geven. " hij glimlachte naar de grond. "Wacht eens." Harry zijn hoofd schoot omhoog en hij keek me nieuwsgierig aan. "Heb jij niet van alles op je bucketlist een tekening gemaakt?" Hij knikte zijn hoofd. ''Ja, van alles. Hoezo?'' Ik grijnsde. "Dus ook van jou en mij." Plotseling was zijn gezicht niet meer zo wit, maar zo rood als een tomaat. "Ik ehm- hoe- i-ik... ja?" Stotterde hij uit.
"Mag ik hem alsjeblieft zien?" Hij dacht even na voordat hij twijfelend zijn hoofd knikte. We waren bij de rand van het bos aan gekomen.
"Spring op mijn rug."
"Maar-"
"Nee. Doe het gewoon." Ik grijnsde en Harry sprong voorzichtig op mijn rug.Hij was licht voor zijn leeftijd, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat hij ziek is. Mijn lach viel van mijn gezicht zodra ik daar aan dacht. Soms vergeet ik dat hij ongeneeslijk ziek is. Als ik daar aan denk kan ik in huilen uitbarsten.
"Boo? Gaat het?" Ik schudde mijn hoofd om de gedachte van me af te schudden. "Ja."
"Als ik te zwaar ben ga ik weer lopen hoor." Ik rolde speels mijn ogen. "Sssh, je bent totaal niet zwaar. Je bent zo licht aangezien je ziek bent... Daar dacht ik daarnet aan." Ik voelde Harry knikken.Harry legde zijn hoofd tegen mijn schouder wn sloeg zijn armen los op mijn nek.
Eerst liep ik zachtjes, maar zodra ik voelde dat Harry zachtjes aan het huilen was begon ik een paard na te doen. "Lou, wat doe je?" Ik begon snel te huppelen en hinnikte. Harry begon zachtjes te giechelen. Ik lachte zodra ik dat hoorde. Ik draaide mijn hoofd een beetje zodat ik hem kon zien. Hij keek me blij aan, maar al snel werden zijn ogen groot.
"LOUI-"
Even niet opletten en voor je het weet blijft je voet haken achter een steen. Samen vlogen we naar voren. Een korte gil verliet Harry zijn lippen. Voordat we beide contact maakten met de grond.
Nou ja.. voordat IK contact maakte met de grond. Harry zat 'veilig' op mijn rug. Ik kreunde terwijl Harry van mijn rug af rolde. Ik draaide mijn hoofd zijn kant op. Hij beet op zijn lip om niet te lachen. Plotseling proeste hij het uit. Tranen stroomden over zijn wangen.
"Au?" Zei ik sarcastisch. "Jij gaat hier een beetje liggen lachen terwijl ik mijn voet wel gebroken kan hebben."
Harry sloeg hikkend zijn hand over zijn mond zodat zijn lach niet meer hoorbaar was. Hij zag er zo schattig uit dat mijn borstkas warm werd. Ik veegde een pluk haar uit zijn gezicht en hij stopte abrupt met lachen.Ik leunde over hem heen en trok zijn handen voor zijn gezicht weg. Ik ga hem een eskimo kus en weer giechelde hij. Rustig zette ik mijn lippen op de zijne. Harry legde zijn handen in mijn nek. Ik trok hem dichter tegen me aan.
"Je maakt me zo gelukkig, Hazza." Fluisterde ik voordat ik langzaam mijn lippen weer op de zijne zette. Harry knikte. Zo bleveb we voor een poosje liggen.
Ik trok terug en trok harry overeind. "Laat me je tekening zien." Harry begon meteen weer te blozen.
We liepen hand in hand naar binnen. Harry liep naar de slaapkamer en kwam terug net een schetsboek. Hij sloeg het open en bladerde even. "Z-zo goed is hij niet, en w-we zoenen niet i-in de tekening." Ik trok hem op mijn schoot en gaf hem snel een kus in zijn nek. "Laat hem zien, alsjeblieft." Harry gaf me zijn schetsboek en ik keek naar de prachtige tekenig voor mijn neus.
"Hij is prachtig, baby." Harry keek me wantrouwend aan. "Meen je dat echt." Ik knikte mijn hoofd en gaf hem een kus op zijn wang. "Ja dat meen ik echt. Het is het op 1 na mooiste ding wat ik ooit gezien heb." Harry keek me even aan. "Wat is dan het mooiste wat je ooit gezien hebt?" Ik keek hem even aan voordat ik nog een zachte kus op zijn lippen drukte. "Tja..."
Ik ben ziek dus ik ga vandaag waarschijnlijk dubbel updaten. :D xx
JE LEEST
The Bucket list
FanfictionLouis Tomlinson. Een rijke jongen, die zijn geld nooit aan nutteloze dingen uitgeeft. Een van zijn goede vrienden, Liam Payne, ligt in het ziekenhuis na een uit de hand gelopen ruzie. Dus Louis pleegt een bezoekje bij Liam. Louis heeft een super kna...