Harry pov.
Louis, Liam, Zayn, Niall en ik liepen door het bos. We zochten naar de juiste plek om onze tenten neer te zetten. Louis en Liam liepen voorop, Zayn daarachter en Niall en ik achteraan. ''Hij is hot, Harry.'' Fluistert Niall in mijn oor. Ik geef hem een stoot in zijn maag. ''Ssst! zeg het nog harder, wil je?'' Niall haalt zijn schouders op. ''Oke. HIJ IS HO-'' Ik sla mijn hand over zijn mond. Liam, Zayn en Louis draaien zich om en kijken ons verbaast aan. Ik lach zenuwachtig. ''Niks aan de hand. Loop maar gewoon verder.'' Zayn en Liam halen hun schouders op en draaien zich om. Louis kijkt me nog even aan. Hij geeft me een glimlach en draait zich dan ook om. Ik voel iets nats tegen mijn hand. ''Jakkes Ni!'' ''Jakkes Ni? Jakkes, Haz. Je hand smaakt naar zweet.'' Niall smakt met zijn tong en pakt een fles mountain dew uit zijn rugzak.. Ik bloos en kijk naar mijn schoenen. ''Oh, wat? Is de kleine Hazza zenuwachtig omdat Louis er is?'' Zegt Niall in een baby stem. Ik duw hem naar achteren. ''Wat! Nee? Pfft, natuurlijk niet.'' Ik loop achter de andere aan. Niall grinnikt en rent naar me toe.
''Dit is een goede plek.'' Zegt Liam als we bij een klein veldje staan. Ik knik. ''Oké, dan zetten we hier ons kamp neer.'' Zegt Louis. ''Harry, ik wil bij jou in een tent. '' Ik knik. ''Ik wil alleen, ik wil ruimte.'' Zegt Zayn. ''Dan ga ik wel met Liam.'' Zegt Niall.
zodra we bezig zijn met de tenten opzetten zie ik dat Louis in een stoel is gaan zitten. Hij kijkt geamuseerd naar hoe wij de tenten opzetten. ''Psst, niall.'' Niall kijkt me aan en ik wijs naar Louis. ''Straks als we bomen verslepen? We laten alle 4 los. Hij mag dat doen.'' Niall grijnst. ''Ik vertel het Zayn en Liam wel.'' Hij loopt naar ze toe en verteld het. Ik zie Liam en Zayn ook grijnzend naar Louis kijken. 'Zodra we klaar zijn leggen we de slaapzakken in de tent.
''Laten we gaan zwemmen.'' Zegt Liam uit het niets. ''Zwemmen?'' Niall kijkt verschrikt op. ''Ja, zwemmen. Het is mooi weer en de beek is dicht bij de tenten.'' ''Het is geen diepe beek. Als je er in staat komt het water net aan tot je middel denk ik.'' Louis en Liam knikken naar elkaar. ''Als Haz er ook zin in heeft ga ik wel.'' Ik knik. ''Het is iets wat ik nog nooit heb gedaan. Hoort dat bij kamperen?'' Louis knikt. ''Meestal als je meer dan 1 nacht kampeert is dat je natuurlijke douche. Behalve als je op een camping met een echte douche staat. Maar als je survivalt, is dat je douche.'' Ik knik. ''Dan wil ik gaan zwemmen.''
''Als je het maar uit je hoofd laat om me onder te duwen.'' Niall doet zijn handen omhoog in onschuld. ''Ik doe niks!'' Dan voel ik een koude golf water in mijn rug komen. Een hoge gil verlaat mijn lippen en ik draai me langzaam om. Louis omhoog komen uit het water. Hij kijkt me aan me onschuldige ogen. ''Je had het tegen Niall, niet tegen mij.'' Hij draait zich weer om en ik spring meteen op zijn rug. Hij valt naar voren het koude water in. Ik spring net op tijd van zijn rug af. Louis komt proestend boven. "oops?"
Ik ren giechelend weg van louis, en hoor dat hij aachter me aan komt. Aangezien rennen in water best moeilijk is val ik al snel voorover het water in. Ik voel Louis mijn arm pakken en me weer boven water trekken. Zijn haar zit door de war en er vallen kleine waterdruppels af. "Dat was ja straf, Styles." Zegt hij lachen. "Maar jij begon, tomlinson."***
"Jongens ik heb het koud." Niall staat met klappertanden naar ons te kijken. "Harry heeft het ook koud. Zijn lippen zijn paars. En het begint al wat donker te worden." Zegt Louis. Ik knik en sla mijn armen om mezelf heen om wat warmer te worden. Louis merkt het en trekt mena ar de kant. Daar staat Zayn al met een handdoek. Hij geef hem aan Louis die meteen de handdoek om zichzelf en mij heen slaat.''Nu nog een kampvuur met een paar boomstronken om op te zitten.'' Zegt Liam. We pakken een lange boom die ongevallen is. Zodra we hem bijna op de plaats van bestemming hebben knik ik naar Niall, Liam en Zayn. We laten tegelijkertijd los zodat Louis al het gewicht draagt. ''Oh, thanks lads.'' Zegt hij. Ik lach hem uit. ''Kan iemand een handje helpen graag?'' Zegt hij. Ik schud mijn hoofd. ''Jij hebt niet geholpen bij het opzetten van de tenten. Jij mag het kampvuur maken, Louis.'' Hij zucht. ''We kunnen ook geen kampvuur maken.'' Ik kijk hem aan. ''Alsjeblieft! voor mij?'' Louis kijkt me even aan. Dan begint hij mopperend de boom mee te trekken naar de tenten. Ik verzamel een aantal takken en leg ze neer op de grond bij de tenten. Buiten begint het al donker te worden, dus besluiten we het kampvuur te maken.
We zitten dicht bij elkaar. Er ligt een lege zak marshmallows op de grond. Mijn ogen vallen langzaam dicht. De stemmen van de jongens, het knapperende vuur en de geluiden uit het bos zorgen ervoor dat ik langzaam in slaap val.
''Harry! Harry.'' Ik open mijn ogen. Het enige wat ik zie is het donker. Ik schiet overeind alleen op met mijn hoofd tegen iets aan te komen. Louis kreunt en ik grijp naar mijn hoofd. ''Au?'' ''Sorry, ik zag je niet. Hoe laat is het.'' Ik wrijf mijn handen over mijn bovenarmen om warmer te worden. ''Het is 3 uur. Je was met je tanden aan het klapperen en je voelde koud.'' Ik knikte mijn hoofd. ''Ik heb het ook koud...'' Een seconde nadat ik dat gezegd heb voel ik 2 armen om me heen slaan. ''Kom hier..'' We gaan tegen elkaar gedrukt op de grond liggen. Louis was wonderbaarlijk warm. Ik lag met mijn rug tegen zijn borst. Louis had zijn armen om me heen geslagen. ''Voelt het al warmer?'' Vroeg Louis. Ik knikte en begon met zijn vingers te spelen. ''Heb je al vaak gekampeerd, Lou?'' ''Niet vaak. Mijn vader was vaak aan het filmen in andere steden en mijn moeder was niet zo van het kamperen. Ik heb een paar keer met Zayn en Liam gekampeerd en een keer met mijn zusjes. Dat was in het bos achter ons huis dus dat telt niet helemaal vind ik. Al helemaal niet omdat we thuis hebben gegeten. Is het wat je er van verwacht had?'' Louis streelt door mijn haren en ik voel dat k weer langzaam in slaap val. ''Ja, het is zelfs no beter dan dat ik verwacht had.'' Ik glimlach. ''Welterusten, Haz.'' Fluistert Louis. ''truste, Lou.''
''Geef me nou je mobiel!''
''Sssst, straks maak je ze wakker.''
''geef hem nou gewoon.''
''Kijk nou hoe schattig.'' Ik open langzaam mijn ogen en kijk naar drie hoofden boven de mijne. ''Ook goede morgen?'' Zeg ik. Niall, Liam en Zayn kijken verschrikt op van de mobiel. ''Goedemorgen, Harry. Heb je eehm... Lekker geslapen?'' Vraagt Niall. Ik zie dat hij moeite doet zijn lach in e houden. Ik rol mijn ogen. ''Hou je mond, Horan.'' Sis ik. ''Waarom zijn hun in de tent?'' zucht Louis. Ik haal mijn schouders op. ''Geen idee om eerlijk te zijn.'' ''Wij gaan een ehm... Ontbijt maken nu.'' Zegt Zayn. De drie gaan snel de tent uit en ik kijk Louis aan. ''Heb je al dingen van je bucketlist af geschrapt?'' Vraagt Louis. Ik schud mijn hoofd en pak hem uit mijn tas. Ik streep Gemma weer zien en Kamperen door en kijk de lijst door. ''Wat is het volgende dat je wil doen.'' Ik kijk op de lijst en lach. ''Dronken worden...''
JE LEEST
The Bucket list
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson. Een rijke jongen, die zijn geld nooit aan nutteloze dingen uitgeeft. Een van zijn goede vrienden, Liam Payne, ligt in het ziekenhuis na een uit de hand gelopen ruzie. Dus Louis pleegt een bezoekje bij Liam. Louis heeft een super kna...