Harry pov.
Sneeuwvlokken vielen uit de hemel en bedekten de grond. Ik leg mijn hoofd op de vensterbank en staar naar buiten. ''Hier'' Louis duwt een stomende kop chocomelk in mijn handen en gaat naast me zitten. ''Als het sneeuwt komt de kerst dichtbij.'' Zucht hij uit. Ik knik. ''Wat wil je eigenlijk voor je verjaardag, Boo?'' Hij haalt zijn schouders op. ''Niets eigenlijk... Zolang je er maar bij bent.'' Hij trok me dicht tegen hem aan.
Soms begrijp ik helemaal niets van hem. Het is buiten aan het sneeuwen, maar nog draagt hij een hemdje? En hij voelt gewoon warm aan! ''Ik ben er sowieso bij, Louis. Maar het is je verjaardag dus ik wil iets voor de kopen.'' ''Kies maar iets, Harry. Alles is goed zolang ik het van jou krijg.'' Hij geeft me een kus op mijn wang en ik bloosde. Hij trekt me nog dichter tegen hem aan, hij slaat zijn armen om me heen en leunt zijn hoofd op de mijne. ''Ik ben benieuwd hoe kerst is met zijn allen.'' Louis zucht en verstevigt zijn grip om me heen. ''Het kan zo gezellig zijn. De knapperende haard, Een kerstboom, cadeautjes, Phoebe en Daisy zingen altijd liedjes met mijn moeder. Mijn moeder doet altijd veel kaarsjes aan, en oh... Laat me niet eens beginnen over haar zelfgemaakte eten.'' Hij likte zijn lippen en ik lach.
Ik kijk Louis in zijn ogen aan en ik zweer het, Ik zie de kaarsjes in zijn ogen branden. ''Misschien word kerst mijn favoriete tijd van het jaar.'' Louis' glimlach word nog breder. ''Duh, ik ben de dag ervoor jarig.'' Ik duw hem tegen zijn hoofd en grijns. ''Jij bent echt ongelooflijk.'' ''Weet ik, toch?''
Langzamerhand word het donkerder buiten. De open haard knettert en er staat zachte muziek aan. ''Wil je eten?'' Lacht Louis als mijn maag knort. Ik bloos beschaamt en knik. We staan op en ik ga aan tafel zitten.
Louis zet 2 borden pasta neer op tafel en gaat tegenover me zitten. Hij heeft nog steeds een hemdje aan. Ik schud mijn hoofd. ''Je bent geen om alleen een hemd aan te doen.'' Louis haalt zijn schouders op en neemt een hap eten. ''het is toch warm in huis.''
------------
Louis en ik liggen samen op de bank. Louis heeft een denken over ons heen gelegd. Mijn hoofd ligt op zijn borst. Met een hand houd hij me tegen zodat ik niet val, en met de andere kriebelt hij door mijn haren. Na een poosje word zijn ademhaling rustig. Voorzichtig kijk ik omhoog en zie dat Louis in slaap gevallen is. Ik kruip voorzichtig omhoog en geef hem een zachte kus. Zijn mond hoeken krullen een beetje omhoog. Ik glimlach. Hoe gelukkig ben ik om hem te hebben. Waar heb ik dit eigenlijk aan verdient? Ik kruip tegen Louis zijn borst aan en sluit mijn ogen met maar een zin in mijn gedachtes.
Ik ben gelukkig.
A/N: Kort hoofdstuk, maar ik heb een dubbele update!
JE LEEST
The Bucket list
FanficLouis Tomlinson. Een rijke jongen, die zijn geld nooit aan nutteloze dingen uitgeeft. Een van zijn goede vrienden, Liam Payne, ligt in het ziekenhuis na een uit de hand gelopen ruzie. Dus Louis pleegt een bezoekje bij Liam. Louis heeft een super kna...