Prolog
Ahoj ,
tak myslím že nemám co o sobě povědět , jsem úplně normální holka , no ikdyž vlastně ani moc ne ,.. můj život se před 5mi roky převrátil vzhůru , ikdyž už od malička jsem si přišla že je vše obráceně ,.. Moje matka byla feťačka, a taťka byl nemocný, i přes svou nemoc se o mě staral , něměli jsme nejvíce peněz a já kvůli tomu že jsem neměla hezké oblečení nebo nejsem nejhezčí byla šikanována už od první třídy ,.taťk umřel když mi bylo 12 , a matkas i domů začala tahat různé chlapy ,.. nebylo to nic pěkného,jeden z nich me znásilnil , bylo mi 13, je to nehorší vzpomínka v mém životě ,.. je horší než když mě matka mlátila když taťka nebyl doma nebo když mě ve škole šikanovali, jak psychicky tak fyzicky ,., a pak jsem utíkala pryč, přepávala sjem tak různě u kamarádů a kamarádek a prostě byo toho na mě moc , byla jsem dítě ,... pak mě odebrala sociální péče a umístili do dětského domova kde jsem i teď , zítra je mi 18 , krásný věk, někde bych už byla plnoletá ale jak je známo tady v Británii je plnoletost až od 21 let ,.buddu si muset ještě počkat, abych mohla odejít a postavit se na vlastní nohy ,Takže už o mě víte že mi je 18, jmenuji se Diana Dan , stará se tu o mě jedna paní , občas mě bere domů, jelikžo už není nejmladší a žije už sama její děti jsou veliké ,. Grace , je moc hodná a říká že mě bere jako vlastní dceru ,..mám jí děsně ráda miluji víkendy sní strávené ,.. Říká že jsem krásná ,což si osbně nemyslím,. jsem menšího vzrůstu , mám postavi jak se říká ,,jablko ,, , nemm extra velká prsa ikdyž mé B občas při tělocviku překážejí , mám celkem úzký pas a ploché břicho, nohy mám celkem úzké a zadek kulatý ,,. no prostě jsem ošklivá malá brunetta s příšernou postavou a s vysokým intelektem,. a já se pak divím že mi všichni nadávají do šprtů no ještě jsem neřekla že nosím brýle ,.. a ještě abych dodala jsem Directionerka ,. jako jedna z mála z naší školy ,. a za to se mi také posmívají ,. ale to už prostě neřeším,.. zvykla jsem si,.. , brýle nsím nerada a prto radši nevidím pořádně na dálku ,.. moje nejlepší kamrádka je 16ti letá Amanda Formen , má trošku podobný příběh života jako já ,. matka feťačka, otec feťák, dítě zanedbávané ,. má problémy s přijmem potravi, je doopravdy hubená jelikož jí její matka už v nízkém věku nedávala moc jíst a říkala jí jak je tslustá,. ale už se to lepší, je to doopravdy úžasná kamarádka ,.a díky ní jsem začala i trochu víc žít ,. než se jen utápět v minulosti, díky ní jsme pochopila jak se dobře obléct ,.. mám jí moc ráda, ... je to mán nejlepší kaamrádka ,. a máme stejné koníčky, četba, kreslení tanec a zpěv, prostě miluju zpívání a ona také a moc,. má krásný hlas ,.. ikdyž na její doopravd ymalou postavu a né moc vysokou umí ze sebe vydat hodně ,.., no a .ikdyž podle mích vlastností a vzhledu doopravdy asi působím jako šprtka ale nejsem ,.. přijdu si jako skrytý rebel ,.. v 16ti letech jsem si nechala udělat tetování na pravé ruce kde mám napsáno : Just Believe ∞ tohle mi taťka říkal hodně krát,, stačí věřit že to dokážeš a jednou se to stane ,, no nezbývá mi než věřit ,.. snů mám málo,jeden je dostudovat školu a najít si práci abych mohla odtud pryč, ne že by se to u mě špatně starali ale nepřijdu si tu jako doma,.. prostě nemám domov ,. nebo mám ale neberu ho tak,. je to pro mě těžé ikdyž jsem tu několik let,.. a teď teď studuji gymnázium stejně jako Am , je o dva ročníky níže,. ale schzím se s ní a některé hodiny máme i společné ,. například tělocvik nebo výtvarku ,..jsem ráda že někoho ve škole mám ,.. doopravdy i na gymníziech se najdou ktreténi kteřá někoho musí šikanovat , sice to nebylo tak příšerné jako na základce ale moje psychyka byla na bodě 0 , a tími sebevědomí,..
,,Grrr ," zaručela sjem a zamačkla jsem otravný zvuk budíku ,na mém mobilu , vzala sjem ho do ruky , podívala se na datum 18.12 . , za pár dní vánoce ,. všichni kromně mě se těšili,. já neměla bohužel na co ,.. nemám rodinu z kterou bych strávila čas u stromečku, pojídání maminčinéh cukroví a navštěvování s rodinou ,.. ,vstala , udělala jsem raní hygienu, vlasy jsme si vyčesala do culíku a oblékla jsem si šedé jeany ,bílé tílko a černý svetřík, vše jsem doplnila svými černými brýlemi a řetízkem , který jsem nosila vždy a všude, měla sjem na něm malinký přvěsek červeného stdíčka od táty ,,., seběhla jsem dlů na snídani, měli jsme chleba s medem, mé oblíbené a čaj, najedla jsem se a chtěls i dojít pro tažku jenže mě zastavila Grace ,, Dian ! , dnes nechoď do školy, mám pro tebe překvapení ,.. přesně v 8:30 tu buď " ,,Dobře Grace , tak já dojdu vzbudit prcky a pomoc jim se připravit " odpověděl ajsem ,došla jsem do pokoje kde byli 2ři palandy a v nich Sam ,George,Bella ,Josh ,,Tak , děska vstávat, je čas " všechny jsem nahnala do koupelny aby si vyčistili zoubky a pak je oblékla, a dovedla do školky ,.. bylo 8:15 , pro mě ideální čas abych se ještě upravila a šla za Grace ,upravila sjem si vlasy které jsem měla rozpušté,vlnily se podél mých ramen až k pasu , ikdyž jsem měla vyčištěné tuby pojistila jsem to žvýkačkou ,. zavřela sjem za sebou můj zeď už prázdý pokoj který normálně sdílím s Amandou ,, Jsem tady Grace " řekla sjem když jsem seběhla , Grace tam seděla s nějakou paní ,,Diano , pojď si k nám sednou " řekla Grace a odsunula židli vedle ní, já jsem pozdravila a sedla si ,, Diano tohle je Anne Cox , chtěla by tě adoptovat " s Annie jsem si potřásla rukou ,cože !! WTF ! on mě chce někdo adoptovat , to není pravda, to ne určitě je to nejaká sranda , thle nemůže být možné . zného přemýšlení mě vyrušila Gra ,,Dio , už podepsala všechny papíry, takže zbývá jen si zbalit " řekla a pohladila mě po zádech , já jen poslušně přikývla ,odešla jsem a hlasitě polka Doopravdy, tohle ja matka Harryho Stylese ?? doopravdy !!budu nevlastní sestra Harryho ? cože ? ! , fajn musím se uklidni, já blázním, mluvím sama se sebou ,,Fajn, Dian , klidni , tochce klid " řekla jsem si do ticha pokojje a začala balit, moc jsem toho neměla, jednu tačku oblečení a druhou mích osobních věcí , převlékla jsem se do svého nejlepšího oblečení ,které jsem si koupila z peněz z letní brigády,musím uznat že mi to výjmečně celkem slušelo .,sešla jsem dolů a se všemi jsem se rozloučila, nejvce mi bude chybět Am ,..
***
,,Tak vítej doma " řekla Anne a otevřela obrovské dřevené tveře orámované kovovými ozdobami a rámem ,........................
ČTEŠ
Believe me,...please
FanfictionPo nemilosrdně trnitém dětství prožívá začátek něčeho krásného. Dokáže Diana překonat nástrahy nového života? Dokáže se vyrovnat jeho oříškovým očím?